wgi-finland

marja

Onko kenelläkään tietoa wgi:n toiminnasta. Netti sijoitus- ja pelisysteemistä? Huijausta?

11

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katinka

      Yrityksen toiminta on KRP:n tutkimuksissa osoittautunut laittomaksi, joten juttu viety syyttäjälle. Tämä on uutta tietoa.

      • marja

        Tuo tieto tarkoitaa sitä että tässä vaiheessa ei kannatane ryhtyä mukaan. Voisi olla muuten aika kiinnostava juttu.


      • otto
        marja kirjoitti:

        Tuo tieto tarkoitaa sitä että tässä vaiheessa ei kannatane ryhtyä mukaan. Voisi olla muuten aika kiinnostava juttu.

        eipä kannata mennä mukaan mielestäni, enkä kyllä oikein ymmärrä miksi wgi:tä yleensä voisi pitää kiinnostavana?

        itseäni yritettiin värvätä mukaan vajaa vuosi sitten, en lähtenyt vaikka pari kaveria lähti... kaverit on aika lailla kiroilleet päätöstään jälkikäteen, ovat pahasti tappiolla ja usko systeemiin on mennyt jo aikaa sitten. moni saattaa innostua värvääjien hehkutukista ja tuottolupaukista, mutta jos selvittää asioita vähänkään perusteellisemmin niin huomaa kyllä mistä tässä 'sijoittamisessa' oikeasti on kyse

        otto


      • ---------
        marja kirjoitti:

        Tuo tieto tarkoitaa sitä että tässä vaiheessa ei kannatane ryhtyä mukaan. Voisi olla muuten aika kiinnostava juttu.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000004319710

        Jos wgi tuntui kiinnostavalta, niin tämä on sinulle. Nyt wgi on boosti vaiheessa ja kasvu hyytymässä, me tulemme saamaan myös tätä wgi porukkaa varmasti mukaan ja muitakin verkostobisneksessä touhunneita.

        Ota yhteyttä niin keskustellaan asiasta.


      • herra suomi soikoon
        --------- kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000004319710

        Jos wgi tuntui kiinnostavalta, niin tämä on sinulle. Nyt wgi on boosti vaiheessa ja kasvu hyytymässä, me tulemme saamaan myös tätä wgi porukkaa varmasti mukaan ja muitakin verkostobisneksessä touhunneita.

        Ota yhteyttä niin keskustellaan asiasta.

        henk. koht olen ollut wgi:n jäsen reilut 3 kk ja olen todella tyytyväinen, niin ovat kaikki sponsoroimani henkilötkin, jokaikinen jo reilusti voitolla...

        mistä helvatusta sä oikein sait sen käsityksen et tää ois laitonta? lue EUn lainsäädäntö uhkapeleistä ja pelimonopolista niin ehkä ymmärrät paremmin etkä levittele tollasia perättömiä huhuja täällä... ehkä olet vain kateellinen koska jotkut pärjäävät mutta tiedät ettet ikinä itse pärjäisi tässä liiketoiminnassa... sori vaan


      • jäsen
        herra suomi soikoon kirjoitti:

        henk. koht olen ollut wgi:n jäsen reilut 3 kk ja olen todella tyytyväinen, niin ovat kaikki sponsoroimani henkilötkin, jokaikinen jo reilusti voitolla...

        mistä helvatusta sä oikein sait sen käsityksen et tää ois laitonta? lue EUn lainsäädäntö uhkapeleistä ja pelimonopolista niin ehkä ymmärrät paremmin etkä levittele tollasia perättömiä huhuja täällä... ehkä olet vain kateellinen koska jotkut pärjäävät mutta tiedät ettet ikinä itse pärjäisi tässä liiketoiminnassa... sori vaan

        Ei kannata liittyä.Kadun kun läksin mukaan,topteamissä jos sanot jotain pahaa heittäävät sut pihalle.On kun joku lahko.


      • jäsen
        jäsen kirjoitti:

        Ei kannata liittyä.Kadun kun läksin mukaan,topteamissä jos sanot jotain pahaa heittäävät sut pihalle.On kun joku lahko.

        Tarttee tutustua systeemiin,ettei tarvii arvailla.
        Missäköhän tapahtuu äkkirikastumisia?
        Rahattomat,joilla ei ole varaa liittyä,panettelevat.


      • voitto

        brigita simonici tapaus nro:b2315-04 on voittanut oikeustaistelun ruotsissa..eli mitään rikosta ei ole tapahtunut.
        häntä oli syytetty wgi jäsenenä ketjukirje ja muista rahankeräysasioista. mutta siis juttu on kaatunut, ja mitään rikosta ei ole tapahtunut, kun hän on wgissä toimiesaan hankkinut jäseniä ja saanut tuottoa sitä kautta..tämä on suuri voitto koko pohjoismaihin..ja ennakkotapus muutoinki..jep jep


      • sano muuta
        herra suomi soikoon kirjoitti:

        henk. koht olen ollut wgi:n jäsen reilut 3 kk ja olen todella tyytyväinen, niin ovat kaikki sponsoroimani henkilötkin, jokaikinen jo reilusti voitolla...

        mistä helvatusta sä oikein sait sen käsityksen et tää ois laitonta? lue EUn lainsäädäntö uhkapeleistä ja pelimonopolista niin ehkä ymmärrät paremmin etkä levittele tollasia perättömiä huhuja täällä... ehkä olet vain kateellinen koska jotkut pärjäävät mutta tiedät ettet ikinä itse pärjäisi tässä liiketoiminnassa... sori vaan

        hyvin sanottu..noin juuri asia on!!


    • joojoo

      Keskusrikospoliisi on avannut vihjepuhelimen, johon voi soittaa WGI:n toimintaan liittyviä vihjetietoja. Vihjeitä otetaan vastaan virka-aikana klo 8-16 numerossa (09) 8388 6245.

      • joojoo

        Sori, tarkoitus oli laittaa lainaus kokonaisuudessaan eikä vain alimpia rivejä...

        Tämä tieto siis löytyy poliisin verkkosivuilta hakusanalla WGI:

        "Keskusrikospoliisi tutkii epäiltyjä arpajais- ja rahankeräysrikoksia, joita on tehty Internetissä toimivan virtuaalipeliyhtiö World Games Inc:n (WGI) toimesta Suomessa. WGI-yhtiö on rekisteröity Brittiläisille Neitsytsaarille.

        WGI harjoittaa Internetissä peli- ja arpajaistoimintaa sekä eräänlaista verkostomarkkinointia, johon pääsee mukaan maksamalla alkupanoksen ja hankkimalla lisää jäseniä peliorganisaatioon. Tällainen toiminta on Suomessa arpajais- ja rahankeräyslakien vastaista.

        Keskusrikospoliisi pyrkii selvittämään toiminnan laajuutta eri puolilla maata. KRP:n tietojen mukaan jäseniä on houkuteltu mukaan antamalla heille puutteellisia tietoja yhtiön toiminnasta ja sen laillisuudesta Suomessa. Osa jäsenistä on lähtenyt mukaan uskoen toiminnan olevan laillista ja hankkinut uusiksi jäseniksi henkilöitä lähipiiristään.

        Keskusrikospoliisi on avannut vihjepuhelimen, johon voi soittaa WGI:n toimintaan liittyviä vihjetietoja. Vihjeitä otetaan vastaan virka-aikana klo 8-16 numerossa (09) 8388 6245."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1699
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      139
      1624
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe