ruskeat silmät ovat rumat

näin on asia

en vaan voi sille mitään mutta vaikka nainen olisi muuten kuinka kaunis niin ruskeat tai tummat silmät ovat turn off. Silmät ovat kuitenkin todella tärkeät, niitä sanotaan sielun peiliksi ja tosiaan silmiin katsomalla pystyy tulkitsemaan toista mutta itse en saa ruskeista silmistä mitään tulkintoja ja ne näyttävät minusta epämiellyttäviltä. Itselläni on siniset silmät ja ihastunkin naisiin joilla on myös siniset silmät, myös harmaansiniset käyvät mutta vihreitä koitan vältellä. Toki tuon sinisilmäisen naisen pitää muuten olla kaunis. Joskus on käynyt sääliksi naista joka on halunnut tutustua minuun mutta olen torpannut hänet vain noiden ruskeiden silmien takia. Kaikilla on omat vaatimuksensa

141

3705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa täällä

Olen myös nainen ja minulla on myös siniset silmät. Ädilläni on ollut kirkkaat taivaan siniset silmät. Isälläni oli ruskeat silmät. Itse ihastun vain sinisiin silmiin. En tiedä miksi. Ehkä se on äitini vikä. Minusta siniset silmät kuuluvat valoisaan sieluun. Se on kyllä väärin, mutta kirkkaat siniset silmät ovat minun heikkous!

• vihreät silmät

Ei ne rumat ole, mutta pelottavat jotenkin. Ruskeista silmistä ei pysty tulkitsemaan toisen ajatuksia ja mielenliikkeitä. Ne ei sädehdi, niinkuin esim. siniset. Ne vaan on.

Mä katson miestä aina ensin silmiin. Ne oikeesti on sielun peili. Tykkään vihreäsilmäisistä miehistä. Mikä sun mielestä vihreissä silmissä on vikana? Itselläni on niin vihreät silmät, että moni kysyy, käytänkö värillisiä piilareita. En käytä.

• vihersilmä myös

Tykkää ihan rauhassa. Olen kyllä huomannut, että ihmisiä useimmiten säväyttää luontaisesti eniten muut kuin omat ominaisvärit. Ei kai sekään silti kiellettyä ole :-D

• ei voi mit

Vain oikeesti joku natsi voi puhua tuollalailla rasistisesti.

• Idioottimaista
      • mee<3

Hemmetin "sädehtimättömä"... ja myöskin rumat!!! ;)

• silmät kertovat

Siniset silmät ovat vilpittömät.

Vihreät silmät ovat viettelevät ja seksikkäät.

Ruskeat silmät ovat lämpimät ja hellät.

• mauton mielipide

Olen samaa mieltä, kaikki ovat hyvännäköisiä - mutta vain oikeassa päässä.

Tärkeintä on ihminen katseen takana; silloin katseesta tulee kiinnostava, utelias, voimakas, miellyttävä, mitä tahansa kun ihminen itse on sitä.

• Anonyymi

No onpa tosiaan. Kaikkein pahimman petoksen ja toiselta julmimman valhteen pitkän suhteen päätteeksi olen saanut kahdelta ruskeasilmäiseltä naiselta.

Enää en kajoa moisiin.

Sinisilmäinen mulle, kiitos.

• vihakateus=sairaus

Kertoo vain ihan siitä että suomessa on rasismia ja kauniimmat yksilöt voidaan näköjään ilm haukkua/kadehtia selän takana aivan ala-arvoisesti.

• makunsa kullakin

Sama koskee ruskeasilmäisiä miehiä.

Mikä tahansa muu väri käy, mutta ruskeat eivät. Ei niihin voi ihastua. Vihreät ovat siinä rajalla, kun ovat hieman elottomat silmät tietyssä sävyssään.

Kirkkaan siniset ovat kaikkein kauneimmat.

Terveisin ruskeasilmäinen nainen

• Anonyymi

laulukin sanoo. " Satu ruskeista silmistä kesti ......mutta luonani tuo ikuisesti, satu helkkää kauniina niin. Tykkään ruskeista silmistäni , ja olen saanut kehuja niistä

• makuja juu

Joku ruskeasilmäisiä kammoava provo korkeintaan.

• Tenuseiväs

Itselläni on punaiset silmät ja nenän pää.

• Ketjua lukiessani minulle tuli aivan sama mieleen. Kyllä ihminen on parhaimmillaan kun silmät verestävät kuin Närpiön tomaatit konsanaan!

• joopajoo

Miksi kommentoit noin monta kertaa omaan ketjuusi? Aloituksessa unohdit vielä minkä värisiä silmiä olit dissaamassa ja puhuit väliin vahingossa vihreistä silmistä. Hups. Selkeämpää provoa saa hakea.

ps. "Siniset" silmät on oikeasti yleensä harmaat ja valjut.

• näin on asia

tiedoksesi että en ole kommentoinut muuta kuin aloituksen, eikö täällä saa esittää omia mielipiteitään, aina on joku nuija heti kitisemässä. Mitä se sinua liikuttaa että minä en tykkää ruskeista silmistä. Tietty jos olet ruskeasilmäinen ja se on ongelma itsellesi niin ymmärrän reaktiosi

• joopajoo
        näin on asia kirjoitti:

tiedoksesi että en ole kommentoinut muuta kuin aloituksen, eikö täällä saa esittää omia mielipiteitään, aina on joku nuija heti kitisemässä. Mitä se sinua liikuttaa että minä en tykkää ruskeista silmistä. Tietty jos olet ruskeasilmäinen ja se on ongelma itsellesi niin ymmärrän reaktiosi

Lässynlässynlää.. Obvious troll is obvious.

Kiusasiko ruskeasilmäinen tyttö sinua koulussa, vai oletko saanut liikaa pakkeja ruskeasilmäisiltä? Joku trauma sinulla on oltava.. Ruskeiden silmien lukeminen saattaa tietenkin tuottaa vaikeuksia yksinkertaisille assburgereille.

Kyllä minäkin pidän eniten vihreistä silmistä, mutten mitenkään vihaa toisia värejä silmissä enkä koe tarpeelliseksi näin älyvapaan aloituksen tekemistä.

Ja en ole ruskeasilmäinen.

• ei jaksa
        joopajoo kirjoitti:

Lässynlässynlää.. Obvious troll is obvious.

Kiusasiko ruskeasilmäinen tyttö sinua koulussa, vai oletko saanut liikaa pakkeja ruskeasilmäisiltä? Joku trauma sinulla on oltava.. Ruskeiden silmien lukeminen saattaa tietenkin tuottaa vaikeuksia yksinkertaisille assburgereille.

Kyllä minäkin pidän eniten vihreistä silmistä, mutten mitenkään vihaa toisia värejä silmissä enkä koe tarpeelliseksi näin älyvapaan aloituksen tekemistä.

Ja en ole ruskeasilmäinen.

Moni sanonu irl että eivät pidä ruskeista silmistä kun eivät erota pupilleja. Ihan turha lässyttää siitä että "rasisssssssmia", koska ihmisillä on oikeus mielipiteisiinsä.

• ei totuus
        ei jaksa kirjoitti:

Moni sanonu irl että eivät pidä ruskeista silmistä kun eivät erota pupilleja. Ihan turha lässyttää siitä että "rasisssssssmia", koska ihmisillä on oikeus mielipiteisiinsä.

Mutta se on rasismia, jos julistaa sen yleisenä totuutena, kuten aloituksessa tehdään.

• honekko-love
        ei totuus kirjoitti:

Mutta se on rasismia, jos julistaa sen yleisenä totuutena, kuten aloituksessa tehdään.

Aloituksessa on selkeästi kyseessä mielipide, ja kirjoittaja on vieläpä eritellyt esittämäänsä väitettä niin, että useasta kohtaa käy ilmi kyseessä olevan kirjoittajan itsensä kokema tunne. Aivan sama asia, kun että toteaisin, että "viikset ovat rumat" tai "kalju ällöttää". Sisälukutaito kunniaan.

Rasismi ja syrjintä taitavat nykyään olla muotisanoja. Aina kuulee, että sitä ja sitä ihmistä syrjitään x ominaisuuden vuoksi, kun hän ei näytä olevan tasa-arvoisessa (tai pikemminkin tasapäisessä) asemassa jonkun toisen kanssa, ja heti vedetään rasismikortti esiin. Sana rasismi itsessään viittaa sanaan race, rotu, eli siihen, että ihmisen katsotaan olevan parempi, jos hän edustaa tiettyä rotua/etnistä alkuperää. Ihmisten erittelemisessä esimerkiksi tuon aikaisemmin mainitun silmien värin mukaan, kyseessä ei ole rasismi, jollei todeta, että (aasialaista alkuperää edustavat) tummasilmäiset ihmiset ovat toisen luokan ihmisiä etnisen alkuperänsä vuoksi.

Odotellessa sitä, että joku alkaa puhua suu vaahdossa urheilukisojen paino"rasismista", kun juoksukisoissa ei kertaakaan ole palkittu lihavaa kilpailijaa....

• ei totuus
        honekko-love kirjoitti:

Aloituksessa on selkeästi kyseessä mielipide, ja kirjoittaja on vieläpä eritellyt esittämäänsä väitettä niin, että useasta kohtaa käy ilmi kyseessä olevan kirjoittajan itsensä kokema tunne. Aivan sama asia, kun että toteaisin, että "viikset ovat rumat" tai "kalju ällöttää". Sisälukutaito kunniaan.

Rasismi ja syrjintä taitavat nykyään olla muotisanoja. Aina kuulee, että sitä ja sitä ihmistä syrjitään x ominaisuuden vuoksi, kun hän ei näytä olevan tasa-arvoisessa (tai pikemminkin tasapäisessä) asemassa jonkun toisen kanssa, ja heti vedetään rasismikortti esiin. Sana rasismi itsessään viittaa sanaan race, rotu, eli siihen, että ihmisen katsotaan olevan parempi, jos hän edustaa tiettyä rotua/etnistä alkuperää. Ihmisten erittelemisessä esimerkiksi tuon aikaisemmin mainitun silmien värin mukaan, kyseessä ei ole rasismi, jollei todeta, että (aasialaista alkuperää edustavat) tummasilmäiset ihmiset ovat toisen luokan ihmisiä etnisen alkuperänsä vuoksi.

Odotellessa sitä, että joku alkaa puhua suu vaahdossa urheilukisojen paino"rasismista", kun juoksukisoissa ei kertaakaan ole palkittu lihavaa kilpailijaa....

No tämä asia on helppo selvittää. Kysyn, että mitä mieltä aloittaja on aasialaisista ja afrikkalaisista tai maahanmmuutajista noin yleensä?

• mauton mielipide
        honekko-love kirjoitti:

Se on vähän erikoista ilmaista vaikkapa mieltymyksensä pitkiin paksuihin hiuksiin tekemällä aloitus, jossa julistaa kaljut vastenmielisiksi. En minäkään julista mitään amisviiksistä, vaikka mieltymykset olisivat toisaalla.

Kaikilla on mieltymyksiä! Ja kaikki silmien värit ovat kauniita. Se, että joku on periaatteessa kaunista, ei vaan aina tarkoita, että se on seksuaalisesti itselle puoleensavetävää.

• honekko-love
        mauton mielipide kirjoitti:

Se on vähän erikoista ilmaista vaikkapa mieltymyksensä pitkiin paksuihin hiuksiin tekemällä aloitus, jossa julistaa kaljut vastenmielisiksi. En minäkään julista mitään amisviiksistä, vaikka mieltymykset olisivat toisaalla.

