tilillä kun aina jotain niin tulee noita heräteostoksia...oon sanonut että käyttäsit maksuun rahaa pussista mutta
vaimo viilaa kortilla eikä käytä seteleitä maksuihin
5
279
Vastaukset
- Holminmake
Kortti on niin mutkattoman heleppo käyttää :) raha on rahaa..oli se sitten kortilla tai kukkarossa. Heräteostoksia tulee jokatapaukses tehtyä.Ainaki mun naisel ei oo välii maksaako käteisellä vai kortilla..ja aina se jottai krääsää kotia tua.
- raha kunniaan
korttimaksaminen varsinkin pienten ostosten on tosi lapsellista ja aikaa vievää ja kömpelöä. lisäksi se on h.omojen hommaa!! Tosi miehet ja naiset maksaa aina rahalla. Onhan kortti kätevä apu, mutta pääasiallisena maksuvälineenä lapsellinen ja ainakin asiakaspalvelijalle hidas ja kömpelö.
- ei-saatana
no eiköhän se siitä.kaikillla ei ole vaimoa.muuten hyvä.
- Kortin käyttäjä
Itse en käytä juuri koskaan seteleitä, ei tuu juuri automaatilla käytyä.
Mikä tuossa vaimosi kortin käytössä on ongelma? Se, että hän tekee heäteostoksia ja jos käyttäisi seteleitä, ei tekisi tai tekisi vähemmän?
Viilaako hän pankkikorttia vai luottokorttia? Kehoittaisin ainakin luottokortin laittamaan hyllylle, jos on vaikeuksia maksuissa. Tai jos pankkikorttia käyttäessä ei muista paljon tilillä on rahaa ja tili ylittyy.
Jos on omat rahat mun mielestä kumpainenkin saa tehdä heräteostoksia omilla rahoillaan niin paljon, kun tykkää, kunhan laskut tulee maksettua eikä tule talousvaikeuksia. Ja pystyy maksamaan oman osuutensä yhteisistä menoista.
Kieltämättä meillä vaikka laskut ym. pakolliset menot tulee maksettua niin säästöön ei jää rahaa. Joskus olisi kivaa, että pystyttäs molemmat säästämään ja rahoittamaan säästöillä jotain isompi hankinta. Itse en vältän lainan ottamista.- Kortin käyttäjä
Itse en vältän lainan ottamista = itse vältän lainan ottamista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802