olen jo vuosia kuullut ääniä. kolme eri ääntä, yksi niistä on pääläessäni kiinni kun olen sohvalla menossa nukkumaan, pää ja aivot menee aina kylmäksi silloin ja osin senkin takia en saa joskus öisin hyvin nukuttua.
Nämä ovat todellisia henkilöitä, ns.auransyöjiä/energiavampyyreitä/sieluloisia
ja totaalisia psykopaatteja... tunnen heidät, he asuvat Turussa (tämän mahdollistaa se että: maailma on suurimmaksi osaksi tyhjyyttä, eikä etäisyyksiä ole hengen maailmassa, siinä jota me kaikki pohjimmiltaan olemme.) He ovat yhdessä terrorisoimassa minua koska, mielellä on tapana järjestäytyä samanmieleisiin joukkoihin, ei pelkästään pinnallisesti kerääntymällä saman uskonnon/poliittisen ryhmän tms. piiriin vaan laajemminkin: samankaltaiset ihmiset löytävät toisensa ja mieli joka on pohjimmiltaan yhteinen, moniulotteinen ja loputtoman monimuotoinen, on täynnä kollektiivisia voimia ja yksilötajuntojen yhteyksiä eri tasoilla. Yksilötajunnat saattavat jakaa vaikka saman sairaan psykopaattisen mielen, kuin monipäinen: Hydra lohikäärme, joka monesta päästään huolimatta oli yksi olento. Näitä monipäisiä lisko/lohikäärmeitä on tarinoissa muitakin, mutta erittäin hyvä vertauskuva asiasta on (ei niinkään lohikäärme): Medusan hahmo, jonka hiukset on eläviä käärmeitä.
Älköön mikään tulko auringon ja aivojen väliin,
ei mikään uskonto, auktoriteetti, valheajatus.
Kuulen ääniä
-0-
1
204
Vastaukset
- ujhjhkhuhj
Hmm, on mahdollista, että nämä henkilöt, joiden äänet kuulet päässäsi, ovat noitia, jotka ovat ottaneet sinut energiatasolla vangiksi, orjaksi kuten saatanalliset noidat tapaavat sanoa. On myös mahdollista, että olet demoniriivattu ja kuulemasi äänet ovat demoneita, jotka asuvat sinussa. Haluatko vapautua niistä lopullisesti ja täydellisesti? Se on mahdollista. Voin auttaa sinua jos tahdot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1591177Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 43691
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647