Niin, siinähän se kysymys: katsooko rakkaus ikää? Mitä mieltä olette suurista ikäeroista suhteissa? Tai mikä ylipäätään on se suuri ikäero?
Katsooko rakkaus ikää?
26
3019
Vastaukset
- Mies
Tämä on ikuisuuskysymys.
Oikeaa vastausta ei taida olla olemassa!
Rakkaus ei katso ikää.
Se vaan kolahtaa.
Fyysinen ikäero on eri asia kuin henkinen ikäero.
Fyysisen ikäeron merkitys suhteessa on pieni, verrattuna henkisiin eroihin.
Mikä on suuri ikäero!
En osaa vastata tuohon.
Jokainen miettii asioita omalta kannaltaan ja miettii omaa elämän tilannettaan.
Mihin on valmis sitoutumaan.- annikki15
onko järkeä että 12.v poika on yhdessä 15.v tytön kanssa. ????
- vanhempi
mies voisi mennä mulle alle 40- v. nuorempi vois olla kork. 5 vuotta
- kokenut
Ei rakkaus ikää katso,mutta naapurit katsovat senkin edestä=((((
- Banana
Eipä se katso ikää, kun kerran kolahtaa.
Eikä paljon muutakaan, sehän tästä elämästä tekeekin niin mahdottoman vaikeata ja traagistakin, silti kaunista ja onnellista. Mikään este ei tunnu pysäyttävän, sitä vain on mentävä virran mukana, magneetin tavoin vedämme toisiamme puoleemme.
Jostain sitä tajuaa, että tämä sielu on samanlainen minun sieluni kanssa. Meidän on pakko olla yhteydessä välittämättä yleisestä protokolasta (mikä onkin turhaa, niin turhaa, kristillisen moraalin meille päähän lyömää harhaa), olisihan tuhlausta heittää pois tämä ihminen jonka kanssa kaikki on yhtä vain sen takia, että olemme syntyneet eri aikoina eri paikkoihin. Maalliset asiat - siviilisäädyt, asemat yhteiskunnassa, ikä, välimatka, eivät ole esteenä, vaikka toki ne vaikeuttavat asioita. Ne vaan täytyy hyväksyä olemassa olevina faktoina ja elää niiden kanssa.
Ehkä eroavaisuudet fyysisessä ja maallisessa tilassa tasapainottavat henkisen yhteneväisyyden tilaa. Jing ja Jang. - angelica
Minulla ja miehelläni on 11 vuotta ikäeroa(mies vanhempi)..Meitä ikäero ei häiritse, mutta muut katsovat hiukan kieroon, sillä minä olen vasta 18 juuri täyttänyt... Mutta ikähän on vain numeroita :)
- Miehes on sokee
Eivät ne teitä sinun ikäsi vuoksi katso vaan siksi että vessassa käynnin jälkeen alushoususi jäivät, taas kerran, osittain hameen ulkopuolelle.
- she.....
Kyllä liian suuret ikäerot on kauheita. ajattele jos ikäeroa on vaikka yli 15 vuotta. Sinä 25 v ja toinen jo 40. MIeti sitä??
- kysyn vain????
oletpa kapeakatseinen :) rakkaus ei katso ikää. ja asiathan oat hyvin silloin, oli vaikka kuinka monta kymmentä vuotta eroa, jos molemmilla on samat intressit melkein joka asiaan ja että kaikki sujuu ongelmitta. Mitä väliä sillä silloin on??
- sinä se
kysyn vain???? kirjoitti:
oletpa kapeakatseinen :) rakkaus ei katso ikää. ja asiathan oat hyvin silloin, oli vaikka kuinka monta kymmentä vuotta eroa, jos molemmilla on samat intressit melkein joka asiaan ja että kaikki sujuu ongelmitta. Mitä väliä sillä silloin on??
viitsit vastailla vanhaan ketjuun? Miksi?
Eipä silti aihe on ihan hyvä ;) - johannes23.v
entäs jos 12.v poika haluaisi 15.v tytön kanssa??
- old lady
Ei, iällä ei ole merkitystä kun rakastuu! Eikä millään muullakaan, eletään tätä hetkeä, kun rakastutaan!
- jjjaaaa
minun äiti on naimisissa 15 vuotta nuoremman miehen kanssa.
- janssonnensson
itse olin ihastunut 6 vuotta vanhempaan alaikäisenä.....mutta en tiedä tarinalle loppua vieläkään :( olin liian lapsi
- Kauneimmillaan 9-13v
Eihän se katso , rehellisesti.
- Mitä se ny muka
se rakkaus? No ee yhtikäs mittään. Iha sama
- en voi sanoa kun:
ei näemmä.
- 37
Ei kysymys ole iästä vaan henkisestä kypsyydestä. On 50-vuotiaita, jotka ovat henkisesti vielä 15-vuotiaan tasolla, ja on 18-vuotiaita, jotka ovat 15-vuotiaasta asuneet omillaan, ehtineet aada kolhujakin ja nähdä elämää.
Oikeastaan minusta suurin osa ihmisistä ei enää muutu paljoa 22-24 ikävuoden jälkeen. Viimeistään sen jälkeen kaikki ikäerot menettävät minusta merkityksensä. - yli 5 vuotta
on ehdottomasti liikaa. en tunne ketään kuka haluaisi paljon itseään vanhemman
puolison. olen huomannut, että -2 vuotta on paras ikäero.- juudv
minusta ikäeroa saa olla vain pari viikkoa. Parempi ettei sitäkään.
- Suoraan sanottuna
ja suurinpiirtein; EI katso.
Mitä ongelmaa tässä nyt olisi, jos rakkaus pitäisi lukua numeroista?.... Pahinta on vanhan naisen rakastua nuoreen mieheen! - rakkaus on suurin
vain senverran että molemmat ovat täysikäisiä,muuten ikä on vain numero.Enemmän on painoa sillä miten toinen kolahtaa ja onko yhdessä kemiaa ja muuten hyvä olla!
- the hell
Toivottavasti kukaan vanha nainen ei rakastu sellaiseen mieheen joka rakastaa nuorempia naisia.
20 vuoden ikäeroa pidän jo ehdottomasti liian suurena. Mulla on tyttöystävääni 9 vuoden ikäero.
- anonyymi500
katsooko rakkaus ikää? - Ei todellakaan. Rakastaa voi ketä tahansa ikään katsomatta. Itse olen umpirakastunut minua melkein 40 vuotta vanhempaan. Rakkaus katsoo vain tekoihin ja tunteisiin.
Mitä mieltä olette suurista ikäeroista suhteissa? - Kunhan itse tietää omista tunteista ja olevansa valmis suhteeseen vanhemman/nuoremman kanssa se on ok ja täysin ihmisten oma asia. Sitä en kyllä ymmärrä jos 11-12 vuotiaat seurustelevat 3 vuotta vanhempien kanssa. Kokeilla tuon ikäisenä pitää seurustelua, mutta enemmän ne on pieniä ihastuksia tuossa vaiheessa. 15-16 vuotiaat tuntevat itsensä jo paljon paremmin ja osaa suhtautua kypsemmin tälläisiin asioihin.
Tai mikä ylipäätään on se suuri ikäero? - Ikä on numeroita - +-10 v ok
Onhan se kyllä niinkin että parikymppisen tyttösen silmissä yli kolmekymppiset on älyvanhoja ukkoja.
- Muistatko Twin Peaksin?
- Heh, en ollut edes syntynyt sillon :0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389