wgi-finland

marja

Onko kenelläkään tietoa wgi:n toiminnasta. Netti sijoitus- ja pelisysteemistä? Huijausta?

11

1807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katinka

Yrityksen toiminta on KRP:n tutkimuksissa osoittautunut laittomaksi, joten juttu viety syyttäjälle. Tämä on uutta tietoa.

• marja

Tuo tieto tarkoitaa sitä että tässä vaiheessa ei kannatane ryhtyä mukaan. Voisi olla muuten aika kiinnostava juttu.

• otto
        marja kirjoitti:

Tuo tieto tarkoitaa sitä että tässä vaiheessa ei kannatane ryhtyä mukaan. Voisi olla muuten aika kiinnostava juttu.

eipä kannata mennä mukaan mielestäni, enkä kyllä oikein ymmärrä miksi wgi:tä yleensä voisi pitää kiinnostavana?

itseäni yritettiin värvätä mukaan vajaa vuosi sitten, en lähtenyt vaikka pari kaveria lähti... kaverit on aika lailla kiroilleet päätöstään jälkikäteen, ovat pahasti tappiolla ja usko systeemiin on mennyt jo aikaa sitten. moni saattaa innostua värvääjien hehkutukista ja tuottolupaukista, mutta jos selvittää asioita vähänkään perusteellisemmin niin huomaa kyllä mistä tässä 'sijoittamisessa' oikeasti on kyse

otto

• ---------
        marja kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000004319710

Jos wgi tuntui kiinnostavalta, niin tämä on sinulle. Nyt wgi on boosti vaiheessa ja kasvu hyytymässä, me tulemme saamaan myös tätä wgi porukkaa varmasti mukaan ja muitakin verkostobisneksessä touhunneita.

Ota yhteyttä niin keskustellaan asiasta.

• herra suomi soikoon
        --------- kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000004319710

Jos wgi tuntui kiinnostavalta, niin tämä on sinulle. Nyt wgi on boosti vaiheessa ja kasvu hyytymässä, me tulemme saamaan myös tätä wgi porukkaa varmasti mukaan ja muitakin verkostobisneksessä touhunneita.

Ota yhteyttä niin keskustellaan asiasta.

henk. koht olen ollut wgi:n jäsen reilut 3 kk ja olen todella tyytyväinen, niin ovat kaikki sponsoroimani henkilötkin, jokaikinen jo reilusti voitolla...

mistä helvatusta sä oikein sait sen käsityksen et tää ois laitonta? lue EUn lainsäädäntö uhkapeleistä ja pelimonopolista niin ehkä ymmärrät paremmin etkä levittele tollasia perättömiä huhuja täällä... ehkä olet vain kateellinen koska jotkut pärjäävät mutta tiedät ettet ikinä itse pärjäisi tässä liiketoiminnassa... sori vaan

• jäsen
        herra suomi soikoon kirjoitti:

henk. koht olen ollut wgi:n jäsen reilut 3 kk ja olen todella tyytyväinen, niin ovat kaikki sponsoroimani henkilötkin, jokaikinen jo reilusti voitolla...

mistä helvatusta sä oikein sait sen käsityksen et tää ois laitonta? lue EUn lainsäädäntö uhkapeleistä ja pelimonopolista niin ehkä ymmärrät paremmin etkä levittele tollasia perättömiä huhuja täällä... ehkä olet vain kateellinen koska jotkut pärjäävät mutta tiedät ettet ikinä itse pärjäisi tässä liiketoiminnassa... sori vaan

Ei kannata liittyä.Kadun kun läksin mukaan,topteamissä jos sanot jotain pahaa heittäävät sut pihalle.On kun joku lahko.

• jäsen
        jäsen kirjoitti:

Ei kannata liittyä.Kadun kun läksin mukaan,topteamissä jos sanot jotain pahaa heittäävät sut pihalle.On kun joku lahko.

Tarttee tutustua systeemiin,ettei tarvii arvailla.
        Missäköhän tapahtuu äkkirikastumisia?
        Rahattomat,joilla ei ole varaa liittyä,panettelevat.

• voitto

brigita simonici tapaus nro:b2315-04 on voittanut oikeustaistelun ruotsissa..eli mitään rikosta ei ole tapahtunut.
        häntä oli syytetty wgi jäsenenä ketjukirje ja muista rahankeräysasioista. mutta siis juttu on kaatunut, ja mitään rikosta ei ole tapahtunut, kun hän on wgissä toimiesaan hankkinut jäseniä ja saanut tuottoa sitä kautta..tämä on suuri voitto koko pohjoismaihin..ja ennakkotapus muutoinki..jep jep

• sano muuta
        herra suomi soikoon kirjoitti:

hyvin sanottu..noin juuri asia on!!

• joojoo

Keskusrikospoliisi on avannut vihjepuhelimen, johon voi soittaa WGI:n toimintaan liittyviä vihjetietoja. Vihjeitä otetaan vastaan virka-aikana klo 8-16 numerossa (09) 8388 6245.

• joojoo

Sori, tarkoitus oli laittaa lainaus kokonaisuudessaan eikä vain alimpia rivejä...

Tämä tieto siis löytyy poliisin verkkosivuilta hakusanalla WGI:

"Keskusrikospoliisi tutkii epäiltyjä arpajais- ja rahankeräysrikoksia, joita on tehty Internetissä toimivan virtuaalipeliyhtiö World Games Inc:n (WGI) toimesta Suomessa. WGI-yhtiö on rekisteröity Brittiläisille Neitsytsaarille.

WGI harjoittaa Internetissä peli- ja arpajaistoimintaa sekä eräänlaista verkostomarkkinointia, johon pääsee mukaan maksamalla alkupanoksen ja hankkimalla lisää jäseniä peliorganisaatioon. Tällainen toiminta on Suomessa arpajais- ja rahankeräyslakien vastaista.

Keskusrikospoliisi pyrkii selvittämään toiminnan laajuutta eri puolilla maata. KRP:n tietojen mukaan jäseniä on houkuteltu mukaan antamalla heille puutteellisia tietoja yhtiön toiminnasta ja sen laillisuudesta Suomessa. Osa jäsenistä on lähtenyt mukaan uskoen toiminnan olevan laillista ja hankkinut uusiksi jäseniksi henkilöitä lähipiiristään.

Keskusrikospoliisi on avannut vihjepuhelimen, johon voi soittaa WGI:n toimintaan liittyviä vihjetietoja. Vihjeitä otetaan vastaan virka-aikana klo 8-16 numerossa (09) 8388 6245."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3879
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3495
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3328
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      118
      1553
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1506
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1076
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1016
    Aihe