Iltasanomissa oli juttua C4 aircross ja autohan on melkein identtinen ASX kanssa?
Onko kyseessä sama auto eri nimillä. Miksiköhän citroen on kalliimpi?
Onko ctroenillä ja mitshulla paljonkin yhteistyötä? Kenenköhän tuo automalli alunperin on ?
Citroen C4 aircross ja Mitshubishi ASX
5
542
Vastaukset
- japsipatonki
Kyllä se on täysin Mitsubishi tekniikaltaan. Siinä taitaa olla moottorikin mitsun. Sitä saa myös Peugeot merkkisenä, mutta ei suomen markkinoilta.
- Kalle
sitä hintaeroa mäkin ole ihmetellyt. onkohan nää kaikki valmistettu japanissa? voisin vaikka ostaakin tämän pösön, kun ei oo aito ranskis. tosin mitsun saa edullisemmin ja ulkonäkö on mun makuuni siinä.
- se mikä maksaa
on varustelutaso. niitä kun vertaa rinnakkain niin hinnat alkavat kohdata.
- mutsiputsi
Se mikä tuossa maksaa, on mahdollisuus ostaa kerrankin Peugeot, joka pysyy kasassa.
- muakvuus ja kovuus
jousitus ja varustus äänieritys on eroja citroen pehmeämmällä alustalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2602746Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 351192
- 511120
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083