Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MINUN ARVOT

11V

No nyt kun on epäilty minun komministisuuttani kerron omat arvoni tässä näin. Jokainen toki saa sitten itse luokitella minkä aatteen kannattaja olen.

T Ä S S Ä:


- varallisuusvero takaisin
- vapaa markkinatalous
- Venäjälle paremmat suhteet
- pien yrittäjiä ja maanviljeliöitä tuettava reippaasti enemmän
- aseisiin ja armeijaan satsattava lisää rahaa
- arvokonservatismi olisi paikallaan Suomen politiikkaan
- köyhille työtä
- Risto Ryti on paras Suomen presidentti
- kokoomus pois ykkös pallilta
- EU politiikan suuntaa muutettava
- satsataan vanhusten huoltoon

8

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ole kommunisti

      Voi helvetti, et ole ainakaan kommunisti! Kommunisti kannattaa SUUNNITELMATALOUTTA, ei vapaata markkinataloutta. Nyky-Venäjän suhteiden parantaminen taas ei ole mitenkään kommunisteille erityistä, sitä voi ihan hyvin kannattaa vaikkapa kepulainen.

    • 11V

      Niin, enpä kertonut KAIKKIA arvojani tässä. Ja voitaisiin kokeilla suunnitelmatalouden ja vapaanmarkkinatalouden risteytystä.

      • selitätkö?

        Millainenhan sellainen risteytys mahtaisi olla? Hmmm?


      • 11V
        selitätkö? kirjoitti:

        Millainenhan sellainen risteytys mahtaisi olla? Hmmm?

        sekatalous


      • tietäjä.
        11V kirjoitti:

        sekatalous

        Se ei ole kommunismia.


      • MITÄ HÄH IPANA

        Olet siis sitä mieltä että Hitler oli hieno mies kuten idolisi Ryti kirjoitti. Lisäksi Rytin politiikan ydin oli ihmisten rodunjalostuksen aloittaminen Suomessa, hienoa... Olet varmaan olevinasi arjalaisen herrarodun valioyksilö. Kerropa kuulutko Schubakilaiseen kokoomusjugendiin?


    • 11V

      Rytille sukua..

    • Bandiera rossa

      Kommunisteilla ei ole aikaa miettiä arvoja, se aika on poissa luokkataistelusta. Ainoa arvo mikä kiinnostaa on työkansalta varastettu työn arvo. Jos toveri Fidel Castro olisi miettinyt arvoja toiminnan sijaan, Kuuba ei olisi vapaa kansandemokratia. Kommunistin arvot koostuvat siitä, että luokkataistelu on voitettava ja kapitalismin sortovallan tulee päättyä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe