Hei!
Mulla ois tämmönen tilanne, että pari vuotta sitten lähdin inttiin. Noh, viikko tuli oltua ja sit sivariin paperit ja pois. Nyt ois sivari edessä ens vuonna, mutta ei kyllä kiinnostaisi yhtään. Töitä tässä tehnyt 1,5v ja talo tullu ostettua, ja perheenlisäystä on mietitty avovaimon kanssa. Rahatilanne ei antais periks lähtee sinne sivariin, koska kelahan maksaa asuntolainasta vain puolet koroista(?). Saako c-paprut sivarista sillä, että nilkat, ranteet, polvet, olkapäät sekä selkä ovat aika tohjona, eikä kuulokaan ole paras mahdollinen? Mitäänhän niissä ei ole todettu, koska enpä ole lääkärilläkään ehtinyt/jaksanut käydä. Vai vieläkö pitäisi inttiin siirtyä ja sitä kautta koettaa saada nuo c-paperit? Hullun papereita en välttämättä haluais ottaa..
Sivari ois eessä..
24
457
Vastaukset
-
missä kunnossa se sun akkas on? Rupee myymään sen persettä. Saat rahotettua sen sivaris.
- asdfasdfdf
Ei armeijasta paljoa hyötyä ole. Käytöstapojakaan eivät opeta siellä.
- Älä poimi saippuaa
asdfasdfdf kirjoitti:
Ei armeijasta paljoa hyötyä ole. Käytöstapojakaan eivät opeta siellä.
Onneksi Lapinjärven saunassa opetetaan tavoille.
- Ehtoo peliin
Älä poimi saippuaa kirjoitti:
Onneksi Lapinjärven saunassa opetetaan tavoille.
Meinaan ottaa oman käsidesipullon, jos niitä saa siellä käyttää. Ei tarvii kumarella.
- Pienempi kitka
Ehtoo peliin kirjoitti:
Meinaan ottaa oman käsidesipullon, jos niitä saa siellä käyttää. Ei tarvii kumarella.
Mutta rasvojakaan älä unohda. Vara parempi.
- Selim Green
Pienempi kitka kirjoitti:
Mutta rasvojakaan älä unohda. Vara parempi.
Aivan sairasta kiihotusta. Ei Lapinjärvellä tapahdu mitään tällästä. Jos on intiimeja kontakteja niin ne on vapaaehtoisia. Ihan sama kun armeijassa.Ei tarvii pelätä sivarissa.
- Vaikea tilanne
Eiköhän noita vaivoja aina keksi lääkäreille selitettäväksi. Ota selvää oireista ennen kuin alat kehittämään tarinoita.
Täältä tuskin saa mitään järkevää neuvoa. - Tukkupakkaus pap.
"Hullun papereita en välttämättä haluais ottaa.. "
taas esimerkki sellaisesta tyypistä että...
Ei oikeasti yhtään ketään kiinnosta, millaiset paperit sinulla on. Niillä on kuitenkin kork. vessapaperin arvo.- Mitä tehdä
No nyt on tullu varattua lääkärille aika, ens viikolla pitäis kävästä. Pitää ensin vaan kysyä että annatko C-paperit, tämmönen tilanne ja motivaatio nollassa. Jos ei toimi niin pitää vissii käydä toisella lääkärillä ja sepustella jotain muuta.. Lisää ilmoittelen sit.
- älä kainostele
Kyllä noin nokkela kaveri keksii, kuinka yhteiskunta voi sinua palvella. Turha sitä miettiä, mitkä on omat velvoitteet. Kaikki mulle heti, ja mä vaadin !!! jne.
Ehkä sun eukon kannattaisi hankkia itselleen mies eikä kahta lasta? - Mitä tehdä
Nyt on lääkärissä käyty, kerroin tän elämäntilanteen. Kirjotti kaiken ylös ja sano että sosiaalisii syihi voi vedota. Pistää lausunnon postissa, sit näkee mitä tapahtuu. Oli viel venäläinen ja nainen se lääkäri./
- JePPejoi
Miksi et käynyt Inttiä silloin aikanaan kunnialla pois ?? etkä viitisinyt ? ja nyt et viitsisi käydä sivari palvelustakaan ??? mutta yhteiskunnan palvelut kuitenki kelpaa !! Oikeesti ootko sitä mieltä että yhteiskunta vaan antaa sinulle mutta vastineeksi et voi antaa 6kk yhteiskunnalle ?????
- 13+12
"Isämmaan pulustajien" on ihan turha tulla huutelemaan tänne. Kaikki eivät vaan halua käydä inttiä tai sitten sivaria, sillä heillä on elämässään jotain paljon tärkeämpää. Eikä tämä yhteiskunta ole minulle koskaan mitään antanut, joten miksi minun pitäisi sille jotain antaa? Verotkin vaan nousee kokoajan, samoin kun ruoan hinta ym. Hyvin nopeasti lähden tästä maasta pois kunhan saa kerättyä rahat siihen.
- mieti vähän
"Minä,minä, minä,mulle kuuluu sitä ja tätä". Eikö yhteisen yhteiskunnan puolustaminen kiinnosta? Eikö ole antanut terveydenhoitoa?, koulutusta? etkö tosiaan ole saanut mitään yhteiskunnalta? Mistä sinä sitä rahaa "keräät"? et kai vaan joistakin sulle maksetuista etuuksista,vai oletko oikein työelämässä? Kai siellä toisessakin maassa pitää jotenkin elää,hankkia työpaikka,asunto, yms.
- Mitä tehdä
Nyt tuli lääkärinlausunto, missä se kehottaa antaa vapautuksen. Eli nyt toi vaan sinne Lapinjärvelle menee ja sit ootellaan vastausta?
- Helppo case
Nykysin armeija kyllä niin lyhyt että kantsii hoitaa se pois sellasenaan nii ei tartte loppuelämää selitellä
- Vitun_Vässykät
Vätys on liian säälittävä jopa sivariin. Taitaa olla säälittävyyden ennätys. Äitin pikku maitovalas jää sitten kotiin C-paperit kourassa imemään äitin tissiä ja itkemään.
- 6+16
Itse kävin armeijan v80. Suurin osa ikäluokista sen myös kävi silloin. Nykyään velliperseet ei viitsi sitä käydä, eikä se työntekokaan kiinnosta. Parempihan se on koton maata ja silitellä kissaa sohvalla. Varmaan kiva istua siellä hesburgerilla sitten ja keskustella armeijasta. Niin..keskustelua ei ole ku sitä ei oo käyty. Ei muuta ku päät sekaisin lääkkeillä, syrjäytykää, hakatkaa ihmisiä, ryöstelkää vanhuksia. Muuhun teistä ei juurikaan ole,eikä yksin siihenkään.
- 2+16
Vanha juoppo hiljaa, ja muista ne lääkkees.
- Mitä tehdä
Tänään saapui ilouutinen: "koulutuskeskus on tekemällään päätöksellä vapauttanut siviilipalvelusvelvollisen kokonaan rauhan ajaksi". Diagnoosi F41. Eli vapauden hinnaksi tuli 55€, kiitos osaavan lääkärin joka sai hienosti kirjoiteltua sen lausunnon. Ihan vaan siis tuon raha-asian perusteella.
- Suomen puolesta!
Olet säällittävä yhteiskunnanloinen.Mene armeijaan ja MIEHISTY!!
- pienyrittäjä33
No niii esitteleppä sitten työn haku tilanteessakin tuo diagnoosi F41.0 Paniikkihäiriö (kohtauksittainen ahdistus)
Olennainen piirre ovat toistuvat vaikeat ahdistuskohtaukset (pakokauhu), - Mitä tehdä
Minulla on kyllä jo vakituinen työ_paikka, ja siellä ovat iloisia että en lähde vuodeksi pois. Ja vaikka vaihtaisin paikkaa, ei sitä tulla kysymään, ja saan pomoilta semmoset suositukset että vaikka kysyttäisikiin niin ei haittaa. Minä lopetan tähän, hyvät jatkot kaikille pulustajille jotka tänne tulevat vielä huutelemaan.
- Kuka tykkää
"Sivari ois eessä.. "
Kun pääset sivarikoulutksessa saunavaiheeseen, niin varmista aina, että mitä on takana! Se on oleellista. Tai mistä tietää, vaikka tykkäisit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009