Surkea, surkeampi, jyp

kiitos holtari

muukalaislegioona

16

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JYP on jälleen paras

Uusivuosi tuo nostetta MESTAREILLE!

• kiitos holtari

Sama taaperrus jatkuu, ukkoja myyntiin

• ERFSDF

OOOooh mahtava jatkoaika voitto nimivahvasta ILVEKSESTÄ

• kiitos holtari

Onneksi änärisurffaajat lähtevät

• PaskaPeverlu
    • kiitos holtari
      • JYP on paras

Nou hätä JYPIn pelimiehet ovat parhaimmillaan loppupeleissä.

JYP on muuten jääkiekon hallitseva suomen mestari!

• JYPPIII

Jep,aika usein soi Perrinillä omissa.Mutta miksi ihmeessä Aho peluuttaa Perriiniä alivoimassa??????

• kiitos holtari

• JYPPIII

• kiitos holtari
        JYPPIII kirjoitti:

Kyllä,mutta ei minusta mitään järkeä peluuttaa alivoimaa,kun tasakentinkin soi omissa.

Auvity -4
        Lepine -3
        Perrin - 2
        Abid - 1

• kiitos holtari
        kiitos holtari kirjoitti:

Auvity -4
        Lepine -3
        Perrin - 2
        Abid - 1

Auvity -3
        Perrin -4
        Abid -2

• kiitos holtari

• Jypifani jo 34v.

Toivomani muutos Jypin kokoonpanoihin olisi uuden ykkösmaalivahdin hankinta. Käytyäni syksyllä katsomassa kaikki Jyväskylässä pelatut Euro Trophy- ja harjoitusmatsit olin täysin sitä mieltä että Jypillä on iso maalivahtiongelma. Olin todella yllättynyt ensimmäisen kymmenen kierroksen jälkeen Jypin ja maalivahti Tarkin otteista ja valmis syömään sanani. Nyt ollaan kuitenkin palattu takaisin syksyn tasolle. Myllykoski on täysin menettänyt parin vuoden takaisen vireensä ja ITSELUOTTAMUKSENSA. Tarkki on aika-ajoin hyvä. Hän saattaa poimia monta vastustajan selvää maalintekotilannetta. Mutta valitettavan usein tapahtuu lapsuksia! Helppo etukulmasta sisään (viimeisin HPK-Jyp matsi) joka ratkaisee pelin vastustajalle jne.
      10.1. Jyp-Lukko ottelussa selkeä pelin käännekohta oli maalivahtien onnistuminen. Vehanen onnistui 40 kertaa ja päästi yhden pahasta maskista tulleen vedon. Tarkki onnistui 28 kertaa ja päästi kolme suhteellisen helppoa kutia taakseen. Varsinkin toinen osuma oli herrojen Tarkki ja Näkyvä tyrimisen huippu! Tarkki menee pysäyttämään kiekkoa maalin taa, Näkyvä tulee apuun ja siirtää kiekon maalin eteen, Tarkki kompuroi hädissään maalilleen ja samalla Lukon hyökkääjä siirtää kiekon vaivatta tarjottimelta sisään..... Kari Viljanen takaisin!

• kiitos holtari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe