Näin juhlistin uutta vuotta 2013: Bulimikon tarina.

avuton uhri

Hei,
täten ilmoitan mitenkä minun, yksinäisen 29v miespuolisen bulimikon hurjaakin hurjempi uuden vuoden aatto sujui.

Kävin alkuillasta lähikaupassa ostoksilla. Mukaan tarttui;

* 2 x 500g pussi ranskanperunoita paistettuna uunissa. Yhteensä siis kilo ranskalaisia runsaalla suolalla. Päälle vielä tabascoa ja ketsuppia.

* 500g HK Aito Nakki. Keitettynä suolavedessä. Päälle ketsuppia ja sinappia.

* 325g megapussi sipsejä.

* 2 x saarioisten mikropizza

* Forssan punajuurisalaatti kokonaisuudessaan.

* 2 litraa Premier cola-limpsaa

Mässäily kesti sen pari tuntia varmaankin, ja kävin noin viidesti oksentamassa.

Helposti tulivat ulos.

Oksennusmassa sai kivan vaaleanpunaisen värin punajuurisalaatin ansiosta!

Olin siis yksin koko aaton, selvinpäin ja mässäilin / oksensin illalla.

Kivaa oli ! näin saatiin uusi vuosi käyntiin tutuissa merkeissä.

Tänään olisi tarkoitus käydä hakemassa jokin vähän vastaavanlainen satsi, tosin tällä kertaa otan myös jäätelöä yms kivaa!

Kertokaa miten teillä meni uuden vuoden juhlinta ?

16

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minn33222222

      Toivon että saat apua. Oikeasti. Bulimia on kamalinta ever.

    • wooop

      Itse vedin kunnon satsin uni- ja ahdistuslääkkeitä ja menin nukkumaan kello 19. Enpähän ainakaan syönyt liikaa :)

      • itse S.Holmes

        no minä itse vedin kunnon satsin viinaa ja konttasin jostain hevon vitusta kotiin klo 6 aamulla, koska menin väärään bussiin. matkalla sitten kaaduin oikein kunnolla, illalla oli pakko mennä päivystykseen ja käsihän siinä rytäkässä oli murtunut. ENPÄ AINAKAA EHTINY AHMIA, JOTAIN POSITIIVISTA SIIS :P


    • avuton uhri

      Mä tarvisin kanssa tollasia lääkkeitä.. haluisin vaan nukkua kaiken ajan

      en jaksaa enää ! haluan vain kuolla pois ja mahdollisimman pian.

      • apuja tilanteeseen!

        Oletko käynyt lääkärissä tämän bulian vuoksi? Jos et niin varaa aika lääkärille heti huomenna/arkipäivänä!


      • avuton uhri
        apuja tilanteeseen! kirjoitti:

        Oletko käynyt lääkärissä tämän bulian vuoksi? Jos et niin varaa aika lääkärille heti huomenna/arkipäivänä!

        En ole käynyt. Vatsaongelmien vuoksi olen käynyt. Ne johtuvat bulimiastani, koska verikokeista tai kolonoskopiassa ei mitään löytynyt mikä ne selittäisi.

        Itse bulimia ei ole minulle ongelma, pystyn sen lopettamaan ahmimisen / oksentamisen. helppoa se ei ole, mutta olen jo kerran ollut lähes vuoden päivät tekemättä tätä.

        Minulla on paljon muita vakavia ongelmia, jotka sitten ilmenee esim. bulimisena käyttäytymisenä.

        Joten mun tarvisi saada niihin apua, siis näihin mielenterveysongelmiini niin mun ei tarvis käyttäytyä näin.

        Tai oikeastaan pahinta mulle on tää yksinäisyys. Mulla ei ole ainuttakaan ystävää. Ei ole puolisoa, töitäkään tällä hetkellä, asun pienessä asunnossa yksin. Vihaan asua täällä.

        Ja mulla ei oo mitään tekemistä. Nukun päivät ja valvon yöt. Alkoholin käytön päätin nyt lopettaa, se olkoot uudenvuodenlupaukseni.


    • mira7

      Itselläni vähän saman tyyppinen aatto. Aloitin ahminnan ja oskentamisen puolilta päivin ja viimeisen kerran oksensin tammikuun puolella joskus yhden aikaan. Siinä välissä tuli oksennettua noin 16 kertaa. Tänään vuosi 2013 on jatkunut ihan samanlaisissa merkeissä.

      Että hyvää uutta vuotta vain teillekin.

