tilillä kun aina jotain niin tulee noita heräteostoksia...oon sanonut että käyttäsit maksuun rahaa pussista mutta
vaimo viilaa kortilla eikä käytä seteleitä maksuihin
5
347
Vastaukset
- Holminmake
Kortti on niin mutkattoman heleppo käyttää :) raha on rahaa..oli se sitten kortilla tai kukkarossa. Heräteostoksia tulee jokatapaukses tehtyä.Ainaki mun naisel ei oo välii maksaako käteisellä vai kortilla..ja aina se jottai krääsää kotia tua.
- raha kunniaan
korttimaksaminen varsinkin pienten ostosten on tosi lapsellista ja aikaa vievää ja kömpelöä. lisäksi se on h.omojen hommaa!! Tosi miehet ja naiset maksaa aina rahalla. Onhan kortti kätevä apu, mutta pääasiallisena maksuvälineenä lapsellinen ja ainakin asiakaspalvelijalle hidas ja kömpelö.
- ei-saatana
no eiköhän se siitä.kaikillla ei ole vaimoa.muuten hyvä.
- Kortin käyttäjä
Itse en käytä juuri koskaan seteleitä, ei tuu juuri automaatilla käytyä.
Mikä tuossa vaimosi kortin käytössä on ongelma? Se, että hän tekee heäteostoksia ja jos käyttäisi seteleitä, ei tekisi tai tekisi vähemmän?
Viilaako hän pankkikorttia vai luottokorttia? Kehoittaisin ainakin luottokortin laittamaan hyllylle, jos on vaikeuksia maksuissa. Tai jos pankkikorttia käyttäessä ei muista paljon tilillä on rahaa ja tili ylittyy.
Jos on omat rahat mun mielestä kumpainenkin saa tehdä heräteostoksia omilla rahoillaan niin paljon, kun tykkää, kunhan laskut tulee maksettua eikä tule talousvaikeuksia. Ja pystyy maksamaan oman osuutensä yhteisistä menoista.
Kieltämättä meillä vaikka laskut ym. pakolliset menot tulee maksettua niin säästöön ei jää rahaa. Joskus olisi kivaa, että pystyttäs molemmat säästämään ja rahoittamaan säästöillä jotain isompi hankinta. Itse en vältän lainan ottamista.- Kortin käyttäjä
Itse en vältän lainan ottamista = itse vältän lainan ottamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4407466Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503542Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512597- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530