Onko kenelläkään tietoa wgi:n toiminnasta. Netti sijoitus- ja pelisysteemistä? Huijausta?
wgi-finland
11
1769
Vastaukset
- katinka
Yrityksen toiminta on KRP:n tutkimuksissa osoittautunut laittomaksi, joten juttu viety syyttäjälle. Tämä on uutta tietoa.
- marja
Tuo tieto tarkoitaa sitä että tässä vaiheessa ei kannatane ryhtyä mukaan. Voisi olla muuten aika kiinnostava juttu.
- otto
marja kirjoitti:
Tuo tieto tarkoitaa sitä että tässä vaiheessa ei kannatane ryhtyä mukaan. Voisi olla muuten aika kiinnostava juttu.
eipä kannata mennä mukaan mielestäni, enkä kyllä oikein ymmärrä miksi wgi:tä yleensä voisi pitää kiinnostavana?
itseäni yritettiin värvätä mukaan vajaa vuosi sitten, en lähtenyt vaikka pari kaveria lähti... kaverit on aika lailla kiroilleet päätöstään jälkikäteen, ovat pahasti tappiolla ja usko systeemiin on mennyt jo aikaa sitten. moni saattaa innostua värvääjien hehkutukista ja tuottolupaukista, mutta jos selvittää asioita vähänkään perusteellisemmin niin huomaa kyllä mistä tässä 'sijoittamisessa' oikeasti on kyse
otto - ---------
marja kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000004319710
Jos wgi tuntui kiinnostavalta, niin tämä on sinulle. Nyt wgi on boosti vaiheessa ja kasvu hyytymässä, me tulemme saamaan myös tätä wgi porukkaa varmasti mukaan ja muitakin verkostobisneksessä touhunneita.
Ota yhteyttä niin keskustellaan asiasta. - herra suomi soikoon
--------- kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000004319710
Jos wgi tuntui kiinnostavalta, niin tämä on sinulle. Nyt wgi on boosti vaiheessa ja kasvu hyytymässä, me tulemme saamaan myös tätä wgi porukkaa varmasti mukaan ja muitakin verkostobisneksessä touhunneita.
Ota yhteyttä niin keskustellaan asiasta.henk. koht olen ollut wgi:n jäsen reilut 3 kk ja olen todella tyytyväinen, niin ovat kaikki sponsoroimani henkilötkin, jokaikinen jo reilusti voitolla...
mistä helvatusta sä oikein sait sen käsityksen et tää ois laitonta? lue EUn lainsäädäntö uhkapeleistä ja pelimonopolista niin ehkä ymmärrät paremmin etkä levittele tollasia perättömiä huhuja täällä... ehkä olet vain kateellinen koska jotkut pärjäävät mutta tiedät ettet ikinä itse pärjäisi tässä liiketoiminnassa... sori vaan - jäsen
herra suomi soikoon kirjoitti:
henk. koht olen ollut wgi:n jäsen reilut 3 kk ja olen todella tyytyväinen, niin ovat kaikki sponsoroimani henkilötkin, jokaikinen jo reilusti voitolla...
mistä helvatusta sä oikein sait sen käsityksen et tää ois laitonta? lue EUn lainsäädäntö uhkapeleistä ja pelimonopolista niin ehkä ymmärrät paremmin etkä levittele tollasia perättömiä huhuja täällä... ehkä olet vain kateellinen koska jotkut pärjäävät mutta tiedät ettet ikinä itse pärjäisi tässä liiketoiminnassa... sori vaanEi kannata liittyä.Kadun kun läksin mukaan,topteamissä jos sanot jotain pahaa heittäävät sut pihalle.On kun joku lahko.
- jäsen
jäsen kirjoitti:
Ei kannata liittyä.Kadun kun läksin mukaan,topteamissä jos sanot jotain pahaa heittäävät sut pihalle.On kun joku lahko.
Tarttee tutustua systeemiin,ettei tarvii arvailla.
Missäköhän tapahtuu äkkirikastumisia?
Rahattomat,joilla ei ole varaa liittyä,panettelevat. - voitto
brigita simonici tapaus nro:b2315-04 on voittanut oikeustaistelun ruotsissa..eli mitään rikosta ei ole tapahtunut.
häntä oli syytetty wgi jäsenenä ketjukirje ja muista rahankeräysasioista. mutta siis juttu on kaatunut, ja mitään rikosta ei ole tapahtunut, kun hän on wgissä toimiesaan hankkinut jäseniä ja saanut tuottoa sitä kautta..tämä on suuri voitto koko pohjoismaihin..ja ennakkotapus muutoinki..jep jep - sano muuta
herra suomi soikoon kirjoitti:
henk. koht olen ollut wgi:n jäsen reilut 3 kk ja olen todella tyytyväinen, niin ovat kaikki sponsoroimani henkilötkin, jokaikinen jo reilusti voitolla...
mistä helvatusta sä oikein sait sen käsityksen et tää ois laitonta? lue EUn lainsäädäntö uhkapeleistä ja pelimonopolista niin ehkä ymmärrät paremmin etkä levittele tollasia perättömiä huhuja täällä... ehkä olet vain kateellinen koska jotkut pärjäävät mutta tiedät ettet ikinä itse pärjäisi tässä liiketoiminnassa... sori vaanhyvin sanottu..noin juuri asia on!!
- joojoo
Keskusrikospoliisi on avannut vihjepuhelimen, johon voi soittaa WGI:n toimintaan liittyviä vihjetietoja. Vihjeitä otetaan vastaan virka-aikana klo 8-16 numerossa (09) 8388 6245.
- joojoo
Sori, tarkoitus oli laittaa lainaus kokonaisuudessaan eikä vain alimpia rivejä...
Tämä tieto siis löytyy poliisin verkkosivuilta hakusanalla WGI:
"Keskusrikospoliisi tutkii epäiltyjä arpajais- ja rahankeräysrikoksia, joita on tehty Internetissä toimivan virtuaalipeliyhtiö World Games Inc:n (WGI) toimesta Suomessa. WGI-yhtiö on rekisteröity Brittiläisille Neitsytsaarille.
WGI harjoittaa Internetissä peli- ja arpajaistoimintaa sekä eräänlaista verkostomarkkinointia, johon pääsee mukaan maksamalla alkupanoksen ja hankkimalla lisää jäseniä peliorganisaatioon. Tällainen toiminta on Suomessa arpajais- ja rahankeräyslakien vastaista.
Keskusrikospoliisi pyrkii selvittämään toiminnan laajuutta eri puolilla maata. KRP:n tietojen mukaan jäseniä on houkuteltu mukaan antamalla heille puutteellisia tietoja yhtiön toiminnasta ja sen laillisuudesta Suomessa. Osa jäsenistä on lähtenyt mukaan uskoen toiminnan olevan laillista ja hankkinut uusiksi jäseniksi henkilöitä lähipiiristään.
Keskusrikospoliisi on avannut vihjepuhelimen, johon voi soittaa WGI:n toimintaan liittyviä vihjetietoja. Vihjeitä otetaan vastaan virka-aikana klo 8-16 numerossa (09) 8388 6245."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133738Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273030Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2752809Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2251504
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1671119Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21097Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311014Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961