    • foodisonlything

      Minä 25-vuotias neitonen vietin vapaapäivää aaton aattona. herärin melko aikaisin koska olin suunnitellut meneväni jumppaan 1,5ih. Sinne tuli onneksi mentyä ja aika kuluikin mukavasti kävin kaupoilla ja valmistauduin uuden vuoden viettoon. Olin saannu muutamaan illanistujaiseen kutsun ja kävinkin kaverilla. Mutta KOKO päivän ja illan päässä pyöri vain se että koska pääsen kotiin ahmiin ja oksentaan. Päivällä olin hommannut ruokaa kaapin täyteen. Mutta en viitsinyt syödä tai oksentaa mitään päivällä koska kasvot turpoavat ja olo tulee tosi väsyneeksi. Ilta oli aivan tylsä. Kaverit pyöri kännissä ja käytiin me baarissakin mutta minä en ole viiteen vuoteen pystynyt irrotteleemaan kunnolla , nauttimaan elämästä, hetkistä ja tarjottavista ruoista ja juomista. vaan aina päässä pyörii se että kumpa pääsisin jo kotiin ahmiin ja oksentaan. Olen niin surullinen ja masentunut. Tulinkin kotiin jo hyvissä ajoin ennen klo 1 yöllä ja söin ja söin...ja oksensin aamu viiteen asti.

    • wooop

      Asuuko kukaan teistä pääkaupunkiseudulla? Tukijutustelu, varsinkin yksinäiselle, voisi varmaankin tehdä hyvää.

      • avuton uhri

        valitettavasti en asu


    • -------

      Mä asun :) Täällä olisi yksi nuori neitokainen joka kaipailis kans tukijutustelua!

      • pau123

        joo mäki kaipaisin jotain tukea .....helmikuus tulee täyteen 10 vuotta jos elän siihen asti.


    • pau123

      oksennellassahan tuo. kävin kyllä oksentamassa steissin vessassa, kuvottavinta ikinä kädet hais oksennukselle yms.

    • wooop

      Tämä ilta menny taas posliinijumalan kanssa rakastellessa ja jääkaapilla juostessa. Olisin ihan valmis tapaamaan toisia jotka käyvät läpi samaa. Täällähän voi valehdella vaikka kuinka, mutta kysynpä silti: minkä ikäisiä olette? Itse olen 18. Anoreksiataustaa, nyt bulimia kuvioissa oikein kunnolla.

      • PäiväKerrallaan!

        22-v tyttö, pirkanmaalta. Kovasti yritän parantua!


    • efgk85srytkudjcf

      täällä viestii yksi parantunut, mutta kerrompa silti: olin varmaan 12-vuotias kun tuo paska alkoi. aluksi oli anoreksia, sitten bulimia nosti päätään, koska rakastan ruokaa. kun olin 15, oksentaminen ja ahmiminen oli mun elämäni sisältö. tämä jatku aiihen, että olin 18. en poistunut kotoa muuta kuin kouluun, kurkku oli kipeä ja ääni meni. kotiin mennessäni odotin ensimmäisenä ruokaa, varastin rahaa sukulaisilta ja perheeltä jotta sain syödä pikaruokaa ja oksentaa. käytin lääkkeitä myös yhdessä vaiheessa, olin tuolloin enää 43/154 vaikka bulimian alkaessa painoin 60 kg eikä bulimiassa juurikaan pitäisi laihtua. silti onnistuin siinä jotenkin mysteerisesti :D lopulta aloin seurustelemaan ja pelkäsin kuollakseni mitä tapahtuisi, jos poikaystäväni saisi tietää.aloin syodö e-pillereitä, ja lihoin kahdessa kk:ssa 25 kg. tällöin ymmärsin, että mitä vain ikinä syönkään, lihon silti. väärät e-pillerit olivat siis avain parantumiseen. kävin terapiassakin ja äitini syytti minua kaikesta, olin itse kuulemma valinnut "oksentelun", kun kerroin viimein poikaystävälleni sairaudestani, hän ei jättänytkään minua, kuten pelkäsin. asumme nykyään yhdessä, olemme nykyään parikymmpisiä opiskelijoita. olen onnellinen, terve, ylipainoinen: 73/164. olen silti kauniin muotoinen, enkä hyllyvä, pikemminkin naisellinen. olen myös lihaksikas, eli en näytä
      niin painavalta, kuin kuulostan. tavoite olisi laihtua 60 kiloon. joskus. terveesti.
      bulimia ei lopu itsestään, en toivota paranemista, vaan jaksamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      630
      22599
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      134
      22193
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      120
      12052
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9887
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      272
      6985
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5861
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      152
      3104
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2385
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1834
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe