Lössin kyky erottaa "henkiä" ja saada yliluonnollista tietoa on näköjään kyllä rutkasti liioiteltu, kun se ei pysty edes sitä huomaamaan ja tietoa saamaan, että minä ja Priskilla ollaan täysin eri henkilöt ja myös eri sukupuolta kuten Aatam ja Eeva.
Lössi takaisin telakalle, puretaan osiin ja aloitetaan alusta.
Lössin "henkien erotuskyky"
11
129
Vastaukset
- täti
Henkien erotuskyky on Pyhän Hengen lahja, ja tarkoittaa kykyä nähdä henkimaailmaan.
jaa, no "täti" sitten osoittaa KIRJOITUKSISTA, missä Jumala MÄÄRITTELEE, mitä ja missä ja miksi ??
Tässä siis otat ison opettajan, ellei itse Jumalan ROOLIN ja MÄÄRITTELET mitä on erottelu kyky.
eli joku äidinkielen tahi sanoja rakastava ihminen, filosofi, voi valaista, mitä sanasi: "tarkoittaa", tarkoittaa, eli Tässä Jumala tavalla määrittelet mitä ja miksi ja kenellä.
no. älä lannistu, sillä, mahdollisesti, Jumala on avanut silmäni havaitsemaan syntisen tiet ja aivoitukset !!
eli juuri sitä lahjaa mitä määrittelet juuri käytän, eli mahdollinen lahjani on alistettu Jumalan Sanan alle ja tahdolle.
ja oma aivoitukseni perustuu Jumalan Sanaa. tässä kohden Jesajaa, etsi paikka jos mukamas, omaat tahi kuvittelet omaavasi hengen lahjan mitä sanojen välissä itselläsi mainostat olevan:
ole Rohkea, vain kaksi ihmistä, uskovaa, edelleen seisoo "edessäni" puhtaana" jos heitä tutkin Hengen lahjoilla. :) ja tätä kehua ei edes Jumala voi poistaa eli tehdä tyhjäksi.
hah hah ja sitten perinteinen psalmi, ja koko kansa yhtyyn laulamaan:
"Jumala nauraa heille" ! ja "pilkaa heitä " hah hah hah Ps 2
SRK:n iloksi ja nuhteeksi sekä opetukseksi.
no sama tuo.
eikä heittele mutua ja typerien helluntailaisten isienperinnäis-oppia joka on KIROUKSEN ALLA JA vaikutuksessa.
eli, "täti" ihminen, miten ilmenee henkien erottamis lahja, noita-akalla tahi Bileamilla ??
Molemilla oli Jumalan Henki, "apuna" vai miten se menee ???
Noita-akka johon viittaan, on tässä yhteydessä, noita.vaimo jota kuningas Saul, poikansa kanssa vaivasi raha palkan eli lahjuksen avulla.
tahi teen helpommaksi, tutki NE raamatun paikat ja ASIA yhteydet, jotka vaikuttavat tähän "lahjaan".- täti
Vastavoima kirjoitti:
jaa, no "täti" sitten osoittaa KIRJOITUKSISTA, missä Jumala MÄÄRITTELEE, mitä ja missä ja miksi ??
Tässä siis otat ison opettajan, ellei itse Jumalan ROOLIN ja MÄÄRITTELET mitä on erottelu kyky.
eli joku äidinkielen tahi sanoja rakastava ihminen, filosofi, voi valaista, mitä sanasi: "tarkoittaa", tarkoittaa, eli Tässä Jumala tavalla määrittelet mitä ja miksi ja kenellä.
no. älä lannistu, sillä, mahdollisesti, Jumala on avanut silmäni havaitsemaan syntisen tiet ja aivoitukset !!
eli juuri sitä lahjaa mitä määrittelet juuri käytän, eli mahdollinen lahjani on alistettu Jumalan Sanan alle ja tahdolle.
ja oma aivoitukseni perustuu Jumalan Sanaa. tässä kohden Jesajaa, etsi paikka jos mukamas, omaat tahi kuvittelet omaavasi hengen lahjan mitä sanojen välissä itselläsi mainostat olevan:
ole Rohkea, vain kaksi ihmistä, uskovaa, edelleen seisoo "edessäni" puhtaana" jos heitä tutkin Hengen lahjoilla. :) ja tätä kehua ei edes Jumala voi poistaa eli tehdä tyhjäksi.
hah hah ja sitten perinteinen psalmi, ja koko kansa yhtyyn laulamaan:
"Jumala nauraa heille" ! ja "pilkaa heitä " hah hah hah Ps 2
SRK:n iloksi ja nuhteeksi sekä opetukseksi.
no sama tuo.
eikä heittele mutua ja typerien helluntailaisten isienperinnäis-oppia joka on KIROUKSEN ALLA JA vaikutuksessa.
eli, "täti" ihminen, miten ilmenee henkien erottamis lahja, noita-akalla tahi Bileamilla ??
Molemilla oli Jumalan Henki, "apuna" vai miten se menee ???
Noita-akka johon viittaan, on tässä yhteydessä, noita.vaimo jota kuningas Saul, poikansa kanssa vaivasi raha palkan eli lahjuksen avulla.
tahi teen helpommaksi, tutki NE raamatun paikat ja ASIA yhteydet, jotka vaikuttavat tähän "lahjaan".Olet hullu ja sekaisin.
