Kävin katsomassa salkkari elokuvan. se oli mielestäni hyvä. elokuva kertoo siitä kun Sampo Kaukovaara ja hänen nais ystävänsä tessa aikoo kostaa tessan pojan kuoleman. Sampo ja tessa ei kuitenkaan saa kostettua vaan lentävät laivan kannelta alas. Elokuva tulee saamaan jatko-osan.
Salatut Elämät elokuva arvostelu
12
1183
Vastaukset
- fjkotrlöh
ketä kiinnosaa se elokuva jossa on inisevä peppi ja ja heidi
ihan paska se - 15 + 17
ehkä paras 'elokuva arvostelu' ikinä:DDDddd
- fani6
Mieletöntä pas***. Ei ole edes huonon arvostelun arvoinen
- vitun idiootti
Kivat sulle. Olin suunnitellut vuokraavani tämän elokuvan. No eipähän tarvi sit tätä kattoo.
- Sipulisoosi
Elokuva oli hyvin ennalta-arvattava ja perinteinen. Mutta se oli kuitenkin viihdyttävä. Salkkarilaatua, mutta itse joka tapauksessa pidin!
- s s
Onhan tää aloitus joku vitsi? Onhan?
- 4rt65gh
Juonipaljastuksia!!!
- Anonyymi
Salkarit tulee tv;stä mutta mitään selvää ei puheesta saa, miks ei oo tekstitystä
Vallankin nuoret nätelijät eivät osaa puhua??!!- Anonyymi
Eilen Mira sanoi "Lindan joukot on raskasta".
Kyllä niihin tekstitykset on kun vaan laittaa päälle.
- Anonyymi
Salkkareissa varsinkin Miran eikä Violankaan puheesta saa mitään selvää kun pelkkää muminaa vaan. Olen pidemmän aikaa kiinnittänyt tähän huomiota, voisivat opetella puhumaan selvästi.
Muiden puheesta kyllä saa hyvin selvää - Anonyymi
Jatkuva homostelu ja viinin litkiminen joka ikisessä pätkässä ihmetyttää. Nuoret jostain kumman syystä sarjaa katsovat, saavat oppia miten aikuisena eletään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241578Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711550Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.881296Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111125Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120- 77949
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942