Kaikilla on mieltymyksiä! Ja kaikki silmien värit ovat kauniita. Se, että joku on periaatteessa kaunista, ei vaan aina tarkoita, että se on seksuaalisesti itselle puoleensavetävää.

Koska tämän sivuston ylläpitokin tekee samankaltaisia lööppimäisiä kärjistyksiä nostaessaan aiheita etusivulle, en näe tässä minkäänlaista ongelmaa. Eri julkaisukanavilla käytetään erilaisia tyylejä kohderyhmästä ja tekstien tarkoituksesta riippuen. Täällä halutaan herättää mahdollisimman paljon keskustelua, joten siinä mielessä otsikko/aloitus on tarkoituksenmukainen ja onnistunut.

• mad bad world
        honekko-love kirjoitti:

Koska tämän sivuston ylläpitokin tekee samankaltaisia lööppimäisiä kärjistyksiä nostaessaan aiheita etusivulle, en näe tässä minkäänlaista ongelmaa. Eri julkaisukanavilla käytetään erilaisia tyylejä kohderyhmästä ja tekstien tarkoituksesta riippuen. Täällä halutaan herättää mahdollisimman paljon keskustelua, joten siinä mielessä otsikko/aloitus on tarkoituksenmukainen ja onnistunut.

'Onnistunut' tais olla myös propaganda natsi-saksassa. Aivan järkyttävää moukkamaisuutta.

• honekko-love
        mad bad world kirjoitti:

'Onnistunut' tais olla myös propaganda natsi-saksassa. Aivan järkyttävää moukkamaisuutta.

Emme kuitenkaan elä natsi-Saksassa, joten voit jopa vaikuttaa siihen mitä luet. Ja suomi24:n keskustelupalstoilta et voi odottaa lähtökohtaisestikaan samaa tasoa kuin vaikka joltain nimeltämainitsemattomalta puoluepoliittiselta foorumilta. Sama kuin yrittäisit verrata Iltasanomia National Geographiciin.

Lähdekriittisyys on aina lukijan vastuulla.

• ou boy
        honekko-love kirjoitti:

Emme kuitenkaan elä natsi-Saksassa, joten voit jopa vaikuttaa siihen mitä luet. Ja suomi24:n keskustelupalstoilta et voi odottaa lähtökohtaisestikaan samaa tasoa kuin vaikka joltain nimeltämainitsemattomalta puoluepoliittiselta foorumilta. Sama kuin yrittäisit verrata Iltasanomia National Geographiciin.

Lähdekriittisyys on aina lukijan vastuulla.

No jos mielestäsi suomi24 :n jutut ja käytännössä olemattomat keskustelut tasoluokittelu-herjajuttuineen sitten liittyvät mihinkään asialiseen mielipiteenvaihtoon niin jassoo.

• honekko-love
        ou boy kirjoitti:

No jos mielestäsi suomi24 :n jutut ja käytännössä olemattomat keskustelut tasoluokittelu-herjajuttuineen sitten liittyvät mihinkään asialiseen mielipiteenvaihtoon niin jassoo.

Olenko muka maininnut, että mielestäni suomi24 on asiallinen paikka? :D (Näin sivumennen, en kyllä pidä Iltasanomia ja -lehteäkään laadukkaina tiedotusvälineinä vaikka niiden etusivuotsikot kaupassa luenkin.)

Naurujen takia minä täällä satunnaisesti liikuskelen, joskus harvemmin erehdyn jopa kommentoimaan. Eikä tästä edes pyydetä maksua, toisin kuin jos Korkeasaareen menisi apinoiden touhuja seurailemaan.

• mauton mielipide
        honekko-love kirjoitti:

Olenko muka maininnut, että mielestäni suomi24 on asiallinen paikka? :D (Näin sivumennen, en kyllä pidä Iltasanomia ja -lehteäkään laadukkaina tiedotusvälineinä vaikka niiden etusivuotsikot kaupassa luenkin.)

Naurujen takia minä täällä satunnaisesti liikuskelen, joskus harvemmin erehdyn jopa kommentoimaan. Eikä tästä edes pyydetä maksua, toisin kuin jos Korkeasaareen menisi apinoiden touhuja seurailemaan.

Olet oikeassa, mutta saahan kärjistykseen silti todeta, että kärjistys on vähän hölmö tai todella typerä. Eipä tällä palstalla tosiaan yleensä muuta olekaan agendassa...

• me<3
        honekko-love kirjoitti:

Kerrankin joku ottaa viisaasti kantaa tähän eläintarhan menoon!!! Kiitos!!!

• sinisetforever

Minun komealla rentullani oli siniset

• honekko-love

Löytyyhän noita mieltymyksiä kaikilta, silmien väristä ja ihmisen pituudesta lähtien. Itse viehätyn myös eniten sinisistä/harmaista iiriksistä, mutten kyllä ketään ole tuominnut pelkästään vääränväristen silmien takia, vaan vaaditaan paljon muutakin, ennen kuin laitan pelin poikki. Usein ne ehdottomat ei:t ovat pikemminkin mielipiteiden ja arvomaailman puolella, kuin satunnaisissa fyysisissä seikoissa.

• kolmisilmä

Mulla kaksi silmää harmaita, joskus punaiset tosin tilapäisesti, onneksi.
      Yksi silmä löytyy vielä, se on ruskea ja siristelee valon arkuuttaan,
      tottunu olemaan päivänvalolta piilossa.

• papukaijan merkki

Kerrankin joku puhuu totta itsestään! ;D

• jendiepo

No en minäkään tajua ruskeiden silmien maagisuutta. Itse en näe niissä mitään maagista tai erikoista. Tykkään enemmän sinisen sävyisistä ja vihreistä.

En nyt silti sano, että rumat, ei vaan säväytä mua ollenkaan.

• jatkub....

Ja toden totta mitä tummemman ruskeat, sitä hankalammaksi menee. On kiva nähdä toisen silmistä edes mustuaiset, helpottaa jotenkin silmien kanssa viestimistä.

• kyll on aiheet!
        jatkub.... kirjoitti:

Ja toden totta mitä tummemman ruskeat, sitä hankalammaksi menee. On kiva nähdä toisen silmistä edes mustuaiset, helpottaa jotenkin silmien kanssa viestimistä.

Jotkut taas tykkäävät siitä tummasta pilkkeestä silmissä. Tumma voimakas katse ja vaalea kirkas katse...

• no huh huh

Omituista vaan että joidenkin täytyy arvostella toiset jopa silmien värin perusteella rumiksi. Ihan uskomaton ja rasistinen puheenaihe jos mikä noin ylipäätään.

• Henri237

Eivät minun mielestäni. Itse olen vihreäsilmäinen.

• ...

Kyllä brunetet kiinnostaa eniten. Ainoastaan tumma nainen sytyttää.

• tummat silmät

Periaatteessa evoluutio teorian perusteella, siniset silmät saattoivat kehittyä vaativiin kylmiin olosuhteisiin, joissa vaadittiin ehdotonta luottamusta toisen rehellisyyteen, eli toisen aikeet piti kyetä lukemaan silmistä.

Tummat silmät sopii taas olosuhteisiin joissa todenpuhumisella ei ole niin väliä ja valehtelu on jopa etu, sillä tummista silmistä joista ei erota pupillia ei voi lukea valhetta.

Ja ennenkuin tämä kumotaan rassimina, totean ettei universumilla ole moraalia, joka tämän estäisi.

• Älä ny viitti

No tuo on kyllä niin suunnatonta p#ajaa ettei mitään rajaa. Sinisistä silmistä ei näe kenenkään rehellisyyttä sen paremmin. Siniset silmät eivät tee kenestäkään sen rehellisempää. Kyse on erosta iiriksen väripigmentissä, ei mistään sen syvällisemmästä. Kirjoituksesi oli kasa taikauskoista sontaa.

Ja juu juu: minulla on kyllä siniset silmät ja viehätyn itsekin eniten sinisistä ja vihreistä silmistä, mutta kyse on vain yhdestä mieltymyksestä, ei mistään sen ihmeellisemmästä.

• Sivustalta katsoen
        Älä ny viitti kirjoitti:

No tuo on kyllä niin suunnatonta p#ajaa ettei mitään rajaa. Sinisistä silmistä ei näe kenenkään rehellisyyttä sen paremmin. Siniset silmät eivät tee kenestäkään sen rehellisempää. Kyse on erosta iiriksen väripigmentissä, ei mistään sen syvällisemmästä. Kirjoituksesi oli kasa taikauskoista sontaa.

Ja juu juu: minulla on kyllä siniset silmät ja viehätyn itsekin eniten sinisistä ja vihreistä silmistä, mutta kyse on vain yhdestä mieltymyksestä, ei mistään sen ihmeellisemmästä.

"Tummat silmät" -nimimerkki ei puhu rehellisyydestä vaan sen havaitsemisesta. Sinä hermostuit ihan turhaan.

Enkä ole hänen kanssaan samaa mieltä värien synnystä, joten ei tarvitse kilahtaa toistamiseen.

• jooh kyllä

Voi vittu mitä juttuja, silmien värillä ei ole mitään merkitystä. Ne on osa kokonaisuutta kasvoissa. Naurattaa nämä jutut, taantuvat vaan kokoajan paskemmaksi läpäksi. Tulkita voi minkälaisista silmistä vaan, ei se ole väri vaan katse. Paljon vielä opittavaa ja tuo sielu-juttu on niin täyttä paskaa, mistä tiedät että on sielu meillä ihmisillä, mehän olemme pykälän korkeammalla kuin eläimet (niitähän me periaatteessa vain ollaan) ja empatia, välittäminen yms johtuvat välittäjäaineista ei siitä että meillä olisi ns. sielu.

Varsinkin tuo yksi ilmiselvä provo (jos ei ole sellainen niin kyseessä on jonkilainen kehitysvammainen sitten)

"..Ei ne rumat ole, mutta pelottavat jotenkin. Ruskeista silmistä ei pysty tulkitsemaan toisen ajatuksia ja mielenliikkeitä. Ne ei sädehdi, niinkuin esim. siniset. Ne vaan on.

Mä katson miestä aina ensin silmiin. Ne oikeesti on sielun peili. Tykkään vihreäsilmäisistä miehistä. Mikä sun mielestä vihreissä silmissä on vikana? Itselläni on niin vihreät silmät, että moni kysyy, käytänkö värillisiä piilareita. En käytä.."

Mielialan muutoksia, ajatuksia ei näe silmistä ja "sädehtiminen" (tuo sai aikaan huutonaurun) johtunee varmasti miten valo on heijastunut kyseisellä hetkellä. Ja kaikki katsoo automaattisesti silmiin niin miehet että naiset joten et ole mikään erikoinen tuossa tapauksessa

• korjausta

• sielu puuttui

Heillä kenelläkään ei ollut sielua, vain syvää tyhjyyttä silmissä..

• ...
        sielu puuttui kirjoitti:

Heillä kenelläkään ei ollut sielua, vain syvää tyhjyyttä silmissä..

Heh, tämähän on samanlaista älyvapaata skeidaa kuin se, että punatukkaiset eivät pääse taivaaseen. :D En tosin sinne haluakaan enkä usko sielun olemassaoloon.

• monsmons
        ... kirjoitti:

Heh, tämähän on samanlaista älyvapaata skeidaa kuin se, että punatukkaiset eivät pääse taivaaseen. :D En tosin sinne haluakaan enkä usko sielun olemassaoloon.

Kuka uskoo kuka ei mutta ruskeasilmäiseen en luota.Pitäisi tehdä väestötutkimus niin huomattaisiin, että ensinnäkin elatusapua saavien lasten isät ovat väestön keskiarvoa huomattavasti useammin ruskeasilmäisiä. Toiseksi ruskeasilmäiset ovat rikollisuustilastoissa yliedustettuina (kun ei oteta huomiion etnisiä ryhmiä), ehkä ensimmäisestä johtuen.Varsin epäsosiaalista ainesta siis.

• En vois kuvitellakaan jakavani ihmisiä silmien värien perusteella. Mulla itselläni on ollut eri värisiä piilolinssejä ja vain muutaman kerran joku on keskittynyt pelkästään silmiin.

• Paskasilmä=paskapää

Joo ei. Ruskeista silmistä tulee heti mieleen, että tuolla on pää niin täynnä paskaa että se paistaa silmistä. No tietty jos tissit&perse -osasto on ok, niin voihan sitä aina nusuttaa. Pistää sille vaikka biojätepussin päähän, niin ei paskasilmät haittaa.

• ...

Sulla taitaa olla paskaa korvien välissä, kun näet paskaa kaikkialla .

• ... kirjoitti:

Sulla taitaa olla paskaa korvien välissä, kun näet paskaa kaikkialla .

Olen samaa mieltä kanssasi. Ehkäpä vaan provo, mut kurjaa et tuollaisia miehiä on oikeasti. Huutavat kollohuutoa tisseistä nakkarilta taksijonoon ja joutuvat palamaan kotiinsa ilman naista joka ikinen kerta. Kukaan ei jaksa kuunnella ja saavat jopa nenukkaansa taksijonon miehiltä...

• ei oo ruskeat

Minulla on siniharmaat silmät kuten James Bondilla kirjojen mukaan. Naisen saanttiin eivät kuitenkaan ole auttaneet.

• jjbbjbmj

Nyt olet sekoittanut pahemman kerran asiat.

Alkuperäisellä Ian Flemingin kirjojen James Bondilla on ruskeat silmät. Siinä(kin) mielessä Sean Connery on se oikea Bond.

• bvmngfhn

Aika tiukka kriteeri sinulla silmäin väristä. Oudoksuttaa mutta omapa on elämäsi.
      Minusta ulkonäön pikkuseikat, ku pituus, silmien väri, karvoitus ovat täysin yhdentekeviä mutta en mä silti saa.

• Ei ole yhdentekevää

Pitää ne tussukarvat sheivailla.

• Mulla on tummanvihreät silmät. :D

• m.ot..

Kaikki ihmiset ovat alunperin sinisilmäisiä. Ruskea väri on sinisen päälle kasvanutta pigmenttiä. Sen voi jopa laaserilla poistaa.

• hjdd

eli ruskeasilmäiset ovat jonkin sortin mutantteja jos käytetään käsitettä huumorimielellä. Paljon kiivaita kommentteja, ilmeisesti ruskeasilmäiset eivät itsekkään pidä ruskeista silmistään. Mielestäni sellaiset kakanruskeat ovat kyllä aika karseat

• huhhuh
        hjdd kirjoitti:

eli ruskeasilmäiset ovat jonkin sortin mutantteja jos käytetään käsitettä huumorimielellä. Paljon kiivaita kommentteja, ilmeisesti ruskeasilmäiset eivät itsekkään pidä ruskeista silmistään. Mielestäni sellaiset kakanruskeat ovat kyllä aika karseat

Sulla on toi huumori jäänyt nelivuotiaiden kakkapissahahahah-tasolle. Suosittelen kehittymään.

• ...

Kohta kehitellään varmaan ihopigmentin vaalennusta pysyvästi ym sairasta.

• ...
        hjdd kirjoitti:

Et taida tietää mitä tarkoittaa pigmentti. Yhtä hyvin voisit vaikka väittää, että tummaihoiset, vaaleaihoiset ja itseasiassa kaikki ilman ihon pigmenttiä (eli kaikki paitsi albiinot) olisivat mutantteja.

Kaikki syntyvät sinisilmäisinä mutta väri alkaa muuttua lapsena ja sen määräävät geenit.

• tässätotuus

Sinisilmäisillä on tyhjä pää, ne uskoo kaiken.
      Muutenkin siniset silmät näyttää naurettavilta.

Tutkimuksen mukaan siniset silmät omaavilla miehillä on myös pieni pippeli

• totuustässä

Kokemukseni mukaan siniset silmät omaavilla miehillä on kaikki kunnossa ja ihan sopivan kokoisia.

Minullakin on siniset silmät, mutta en usko kaikkea!

• Anonyymi

Hei, täällä sinisilmäinen, 183cm/82kg mies.

19 senttiä pitkällä ja 16,5cm ympärysmitalla (mittanauhalla mitattu keskeltä vartta) kalulla.

Siinä sinulle pieni.
        Tykkään muuten itse sinisilmäisistä blondeista, olen itsekin hyvin vaaleatukkainen.

Revi siitä.

• Itsellä siniset

Ei ole totuus. Ei silmien väri kerro mitään ihmisen luonteesta, sellaiset jutut ovat typerää taikauskoa.

Eikä ruskea silmien väri ole mutaatio, vaan vihreät silmät ovat. Ruskea on yleisin silmien väri maailmassa, pohjoismaissa taas on eniten sinisilmäisiä koko maailmassa, etenkin Suomessa http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1288508813755.html

• Parappalainen

Olen ruskeasilmäinen mies. Tai oikeastaan silmäni ovat melkeinpä mustat juuri niin, ettei pupilleja erota. Tykkään eniten sinisistä ja vihreistä silmistä.

• minttulinen

Ai no ilmankos mä en käy kaupaksi.

Sievä olen ja tosi ihana, mutta ruskeat silmänikö ne miehet karkottavat...

No, en ihmettele yhtään, omasta mielestänikään ruskeat silmät eivät ole kauniit. Itse katson aina sini/harmaasilmäistä miestä.

• Matchmaker.com

Sittenhän me ollaan match made in heaven. Olen siniviherharmaasilmäinen mies, joka pidän eniten ruskeasilmäisistä naisista.

• jäätävän kuulosta

Kuulostaa aika oudolta tuo ruskeasilmäisiä karsastavien juttu.

• Ruskeeta

Ruskeat silmät on minusta seksyimmät silmät, koska ne on lämpimät ja näyttää että pupillit on jo valmiiksi laajentuneet, eli tulee sellainen seksuaalisen kiinnostuksen ilmapiiri valmiiksi. Pupillithan laajenee kun ihminen kiihottuu tai jos näkee jotain itseään miellyttävää.

• rajansa tässäkin

Jos ei tykkää ruskeista silmistä niin ok, makuasia.

Mutta jos aletaan väittämään, että voi päätellä ihmisen luonteen tai rehellisyyden tämän silmien väristä, niin aletaan mennä jo sinne paljonpuhutun rasismin suuntaan. Ihan sama kuin väite että kaikki blondit ovat tyhmiä.

• Mitä vikaa muka

Ruskeat silmät ovat kauniit ja eksoottiset, ruskeasilmäiset on tummapiirteisiä.

• tummat on komeita<3

Ruskeasilmäisillä on usein myös mustat ripset ja tummat kulmakarvat ja hiukset, mikä kuumentaa. Tumma ja tulinen katse on parasta ;)

Vaaleat silmäripset ja ruma silmien muoto rumentavat.

• Vaaleita ripsiä nyt loppujen lopuksi monelta löydykään.

• ...

• ... kirjoitti:

Oletko nyt ihan tosissasi?

Vaalearipsisiähän on koko Suomi pullollaan:

http://ourhistory.canadiens.com/media/59a257a68d0e872e/small/Koivu_Saku_1.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/archive/9/92/20111105142028!Salatut_elämät_Antti_Polvijärvi.png

Ovat täälläkin vähemmistö...

• hahmotelma kirjoitti:

Ovat täälläkin vähemmistö...

Tosin ajattelen lähinnä näitä tapauksia joilla on lähes värittömät/valkoiset silmäripset.

• ...
        hahmotelma kirjoitti:

Tosin ajattelen lähinnä näitä tapauksia joilla on lähes värittömät/valkoiset silmäripset.

Tarkoitinkin sekä valkoisia että hailakoita "harmaita". Eli vaaleita.

• ... kirjoitti:

Tarkoitinkin sekä valkoisia että hailakoita "harmaita". Eli vaaleita.

No sanotaan näin, että itseäni ei miellytä vaaleat ripset paljoakaan, ja aika vähän tulee vastaan niitä, joilla tuohon kiinnittää huomiota. Suurimmalla osalla kun ripset on suht tummat kuitenkin...

• ....
        hahmotelma kirjoitti:

No sanotaan näin, että itseäni ei miellytä vaaleat ripset paljoakaan, ja aika vähän tulee vastaan niitä, joilla tuohon kiinnittää huomiota. Suurimmalla osalla kun ripset on suht tummat kuitenkin...

Suomessa on aika paljon niitä valkoripsiäkin. Naisissa heitä näyttää olevan vähemmän, koska aika moni värjää ripsiään tai käyttää ripsiväriä.

• .... kirjoitti:

Suomessa on aika paljon niitä valkoripsiäkin. Naisissa heitä näyttää olevan vähemmän, koska aika moni värjää ripsiään tai käyttää ripsiväriä.

Ehkäpä se nyt sitten on aluellista, kun ei noita näillä nurkilla kovin suurta osaa väestöstä ole.

• ....
        hahmotelma kirjoitti:

Ehkäpä se nyt sitten on aluellista, kun ei noita näillä nurkilla kovin suurta osaa väestöstä ole.

Jos tunnet jonkun luonnostaan kovin vaalean ihmisen, hänellä on todennäköisesti vaaleat ripset meikin tai ripsien värjäyksen alla.

Voi olla alueellista. Ne todella vaaleat ovat tietenkin vähemmistöä, mutta on heitä silti Suomessa ja Ruotsissa aika paljon.

• .....
        .... kirjoitti:

Jos tunnet jonkun luonnostaan kovin vaalean ihmisen, hänellä on todennäköisesti vaaleat ripset meikin tai ripsien värjäyksen alla.

Voi olla alueellista. Ne todella vaaleat ovat tietenkin vähemmistöä, mutta on heitä silti Suomessa ja Ruotsissa aika paljon.

Vanhassa luokkakuvassani ainakin 8:lla on tai olisi valkoiset ripset ilman meikkiä. Eli ainakin sen perusteella he ovat vähemmistö mutteivät mikään ihan pieni sellainen. Tiedä sitten onko heitä sitten täällä päin jotenkin enemmän.. hmm...

• por5a5

Joo kakanruskeat silmät, koukkunokka, väkivaltainen luonne, lähiöteinin unelma, hetemaj vai mikä lie mehmetti.

• Mummo sexi

Harmaakaihisilmät on kova juttu.

• Eivät ne rumia voi olla, itse olen käsittänyt että esim. naiset juuri haluavat tummia miehiä, joilla on tummat hiukset ja ruskeat silmät. Suomipojan haalean väriset hiukset ja siniset silmät tuskin ovat kovaa huutoa.

• eräs todettu totuus

ruskeasilmäisiin ei voi luottaa

• Seppo-setä

Voi jumalauta. Tosimies ei naisessa mitään silmiä katso. Ihan sama vaikka olisi pelkät kuopat päässä. Isoperse ja kunnon kokoiset padat ne on vaan oltava, muu on yhdentekevää. Mene ostamaan perkele hamekangasta ja rupea sisustussuunnitelijaksi.

• mistöphotoshop

kuvankäpistelyohjelmalla vaan joku kuvien naamoista joko ruskea tai sinisilmäiseksi ja verratkaa sitten kumpi näyttää paremmalta. Joku varmaan voi laittaa linkkiä tekeleisiinsä sitten.

• kenelle mikäkin sopi

• mikä kellekin sopii

• jtn1881

Ite just haluaisin naisen jolla on ruskeat silmät. Maailmassa ei ole mitään seksikkäämpää kuin ihana brunettinainen jolla on kauniin ruskeat silmät. Kunpa löytäisin jostain ja pian. ;)

• lähiökingi

Suomi-miehen maantiehiekan värinen ohut tukka ja haalean siniset simmut on varmasti sisäänpäin lämpiävien lemppareita.

• Typy Tipunen

Tämähän selittääkin paljon, sen takia miehet siis tiukkaavat minulta alati että onko minulla piilolinssit päässä. Kai ne sitten ajattelevat että tuurilla käytän piilolinssejä ja alta paljastuisikin siniset silmät, etteivät tule vahingossa syyttä antaneeksi ruskeasilmäiselle pakkeja. Jostain syystä ne silti jäävät pörräämään ympärille, kai ne mielessään suunnittelevat googlettavansa ensin olisiko iiriksen kestopigmentointi mahdollista..

• Itsekin

Mietin samaa kun näin eräällä naisella todella kauniit ruskean sävyiset silmät. Nainen ihmetteli varmaan, että onkohan tuo mies kehitysvammainen kun tuijottaa suu auki sanomatta mitään ;)

• jjhkuyhjkkkkk

Niin on. En tajua mitä hienoa ruskeissa silmissä on. Suurimmalta osalta ihmisistä kuitenkin sellaiset löytyy eikä niissä ole mitään erikoista. Toki huomasin jo pikku poikana kuinka tytöt tulivat ihastelemaan ruskeita silmiäni ja en voi väittää etteikö niillä olisi naista saanut joten kai niistä jotain positiivista hyötyä on ollut.

• ihmiset ovat kauniit

Suurimmalla osalla ihmisistä on tosiaan silmät päässä ja useimmiten jonkun värisetkin.

Hyvin usein ihmiset viehättyvät väreistä, jotka poikkeavat omista ominaisväreistä. Ehkä itsekin pidät blondeista tai bruneteista tai punahiuksisista. Tai mustanruskeista, joita on maailmassa kenties eniten, mutta Suomessa vähiten. Ei sillä ole merkitystä, onko hyvinkin moni muu samanvärinen maailmassa - vaan sillä, miten joku sopii juuri sille ihmiselle.

• himierkki1

"Prahan Charlesin yliopiston tutkijat pyysivät vapaaehtoisia arvioimaan ihmisten luotettavuutta valokuvien perusteella. Hämmästyttävää oli se, että ruskeasilmäiset vetivät kyselyssä selvästi pidemmän korren sinisilmäisiin verrattuna.

Esimerkiksi ruskeasilmäisillä miehillä on useimmiten pyöreämmät kasvot, leveämpi leuka, ylöspäin osoittavat suupielet, sekä isommat ja lähempänä toisiaan sijaitsevat silmät.

Sinisilmäisillä miehillä oli päinvastoin pienet silmät, kapeat huulet ja alaspäin kaartuvat suupielet.

Naisten kohdalla ruskeat silmät herättivät myös luottamusta, mutta erot sinisilmäisiin olivat selkeästi kapeampia kuin miesten kohdalla."

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013011116544284_ul.shtml

Tummasilmäisenä miehenä tunnistan seuraavat väitteet itsessäni.

- pyöreät kasvot: kyllä
      - leveät huulet: kyllä
      - väkevä leuka: kyllä
      - luotettava: kyllä

• No aivan samaa mieltä. Itselläni on juuri tuollaiset piirteet, ja tummanruskeat hiukset. Ja luotettava olen tietenkin =)

• =))
        m36-intj kirjoitti:

No aivan samaa mieltä. Itselläni on juuri tuollaiset piirteet, ja tummanruskeat hiukset. Ja luotettava olen tietenkin =)

oi, olet varmaan ihana

• elä nyt suutu

mutta suoraan sanottuna minulle tulee ruskeista silmistä helposti mieleen koiran/ eläimen silmät..... no hyi kamala, ei nyt sentään. Mutta en ite voi sille mitään, että suosin enemmöän vihreitä ja sinisiä. Ne on jotenkin jäätäviä ;)

• kuka mistäkin

No mä tykkään ylivoimasesti eniten just ruskeista, ja toinen suosikki on sellaset selkeesti vihreet, onhan nekin suht eksoottiset. Tai sitten ruskeen ja vihreen sekaväri.
      Joku mies voi olla muuten ihan mukava mut jos silmät on sellaset hailakan sini-harmaat valjut joista tulee joku punakkaihoinen sika mieleen, niin ei kiitos.

• 35345345
    • uglybrow

En ymmärrä miten joku suomalainen mies tai nainen voi pitää ruskeista silmistä. Itselleni täydellinen turnoff. Etsin itselleni todella harvoin yöseuraa, mutta jos lähtisin etsimään ja ruskeasilmäinen nainen tulisi flirttaamaan vaikka muuten synkkaisi ja olisi hyvä ammattikin ja kaunis niin en lähtisi jatkoille hänen kanssa. Ruskeasilmäiset voisivat olla keskenään ja me sinisilmäiset myös keskenään, silloin niitä tulisi hitaammalla tahdilla enemmän.

• Luultavasti.

Et tiedä tätä, mutta kaikki sinisilmäiset ovat sukua toisilleen, koska sinisilmäisyys on lähtöisin samasta geenimutaatiosta. Tietysti sitten jos sukulaisuus ei haittaa pariutumista niin siitä vain :)

• 1+15

Heh, mun miehellä (ihan supisuomalainen, just in case joku suunnitteli vetävänsä ulkkari-kortin esiin :D) on maailman kauneimmat pähkinänruskeat silmät. Ihan sellaisista mustalta näyttävistä ruskeista en itsekään niin innostu, mutta tuollaiset vaaleamman ruskeat on kyllä seksikkäintä mitä löytyy. Olisi ihana jos itselläkin olisi moiset, eikä tylsät siniharmaat.

