Muisteletko mielelläsi ensimmäistä kumppaniasi

Miettiväinen

ja neitsyyden "menetystä"? Vai onko se asia, jota et erityisesti halua ajatella tai muistella?

17

1496

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläkeläinen 70

      haluan ajatella ei se oikein epämiellyttävää ollut Olin esimmäistä kertaa miehen kan
      sa jolloin laukesin jatkan huomenna

    • nuorempi

      toisaalta muistelee, toisaalta ei
      itelläni se oli kokemuksena kuitenkin hyvä ja tuli sitten kun olin ite valmis. tosin ko. partnerin kanssa on välit tulehtunu nyt jo jonkun aikaa, itellä on ollu toinen tyttökin nyt jo muutaman kuukauden, vanhan kanssa ei oo tullu ees puhuttua. mutta siltikin huomaa välillä että kyllä sitä ensimmäistään muistelee, onhan se silti se ensimmäinen.

    • Vastaaja2

      Vaikea olla muistelematta, kun edelleen ollaan saman henkilön kanssa yhdessä. :D Ja ihan lämmöllä muistelen ja vaikka seurustelu suhde joskus päättyisikin niin varmasti lämmöllä muistaisin edelleen. Ei kaduta. :)

    • Haniliini

      Olen vielä saman kanssa, joka neitsyyteni sai, joten vaikeaa olla muistelematta. Hyvä kokemus oli, enkä kadu siitä mitään. Mies suhtautuu kyllä varmaan ekaan kertaani "rauhallisemmin" näin jälkeen päin tai muistelee sitä yhtenä sessiona muiden joukossa.

    • :))

      En muistele.. Ensimmäinen kerta oli kolme vuotta vanhemman lutkan kanssa kännissä sen kämpillä, suihinoton jälkeen nuorena ja aivan vitun tyhmänä paljaalla laitoin sisään vaikka ei todellakaan olisi kannattanut.. Onneksi kun vähän järkeä tuli niin älysi itsekkin miten vitun tyhmä oli ja huh säikähdyksellä selvittiin terve olen vielä molemmista päistä, testattu on ! Paikallinen lortto oli kyseesä siis joka pani kaikkea mikä liikkuu ja ei tykännyt ollenkaan kortsuista !

    • outolintu.,

      Oon varmaan melko erikoinen tapaus, kun en muista 1. yhdyntääni, eikä se johdu siitä, et olisin ollut kännis, en vain muista. Tiedän kyl suunnilleen ajankohdan, toki kumppanini, mut en muista ihan varmasti esim. sitä, kumman luona se tapahtui, tai missä asennossa olimme, jonkinlainen mielikuva mulla on, mut en voi olla varma. Sen sijaan 1. seksikokemukseni muistan hyvinkin, samaisen ihmisen kanssa harrastimme suuseksiä.

    • Kajana85

      Kyllä, mikäpäs siinä. Olin 17-vuotiaasta asti seurustellut muutamien poikien kanssa, pisimpään yli vuoden. Ei vaan tuntunut siltä, että olisi ollut halukas menemään yhdyntään asti, vaikka tehtiin kaikenlaista muuta. 24-vuotiaana päätin tehdä sen miehen kanssa, joka antaisi minun päättää etenemistahdista. Kolme kuukautta nukuttiin viikonloput yhdessä. Ihanan huomaavainen ja hellä, minä malttamattomampi. Yhdessä toista vuotta ja sitten erottiin ystävinä kumpikin tahollemme. Nyt kymmenien vuosien päästä meillä on alullaan jotain erityistä. Olemme tapailleet pari kuukautta ja edenneet halailun asteelle. Toinen ensimmäinen kerta lähenee...

    • 1997

      kylläkyllä. ollaan sen kaa iha hyvis väleis edellee ja muuteki muistelemisen arvoista (;

    • paksun omaava.

