tästä lähteä purjehtimaan kun on lomaakin viellä ja en viellä tiedä minne.
Kun tossa yksi muija sanoi että mun pitäs purjehtia rakkaudensatamaan,missä perkule sellainen paikka on.Voisko joku valaista vanhaa kapteenia kyseisestä paikasta ;=)
pitäs
18
749
Vastaukset
- _O/
purjehdi auringonlaskusta kuunsiltaa pitkin auringonnousuun,
ja siellä on määränpää :)- kippari
neuvoista koitanpa löytää sen seltä;=)
- laivarotta
taitaa olla tarua sellanen paikka.
humpuukia silviisiin kun se lentävä hollantilainenkin.- kippari
et se kimma huijas vanhaa kipparia :=(
- primadonna
Oota.... Kippari hoi... jos oot lähdössä jonnekin päin niin tarvisit varmaan kansineitoa :)
- kippari
mä sinuu odotan:=)Ainahan kaunis kansineito mukaan mahtuu;=)
- primadonna
kippari kirjoitti:
mä sinuu odotan:=)Ainahan kaunis kansineito mukaan mahtuu;=)
Mitähän suosittelisit ottamaan mukaan,piikkarit jätän suosiolla laiturille. Mistähän saisin kelluntaliivin, kävisiköhän styroksipalanen jos sen pujottaisi uimapuvun sisälle :)
- kippari
primadonna kirjoitti:
Mitähän suosittelisit ottamaan mukaan,piikkarit jätän suosiolla laiturille. Mistähän saisin kelluntaliivin, kävisiköhän styroksipalanen jos sen pujottaisi uimapuvun sisälle :)
piikareita siellä ei kaivata jos ei jossain satamassa eksytä baariin;=))Toi sun kelluntaliivi voisi olla hyvä,mutta mahtuuko sellainen pala uimapuvun sisään;=)))
- primadonna
kippari kirjoitti:
piikareita siellä ei kaivata jos ei jossain satamassa eksytä baariin;=))Toi sun kelluntaliivi voisi olla hyvä,mutta mahtuuko sellainen pala uimapuvun sisään;=)))
yritin tunkea sitä styroksia bikinien alle, ei onnannu, mutta voishan olla että koko turvaliiviä ei tarvisi. Muistaakseni sun veneen kyytis oli tasaista ja turvallista :)
- primadonna
kippari kirjoitti:
mikä tätä vaivaa... proxy erroria vaan mättää silmille.
- kippari
primadonna kirjoitti:
mikä tätä vaivaa... proxy erroria vaan mättää silmille.
se sun koneessa vika ole se vika on siellä suomi24 ja ollut jo monia päivii perkl....
;=) - kahvinkeittäjä
kippari kirjoitti:
se sun koneessa vika ole se vika on siellä suomi24 ja ollut jo monia päivii perkl....
;=)Tuollaiset onkin sellaisia reissuja, että pitää ottaa hyvät eväät mukaan..*pakkaa laivaan muonaa ja rommitynnyrin tietysti..niin ja marjapiirakkaa kanssa*
- kippari
kahvinkeittäjä kirjoitti:
Tuollaiset onkin sellaisia reissuja, että pitää ottaa hyvät eväät mukaan..*pakkaa laivaan muonaa ja rommitynnyrin tietysti..niin ja marjapiirakkaa kanssa*
sinulle kanssa,rommia ja piirakkaa ei saa unohtaa tältä reissusta;=))Ja ei sit muuta kuin etsimään sitä kummaa satamaa;=))Nyt pitää lähtee käymään asioilla vaikka istuisin mielummin tässä tuolilla:=(
- NeitiX
Et sit sattunu pyytää muijalt karttaa?
Faksaa sit tän mul se niin mä kans lähen sin.. ;D- kippari
pitänyt kysyy missä sellainen paikka on ja mitä siellä viellä tapahtuu,eli onko kiva paikka.
No pääsethän sä tottakai sinne sit mukaan jos paikka selvii;=))
- ---
---
- näkyykö
mitä lukee
- kippari
kun laittoi lasin nenälle ;=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844