Onko teidän aivopestyihin päihinne tullut mieleen että krapula on alkoholin fyysinen vieroitusoire?
Alkoholin turvallisuudesta
3
248
Vastaukset
- Näin se vain on
Otappas muutama loiventava. Olet aika aggressiivinen krapulassa.
- ...
Voit aivan itse kokeilla, oikein tappodarraan auttaa vain bentsot, diapam aamusta ja illemmalla tenox. Mutta normaalin kankkusen hoito on parhaimmillaan kun tarjolla on vodkaa ja paistettua ruokaa. Asuin vuosia Venäjällä, siellä osataan tasoittelun jalo taito sekä oikeastaan kaikki mikä liittyy alkoholin käyttämiseen mahdollisimman vähin seurauksin. Oli hienoa aikaa.
- ∟│∟│∟│∟│∟│∟│
> Onko teidän aivopestyihin päihinne tullut mieleen että krapula on alkoholin fyysinen vieroitusoire?
Tonhan tietää jo sylivauvatkin. Taidat olla vähän....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927