      En muitele. Hieman hämmentävä kokemus nainen kaksi vuotta vanhempi teltassa järven rannalla, nainen teki aloitteen. Ensimmäinen naisen antama suuhun otto oli todela nautinnollinen, olin pyörtyä tunteesta. Rehevähkö estoton nainen joka ei ujostellut imi todeella taitavasti paljasta kaluani niellen kaiken. Se on ollut parhain suuhoito toitaiseksi. Häntä muistelen joskus.

    • iouyo

      Itse muistelen mieluusti, se oli asiaa! En tosin enää muista tarkasti, mutta oli kesä ja kesämökillä.

    • Anonyymi

      Eipä voi olla muistamatta.
      Pillu neitsyyden olin toki menettänyt 17v mun omalle miehelle.
      Mutta pylly neitsyyden menetin kahdelle nuorelle miehelle.
      Vaikka kuin kielsin niin mut otettiin vaan liha vartaaseen.
      Mieheni yllytti poikia naimaan.
      Nuoret miehet oli eka kertaa pillulla.
      Ei ollut hetkeäkään etteikö olis ollut kulli pillussa.

    • Anonyymi

      Ensimmäistä kumppania muistelen ihan lämmöllä, ensimmäistä kertaa en niinkään. Olin 20-vuotias ja kyseessä ensimmäinen poikaystäväni, joka 4 vuotta vanhempi. Neitsyyden menetys oli henkisesti minulle iso juttu erinäisistä syistä, mutta pelkäsin myös kipua, sillä immenkalvoni oli hyvin tiukka. Kahden kuukauden seurustelun jälkeen lopulta taivuin poikaystävän painostaminen jälkeen ja myös siksi, että neitsyys alkoi tuntua painolastilta, josta halusin eroon. Poikaystävä sanoi jotain, että "kerran se vain kirpaisee" ja että ekan kerran jälkeen seksi on helpompaa.

      Syy miksi en muistele ekaa kertaa suurella lämmöllä on lähinnä se, että näin jälkikäteen se tuntui ennemminkin pakolliselta toimenpiteeltä kuin rakastelulta, vaikka poikaystävä olikin minulle rakas. Makasin vatsallani, hän tuli sisääni takaapäin, ensimmäiset työnnöt sattuivat, sen jälkeen ei tuntunut oikein miltään. Muistan miettineeni, että tällaistako tämä on, tuntui kuin olisin ollut lähinnä joku panopuu.

      Toinen kerta sujui jo hieman paremmin ja pikkuhiljaa aloin myös itse nauttia seksistä. Seurusteltiin lopulta reilu vuosi.

    • Anonyymi

      Ensimmäistä kumppania ja meidän seksielämää muistelen lämmöllä, Itseasiassa asuimme jo yhdessä kunnes menetimme neitsyytemme toisillemme.

      Meillä oli vilkas ja monimuotoinen seksielämä kun se alkoi, olin itse 18 ja hän noin kolme vuotta nuorempi.

    • Anonyymi

      Pettymyksen päivä! Ei ollutkaan mitään ihmeellistä!

    • Anonyymi

      En muista pahalla mutta en hyvälläkään. Ihan neutraali. Muistan kyllä missä, koska ja kenen kanssa. Mutta aivan turha koko juttu ja typerä paikka ja turhan nuorena.

    • Anonyymi

      Siitä alkoi ikuinen riesa,sexsipakko!

    • Anonyymi

      No jaa, muistelen kyllä joskus, kuten joskus muitakin seksikumppaneitani.
      Sinkkuna ollessani joskus ihan silläkin, että saan siitä vauhtia masturboidessani.
      Vaikka ei mulla nyt exät jatkuvasti pyöri mielessä, sehän ei ole tervettäkään, mutta joskus tulle just joku seksitilanne mieleen ekan kumppaninkin kanssa. Miltä hän näytti ja miltä tuntui jne.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      232
      2046
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1787
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1095
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe