Oli taas näitä ihania pyhiä milloin vietetään koko joulu perheen kanssa. Perheellä tarkoitan sisaruksiani,heidän avopuolisoitaan,lapsia,vanhempiani ja isovanhempiani.
Meille on todella suuri perhe,sisaruksia on pelkästään jo 6 kappaletta.
Olemme kaikki olleet todella hyvissä väleissä ihan pienestä saakka.Äitimme kasvatti meidät yksin ja sai meistä kaikista ns.normaaleja.
Käymme kaikki töissä,emme käytä liikaa alkoholia,emme käytä huumeita jne..
Vanhin veli on ainoa,joka on pitänyt viime vuosina etäisyyttä aika paljon..En tiedä miksi.
No mennäänpäs asiaan.. Viimeiset 5 vuotta yksi näistä rakkaista sisaruksistani käyttäytyy todella ilkeästi minua kohtaan. Aina,kun on jokin juhla tai pyhä niin hän rupeaa riitelemään ja haluaa pahoittaa tahallaan mieleni. Joka ikinen pyhä ja juhla hän saa minut itkemään ja pahan olon pitkäksi aikaa.
Hän haukkuu ulkonäköäni ja vaatteitani. Isoin syy tähän hänen käytökseen on mukamas se,että
isäni on auttanut minua ja lapsiani todella paljon rahallisesti.
Olen yksihuoltaja ja minulla on 3 lasta.
Siskoni on siis katkera siitä,että lapsillani on ollut perustarpeet ja hänen lapsillaan hienoimmat vaunut ja ym tavarat/vaatteet mitä kaupasta saa. Hänen mielestä ei siis isäni olisi saanut auttaa minua.
Siskoni ei enään vastaa puhelimeen eikä viesteihin(ei ole vastannut noin 3 vuoteeen). Kysyin jouluna häneltä,että mikä tähän on syy niin hän sanoi,että ei halua olla yhteyksissä minun kanssa. Ja syy on tähän isäni käytös lapsiani kohtaan(eli kun hän on auttanut todella paljon rahallisesti minua ja perhettäni).
Eli siskoni on esittänyt nämä vuodet,kun olemme nähneet ja nyt sanoi suoraan,että ei halua olla tekemisissä.Vuosikaudet siskoni on soittanut ainoastaan silloin,kun tarvitsee lapselleen hoitajaa,olen aina suostunut.
Eli haluaisin kuulla ulkopuolisilta mitä minun kannattaisi tehdä. Ei vaan henkisesti jaksaisi tätä enään. Ja kun joka kerta,kun hän pahoittaa mieleni se vaikuttaa myös lasteni jouluun,juhannukseen jne..
Vielä pieni selvennys tekstiin. Kaikki sisarukseni ovat yli 30-vuotiaita,kuten minäkin.Eli ei ole kysy mistään teini käyttäytymisestä.
Siskoni on teennäinen p####!!
roskasäkki
0
302
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047