• huokaus...
    • kysymys123

Onko se totta, että ruskeasilmäiset ihastuu ja rakastuu helpommin ruskeasilmäisiin kuin sinisilmäisiin?

Kun taas sinisilmäisten sydämen usein sulattaa ruskeat silmät?

Onko ruskeat silmät etulyöntiasema suomessa?

• Maitosuklaasilmä

Itse kyllä viehätyn herkemmin sinisistä silmistä kuin ruskeista. Kyllä on ollut ihastuksen kohteilla silti niin vihreitä kuin ruskeitakin silmiä, joten itse en näe niin merkitystä..

• Siitäs sait

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta kyllä on RUMA ALOITUS!

• mies 86

Täysin eri mieltä aloittajan kanssa. Sori.

• mies 86

Ruskeasilmäiset tytöt ovat ihania :)

• ...

Jaa. Itselläni on ruskeat silmät, mutta en itsekään oikein tykkää niistä, haluaisin mieluummin vihreät. Mutta ei sille oikein mitään voi.

En nyt ihan ymmärrä tätä aloitusta, jos et tykkää ruskeasilmäisistä, niin älä seurustele ruskeasilmäisen kanssa. Helppoa, vai mitä? ;)

• hog

Ettekö kukaan ymmärrä että aloituspostaus on ruskeasilmäisen miehen / naisen tekemä, joka haluaa nähdä kun suomalaiset katkeroituvat ruskeasilmäisistä.

• hähhä
        hog kirjoitti:

Ettekö kukaan ymmärrä että aloituspostaus on ruskeasilmäisen miehen / naisen tekemä, joka haluaa nähdä kun suomalaiset katkeroituvat ruskeasilmäisistä.

Eikö ruskeasilmäisen pitäisi tehdä ruskeita silmiä ylentävä aihe silloin?

• ei pahemman näköinen
      • 0li

Olisiko muka sinisillä silmillä yhtään rumempi?

• kieltämättä
        0li kirjoitti:

Olisiko muka sinisillä silmillä yhtään rumempi?

Olisi se oudomman näköinen.

• sdfgdfe234

Äärettömän kauniita ruskeasilmäisiä naisia tiedän, kaikista tekisi vielä kauniimman juuri sinisilmäisyys. M21.

• Juuh...
    • tummaa.

Minulla on kirkasta sinistä väriosassa, mutta sisävalossa pupilli on iso, ja pupilli on musta tietenkin. Hyvin hämäävät silmät, mutta en tiedä miksi niitä pitäisi jonkun inhota.

• silmistä sen tuntee

Ei osannut päättää syntyessä olenko ruskea vai sinisilmäinen, jotenkin sain vähän kaikkea. Reunoilla on ruskeaa, sisällä vihretävä-harmaata ja keskellä puhtaan sinistä.

• kissansilmät

Itselläni on oikeasti vasen silmä tummanvihreä ja oikea silmä vaalean ruskea. Inhoan silmiäni ja haluaisin molempien olevan tummanvihreät.

• blondebluee

Ittelläni on tummmmmat siniset silmät ja pidän jokaisista väreistä

• Anonyymi

Jos näet ruskeasilmäisen hoikan elovenablondin jolla on satakielen ääni ja luonnoltaanhi lempeä kuten aasi on hän ja sitten näjet myös sinisilmäisen pläskin neekkerin joka röökää ja seisoo laiskasti jalat ristikkäin selkä notkolla ja puhuukin kuin sammakon ja variksen keskinäinen poikanen, niin valihtekko puolisoksesi nyt siis sini- vahiko ruskosimmun?

• Anonyymi

https://youtu.be/Sdtm8IM3Zmo?t=3 Siinnä silmäväriautistille siedätyshoitoa. Hylkäisitkö kakkaöögaplikan silmien takia? Jos saisit valiita niin vaihtaisitko tuon silmät sinisiksi vai taikoisitko pois näkyvistä kaikki nuo tatut?

• Anonyymi

Rumuudesta en tiedä, mutta en minäkään pidä ruskeista silmistä (vaikka omani sellaiset ovatkin). Miehellä pitää olla siniset silmät tai vihreät olisivat paremmat, mutta sellaisia oikeasti VIHREITÄ on harvalla.

• Anonyymi

Ruskea silmä on sulla housuissas!

He-ehe-ehehhe!

• Anonyymi

Mulla on ruskeat silmät eli olen sitten ruma :(

• Minä rakastan ruskeita silmiä.

• Ooh tuli nyt kahteen kertaan😅

• Anonyymi

S...alla on ihanat, ruskeat silmät.t J.

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

Ruskea silmä kelpaa paremmin kuin sen alapuolella oleva....

• No olipa aloitus. Onneksi maailmassa saa ja pitää olla erilaisia mielipiteitä..

• Anonyymi

Ruskeat silmät on rumat, niistä ei näe mitään ja pistävät.

Silmät on sielun peili, siniset kuin taivas, vihreät kuin metsä, ruskeat kuin muta.

Suurimalla osalla maailman ihmisistä on ruskeat, harvinaisimmat on vihreät.

Itsellä on vihreät ja pidän mitä vaan vaaleita silmiä kauniina.

• Anonyymi

Hassu juttu, jos saan ns. lämpimän katseen etäämpää kuin miltä edes pystyy oikeaa väriä edes kunnolla erottamaan niin koen katseen nimenomaan tummana, lähestulkoon mustana 🤔.
      Kokeeko vai näkeekö 🙂 joku muu samalla tavalla?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3357
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2375
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      252
      2155
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2039
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1704
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1332
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1108
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1059
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1036
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      983
    Aihe