Menstyvä ala mitä lähteä yrittämään?

get rich or die tryi

Eli siis mitä alaa kannattaisi lähteä yrittämään missä 10 vuoden päästä ei olisi raha huolia ja vuositulot huitelis 100.000e(saa olla enemmänkin). Riskit voi olla vaikka 50% epäonnistua ja pilata loppu elämän mutta tiedän että näitäkin yrittäjiä on. Eikä sekään haittaisi jos joudun tekemään 24/7 työtä vaikka sen 10vuotta. Jos se vaatii jonkun erityisen koulutuksen niin hommataan! Tosin lääkärit ja lakimiehet voidaan unohtaa.

10

4895

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nää toimii aina

Viini, laulu, naiset. Noita kun hommaat asiakaskunnalle kilpailukykyiseen hintaan, niin todennäköisesti tulet pärjäämään. Opettele alkajaisiksi vaikka laulamaan.

• kysele kerholaisilta

Huumekauppa, rikollisuus, ei tuollaisista lähtökohdista voi muuhun päätyä. Silloin voi totetua 10 vuoden riski 24/7.

• kauppias1

Kauppa se on joka kannattaa

• Vanha täti

Osta halvalla ja myy kalliilla, siinä se, ala yrittää.
      Palataan 10 v päästä asiaan ja lasketaan rahat. Älä unohda mun provikkaa, kun näin satavarman neuvon sulle annoin!

• Anonyymi

palasitteko

• 9+3

Kirjoita opaskirja aiheesta "menestyvä ala, jolla voi lähteä yrittämään". Järjestä kursseja ja seminaareja aiheesta.

• Yks hullu lisää

Ala Sarasvuoksi !
      Vuokraa auditorio ja pidä 300€ hintaisia kiinnostavia
      luentoja "Kuinka voimaannutan itseni ja lähiympäristöni"
      tyyppisistä hienoista yritysmaailman aiheista.

• 15+13

Tiedän todella tuottoisan bisneksen.
        Kerron sen sinulle pientä korvausta vastaan. 100.000 € 20 % vuosituotosta.

Oikeasti.
        Kuka pelle täällä ryhtyisi kertomaan tuottoisista ideoista? Ne täytyy itse keksiä.

Tuo Sarasvuo ihan hyvä idea. Jos vain pokka pitää kerätä rahat taskuun ja olla vielä nauramatta tyhmille.

• Anonyymi

Vanha aloitus, mutta ihan sama mitä tekee kunhan on hyvä siinä tai tuo jotain uutta. Jos haluaa vain tehdä jotain ilman kokemusta = harjoitella muiden rahoilla niin huonosti käy. Eikä koulutus tuo kokemusta

• Anonyymi

Olen aina sanonut että ei riitä että on ytä hyvä kuin muut, pitää ola muita parempi.
        Laatu ei saa olla kuin muilla vaan pitää olla parempi.
        Palvelu ai saa olla kuin muilla vaan pitää olla parempi.

Itse ajoin firman harrastustilaan tilanteesta jossa olin parempi kuin muuta ja palvelu parempi kuin muilla.
        Asiakkaat harmittelivat että kuka sitten tekee heille nuo hommat.
        Ongelma oli vain se että työntekijät eivät halunneet sitoutua tuohon korkeaan laatuun eikä parempaan palveluun.
        Nuo kriteerit sain vain ja ainostaan silloin kun tein hommat itse ja kun terveys alkoi heiketä niin siihen se homma loppui.
        Työntekijöillä olisi homma mennyt ihan tavanomaiseksi mutta kovemmilla palkoilla joten ei ollut taloudellisesti kannatavaa.
        Nyt yrityksen nimi jäi legendaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      85
      1742
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1615
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1399
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1321
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      883
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      871
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe