ei vittukun vituttaa

VOEVITUNHELVETTI

joudun menemään armeijaan ensi heinäkuussa, mikä vituttaa niin saatanasti.

minulla on paljon tärkeämpääkin tekemistä kuin sietää sellaista paskaa.

isot pojat leikkii pyssy,pyssy iso pyssy pam pam leikkejä.SUOMEN ARMEIJA SAA SYÖDÄ PUOLESTANI VAIKKA PASKAA

jos sivarina voisi olla 6kk,niin menisin sinne.

tulis sota ja tappas jokaisen suomen armeijasta

16

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfgdfgdfg

Itsellä sama tilanne ja aion hommata c paperit eli vapautuksen rauhanajan palveluksesta. Rupee ajoissa selaamaan ohjeita netistä ja varaamaan lääkäriaikaa, missä sitten heität sopivaa stooria siitä ettei pää kestä inttiä.

Tee kuitenkin pohjatyöt huolellisesti, ja ota selvää oireista joita kannattaa luetella. Ei tuohon paskalaitokseen enää nykypäivänä pakko ole mennä.

• ergqegeg

Rauhoitu,kundi. keksit kyllä keinon laistaa sen skeidan. Komppaan sua täysillä, osoitat omaavasi sisua.

Itse olin niin pelkuri, että suoritin palvelukseni. Sain E- paperit ja palasin takaisin, lusin "palvelustuomioni" ja pokkuroin häviäjiä loppuun asti Santiksessa. Paskaa oli. Kun kotiuduin, mitä jäi käteen? Ei mitään, pahvipala.

• Kertaratkaisu

Yksi keino laistaa asioita: kuohitse itsesi. Ketutus vähenee samalla kun hormoonitilanne muuttuu. Jos ei sinusta muutenkaan ole miesten hommiin, niin mitä niillä vehkeilläkään.

• Aika munatonta
        Kertaratkaisu kirjoitti:

Yksi keino laistaa asioita: kuohitse itsesi. Ketutus vähenee samalla kun hormoonitilanne muuttuu. Jos ei sinusta muutenkaan ole miesten hommiin, niin mitä niillä vehkeilläkään.

alistua inttilampaaksi...

• xswzaq
        Aika munatonta kirjoitti:

alistua inttilampaaksi...

Hah hah heh hih huu, jo on aikoihin eletty, sivari nimittelee sotilaita lampaaksi. Tota noin....

• Itse asiassa
        xswzaq kirjoitti:

Hah hah heh hih huu, jo on aikoihin eletty, sivari nimittelee sotilaita lampaaksi. Tota noin....

olen c mies. Sanoisin kuitenkin että sivarin käynti hävettäisi vähemmän kuin intti. Suomen armeijassa ei sotilaita ole vähään aikaan nähtykään.

• zaqxsw.
        Itse asiassa kirjoitti:

olen c mies. Sanoisin kuitenkin että sivarin käynti hävettäisi vähemmän kuin intti. Suomen armeijassa ei sotilaita ole vähään aikaan nähtykään.

Vai niin, miköhän on suomessa yleinen mielipide tässä asiassa? Niin kun on moneen kertaan todettu, sivariksi haluavilla on jotain pielessä.

• Joo LoL :D
        zaqxsw. kirjoitti:

Vai niin, miköhän on suomessa yleinen mielipide tässä asiassa? Niin kun on moneen kertaan todettu, sivariksi haluavilla on jotain pielessä.

Kiinnosti.

• Vähäpää

"minulla on paljon tärkeämpääkin tekemistä "

Vaikuttaa sitlä, että sinulle ei kukaan annna mitään tärkeää tekemistä. Että turha elvistellä.

• zdfbvzdf

Sinulleko kaikki pitää antaa valmiina?

• Pysyvä suoja
        zdfbvzdf kirjoitti:

Sinulleko kaikki pitää antaa valmiina?

Jos selventäisit, että nekin ymmärtävät, joilla ei ole kortonkia päässä.

• Katsos kun
        Pysyvä suoja kirjoitti:

Jos selventäisit, että nekin ymmärtävät, joilla ei ole kortonkia päässä.

jotkut ihmiset kykenevät oma-aloitteiseen toimimiseen, eivätkä tarvitse valtiovaltaa järjestämään itselleen pyssyleikkejä metsässä.

• Vastuun kantanut
        Katsos kun kirjoitti:

jotkut ihmiset kykenevät oma-aloitteiseen toimimiseen, eivätkä tarvitse valtiovaltaa järjestämään itselleen pyssyleikkejä metsässä.

Se on yksi konsti livistää vastuusta, että väittää varusmiekoulutusta pyssyleikeiksi.

Tuttavistani muuten liki jokainen sivari mäiskyttelee menemään pleikarilla tai Exärillä sen kun kerkiää. Yhteiskunnallinen kriisivalmennus, joka tapahtuu aikuisten kanssa ja joka on nimeltään varusmieskoulutus, on nimeltään pyssyleikki, jos halutaan välttää vastuuta. Mutta koko viikon kestävät lanit, sotapelien kanssa tai muuten vaan verisenä haulikkoammuskeluna, sallitaan ja suositaan.

Splat, splat, and finally fat!

• Mitä tuota murehtia

On niin paljon keinoja välttää intti ja saada c-paperit. Isket sopivaa tarinaa lääkärille niin homma hoituu. Tuohon on vielä niin pitkä aika että ehdit keksiä vaikka useamman selityksen.

• jep jep.

Ole vaan oma itsesi niin ei sun tarvi mennä armeijaan.

• ValintaON

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe