Tiuetää lisää kuluja, kun joutuu Leppävaaraan asti matkustamaan. Voi tietysti yrittää saada matkakulut sossun kautta. Kyse kuitenkin työnhausta.
http://www.mol.fi/toimistot/kirkkonummi/
Viimeisen KS:n mukaan pitkäaikais-, nuoriso- ja muukin työttömyys lisääntynyt.
TE-toimisto suljettiin
6
186
Vastaukset 6
- pettynyt työtön
Tämä on malliesimerkki suomalaisen yhteiskunnan alasajosta Kataisen six-pack-hallituksen aikakautena. Pelkkää kurjistamista ja kurittamista.
- ???????????????
Onko todellakin työttömiä Suomessa? Vai onko vain työtäpelkäviä? Nytkin ehdotetaan 15 min/päivä pitempi työpäivä ja kaikki duunarit vastustavat! Miksi?
Miksi inssipapereilla ei voi siivota? Miksi myyntitykki ei voi istua Siwan kassalla?
Onko todellakin työttömiä?- määmy
Mones paikas toi 15 min lisää per päivä, palauttais moneen duuniin 40 tuntise duuniviikon. Ei muuta.
Mä epäilen, jos jokainen duuniton sain "unelmapaikan", jäis duunittomii 2-3 %. Heistäki suurin osa heitä, jotka ei saa sairaseläkepaprui.
Ku esmes Nokia heittää neuvottelujen jälkeen viissataa pellolle, se on 500 työtöntä. Osa tietty lähtee eläkkeelle, osa lähtee työkkärin kurssille (ovat kuiteski duunitta), osa perustaa firman, osa menee ulkopuoliseks duunariks.
Valtio muute teki hassun jutun, heitti pellolle tietokonetaitureit ja sit palkkas ulkopuolisii samaan duuniin. Osa ulkopuolisii oli heitä, jotka sai potkut. Ei ni kiva juttu on se, ku olivat valtion duunis saivat 15 - 30 % pienempää palkkaa ku nyt.
10 000 euron palkka saatto nousta 13 000 euroon. En tiedä miten iso kuluerä siitä lopulta tuli veronmaksajille 50 000 € vai 100 000 € per kk.
Toi juttu oli TV:n ajankohtaisohjelmas.
- Kuin myös
Niin suljettiin Mäntsälässäkin.
- taiko
Montako "kaveria" tunnet, jotka on työllistynyt pitkäaikaisesti ko. toimiston kautta?
- bussimatka
Minä olen tyytyväinen. Pääsin vanhaan toimistooni Helsingissä. Paremmat tilat ja paremmat sohvat. Saa samalla hoidettua muutkin Helsingin asiat:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522