Joskus 70 luvulla katseltiin sellainen leffa jossa valkoisissa tennareissa hiippaileva heppu vainosi neitokaista jossain toimistorakennuksessa. Nyt haluttais etsiä tuo leffa käsiimme mutta kun kukaan ei muista juonta tuon enempää, saati sitten leffan nimeä....
Leffan nimi kadoksissa
Dementikkoko
1
135
Vastaukset
- En tiedä
mutta luulen ton perusteella, että se on aivan per.seestä.
Minä en ainakaan haluis kattoo jotain leffaa uudestaa, jossa joku valkoisissa "tennareissa" hiippaileva vanha höperö vaanii jotain typerää neitokaista jossain toimistorakennuksessa vuonna 71, tai jotain sinne päin.
Ehkä sillä vanhalla höperöllä alko seisoo pippeli, tai jotain, kun vaani sitä naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826461- 353551
- 443118
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402312Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282191- 1212097
- 1902042
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 401842
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241628