vaimo viilaa kortilla eikä käytä seteleitä maksuihin

ei kehotusta kuule

tilillä kun aina jotain niin tulee noita heräteostoksia...oon sanonut että käyttäsit maksuun rahaa pussista mutta

5

385

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Holminmake

Kortti on niin mutkattoman heleppo käyttää :) raha on rahaa..oli se sitten kortilla tai kukkarossa. Heräteostoksia tulee jokatapaukses tehtyä.Ainaki mun naisel ei oo välii maksaako käteisellä vai kortilla..ja aina se jottai krääsää kotia tua.

• raha kunniaan

korttimaksaminen varsinkin pienten ostosten on tosi lapsellista ja aikaa vievää ja kömpelöä. lisäksi se on h.omojen hommaa!! Tosi miehet ja naiset maksaa aina rahalla. Onhan kortti kätevä apu, mutta pääasiallisena maksuvälineenä lapsellinen ja ainakin asiakaspalvelijalle hidas ja kömpelö.

• ei-saatana

no eiköhän se siitä.kaikillla ei ole vaimoa.muuten hyvä.

• Kortin käyttäjä

Itse en käytä juuri koskaan seteleitä, ei tuu juuri automaatilla käytyä.

Mikä tuossa vaimosi kortin käytössä on ongelma? Se, että hän tekee heäteostoksia ja jos käyttäisi seteleitä, ei tekisi tai tekisi vähemmän?

Viilaako hän pankkikorttia vai luottokorttia? Kehoittaisin ainakin luottokortin laittamaan hyllylle, jos on vaikeuksia maksuissa. Tai jos pankkikorttia käyttäessä ei muista paljon tilillä on rahaa ja tili ylittyy.

Jos on omat rahat mun mielestä kumpainenkin saa tehdä heräteostoksia omilla rahoillaan niin paljon, kun tykkää, kunhan laskut tulee maksettua eikä tule talousvaikeuksia. Ja pystyy maksamaan oman osuutensä yhteisistä menoista.

Kieltämättä meillä vaikka laskut ym. pakolliset menot tulee maksettua niin säästöön ei jää rahaa. Joskus olisi kivaa, että pystyttäs molemmat säästämään ja rahoittamaan säästöillä jotain isompi hankinta. Itse en vältän lainan ottamista.

• Kortin käyttäjä

Itse en vältän lainan ottamista = itse vältän lainan ottamista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      114
      1596
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      56
      747
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      145
      740
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      611
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      601
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      220
      582
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      579
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      567
    Aihe