Vaimo lähti

olematon

Niin lähes 30-v. kestänyt ( kaksi lasta) suhteemme kariutui vuoden vaihteessa lopullisesti. Sillon kun vielä sekstailimme vaimoni sai joka kerta niinkuin minäkin.
Nyt kuitenkin ihmettelen, että millä kehtaa ketään enää yrittää kun ikää on melkein 50 ja pahimmillaan alapää näyttää tältä: http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=topn&cat=-45&pos=25 Siinähän saisi hävetä silmät päästä naisen edessä. Aikoinaan kun kävin poistattamassa tuolta yhden luomin ja velipoika oli tuossa kunnossa naispuolisten lekurin ja hoitajan edessä, se hävetyksen määrä.

11

844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jööti

Ihan mahoton jööti sulla :-)

• Höäxä

Tuohan on asddfds:n molo. 20mm pitkä!
        Se treenannut. Tota kun sais imee ja ottaa pyllysimmuun.

• het paikalla
        Höäxä kirjoitti:

Tuohan on asddfds:n molo. 20mm pitkä!
        Se treenannut. Tota kun sais imee ja ottaa pyllysimmuun.

Taas on asuksen iltalääkkeet ottamatta. Vetäse napit naamaan ja pää tyynyyn.

• olematon

Siis on tää paska saitti. Ku ihminen kirjoittaa tänne oikeasta asiasta ja hänelle ongelmasta niin sitten jotkun v...tun idiootit leimaa joksikin asukseski. Toi on oikeesti mun vehje ja ongelma nyt eronneena todellinen.

• En itse kuittaile oikeille ongelmille, mutta esimerkiksi tuo kuuluisa Asus tuossa ylempänä haluaisi sitä pyllysilmäänsä ihan minun nimissäni.

Luultavasti se on sinun kohtalotoveri, koska muuten sen käyttäytyminen ei ole ymmärrettävissä.

Otan osaa vaikean tilanteesi johdosta... Ja ihan oikeasti sitten.

• Satunnainen kävijä
        h-x kirjoitti:

En itse kuittaile oikeille ongelmille, mutta esimerkiksi tuo kuuluisa Asus tuossa ylempänä haluaisi sitä pyllysilmäänsä ihan minun nimissäni.

Luultavasti se on sinun kohtalotoveri, koska muuten sen käyttäytyminen ei ole ymmärrettävissä.

Otan osaa vaikean tilanteesi johdosta... Ja ihan oikeasti sitten.

Lopeta jo oikeesti asuksesta jauhaminen. Jotenkin tuo jauhaminen paljastaa, että olet saanut siipeesi asukselta?
        Sun uskottavuus laskee entisestään, kun hiet yhtä ja samaa "asus sitä, asus tätä". Ei voi olla niin katkera jos hänen sanomisissaan ei perää! Homous on toinen asia joka kertoo sinun olevan omissa sfääreissäsi näissä kulliasioissa ja yleensäkin. Kolmas juttu on se, kun alennat aina muita ylentäeksesk itseäsi. Toisten haukumisen sijaan voisit etsiä perusteita ja taustatietoa väitteillesi -kuten asus.

• 4+20

Tuolta voit saada lääkettä haavoihin oikeasti.

http://www.pegym.com/

Itse olen tähän mennessä saanut pysyvää mittaa 4,5cm, mitattu puolivuotta edellisen treenijakson jälkeen. Lähdöt oli 17,5cm ja nyt 22cm

Prosessi tosin vaatii aikaa.

Venyttämällä voisit saada suht nopeastikin tuloksia, mutta jos lopetat harjoittelun niin ne ainakin katosivat minulta (Siis venyttämällä saadut tulokset).

Tällä hetkellä aihe on itsellekin ajankohtainen, koska haluaisin päästä ainakin 30cm joku päivä.

• Satunnainen kävijä kirjoitti:

Lopeta jo oikeesti asuksesta jauhaminen. Jotenkin tuo jauhaminen paljastaa, että olet saanut siipeesi asukselta?
        Sun uskottavuus laskee entisestään, kun hiet yhtä ja samaa "asus sitä, asus tätä". Ei voi olla niin katkera jos hänen sanomisissaan ei perää! Homous on toinen asia joka kertoo sinun olevan omissa sfääreissäsi näissä kulliasioissa ja yleensäkin. Kolmas juttu on se, kun alennat aina muita ylentäeksesk itseäsi. Toisten haukumisen sijaan voisit etsiä perusteita ja taustatietoa väitteillesi -kuten asus.

Jep.

Ei sun paskanjauhamiseen jaksa enää oikein suhtautua.

Homoudesta ei jauha muut kuiin piilohintit. Come Out. Be Proud

En ylennä itseäni. En alenna muita. Mistähän tuokin nyt tuli. Ja en ole luvannut tappaakaan ketään.

Asukselta ei saa kukaan siipeensä, eikä siiven alle.

• olematon

Vittu, ei mun erektiomitta hävetä. Tää normimitta on se mikä häirittee.

• Tee jotain, äläkä kitise...

Vitun laiska olen itse, mutta varmasti saat tuuman vuodessa lepotilaan, jos haluat. Andro, ja muut sellaiset kamat auttaa taatusti, mutta ei tule huomiseksi valmista.

• 4+20

Silloin kannattaa ruveta venyttelemään, koska se lisää eniten lepomittaa.

Ps. itse käytän nyt lyyrasakkeli & jumppakuminauha viritelmää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      200
      5713
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      103
      5604
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      190
      4603
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      51
      4033
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      61
      3920
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      31
      3566
    7. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      18
      1415
    8. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      130
      1350
    9. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      17
      1028
    10. Jotenkin tämä

tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭
      Ikävä
      33
      960
    Aihe