- DoctorT
KTS, sinussa olevan hengen erottamiseen ei isompia armolahjoja tarvita, riittää ihan normiäly!
ja sinäkin syntisäkki ! DoctorT !
siis älyn, se on erään sielun osa-alueen ominaisuus, ja tällä sitten tulkitsen ja tutkit kuka tahi mikä on hyvää tahi pahaa hengeä eli vaikutusta ???
voitko ystävällisesti, perustella KIRJOITUKSILLA, missä on näin Kirjoitettu ??
vai heität, mutua ja se on sitten sama ja yhtä varma kuin ITSE JUMALA sen sanoisi !
Kerrotko minulle, mikä on isoin tahi isompi hengen lahja ??
Jumala antaa Hengeä mitalla ??
vai jokaisen asian "vedon" mukaan.
Näytä minulle, ole ystävällinen, missä määritellään normiäly Kirjoituksissa ?
että kaikki tapahtuu Jumalan järjestyksessä eikä epäjärjestyksessä, sillä JUMALA ON JÄRJESTYKSEN Jumala, niin anna asian varmistamiseksi, Isän Kaikkivaltiaan ja Jumalan Pojan OPETUKSEN MUKAAN kaksi tahi kolme paikkaa asia yhteyden ollessa sama tahi samankaltainen.
voi voi ja voi, teitä kurjat syntiset !
Herrra, kuinka kauan tulee kärsiä vielä näitä mielettömiä syntiä ? !
eikö kuolema ole seuraava etappi mitä odotan ja etsin ??
miksi kiusaat minua Jumalani, olen valmis kuolemaan heti ja nyt.
Älä enää kiusaa minua Jumalani, vaan ota henkeni ja päästä tästä kurjuudesta, mitä elämäksi kutsutaan.
Olen jo ihan täynnä tätä ihanuutta joten: "Jo Riittää. ota henkeni" !- präkylä
Vastavoima kirjoitti:
ja sinäkin syntisäkki ! DoctorT !
siis älyn, se on erään sielun osa-alueen ominaisuus, ja tällä sitten tulkitsen ja tutkit kuka tahi mikä on hyvää tahi pahaa hengeä eli vaikutusta ???
voitko ystävällisesti, perustella KIRJOITUKSILLA, missä on näin Kirjoitettu ??
vai heität, mutua ja se on sitten sama ja yhtä varma kuin ITSE JUMALA sen sanoisi !
Kerrotko minulle, mikä on isoin tahi isompi hengen lahja ??
Jumala antaa Hengeä mitalla ??
vai jokaisen asian "vedon" mukaan.
Näytä minulle, ole ystävällinen, missä määritellään normiäly Kirjoituksissa ?
että kaikki tapahtuu Jumalan järjestyksessä eikä epäjärjestyksessä, sillä JUMALA ON JÄRJESTYKSEN Jumala, niin anna asian varmistamiseksi, Isän Kaikkivaltiaan ja Jumalan Pojan OPETUKSEN MUKAAN kaksi tahi kolme paikkaa asia yhteyden ollessa sama tahi samankaltainen.
voi voi ja voi, teitä kurjat syntiset !
Herrra, kuinka kauan tulee kärsiä vielä näitä mielettömiä syntiä ? !
eikö kuolema ole seuraava etappi mitä odotan ja etsin ??
miksi kiusaat minua Jumalani, olen valmis kuolemaan heti ja nyt.
Älä enää kiusaa minua Jumalani, vaan ota henkeni ja päästä tästä kurjuudesta, mitä elämäksi kutsutaan.
Olen jo ihan täynnä tätä ihanuutta joten: "Jo Riittää. ota henkeni" !"siis älyn, se on erään sielun osa-alueen ominaisuus"
nythän vasta repesi........missä se sielu sijaitsee.......äly on erään sielun osa-alue-------? oih, oih, oih................................................................................ - pershikiä
präkylä kirjoitti:
"siis älyn, se on erään sielun osa-alueen ominaisuus"
nythän vasta repesi........missä se sielu sijaitsee.......äly on erään sielun osa-alue-------? oih, oih, oih................................................................................hah hah ja taas hah:
Miten on kurja syntinen, mitä Salomo pyysi ja mitä sai Jumalalta, "huomen-lahjaksi" ??
ja miksi ?
eli miten määrittelet ihmisen ja hengen sekä sielun että kehon ??
henki, sielu, keho ?
henki/sielu, keho ?
tahi muuten ?
no, kuten sanoin, ole syntinen varuilla, tarkkailen sinua ! - nettiperkele
präkylä kirjoitti:
"siis älyn, se on erään sielun osa-alueen ominaisuus"
nythän vasta repesi........missä se sielu sijaitsee.......äly on erään sielun osa-alue-------? oih, oih, oih................................................................................vittu tätä netti tahmaamista.
no asiaa, miten on miten määrittelet ihmisen, (ihminen on sama kuin adam eli mies)
henki, sielu, keho
henki&sielu, keho
tahi muuten ??
Mitä Salomo pyysi ja sai Jumalalta "huomen-lahjaksi" ??
älyä ??
- DoctorT
Paavali kehotti hankkimaan armolahjoja runsaasti! Profetoiminen tärkein!
Muita tarvitsee yksilö ja yksilön kautta srk. Kuten henkien erottamisenlahja! Olisi tarvittu ja paljon 1994 kun nauruherätys tuotiin maahamme ja sen jälkeen koko ajan! Kuten Markku Koiviston, Paavo Järvisen, Marko Selkomaan, Martti Kallionpään ja Närhien ymt ymt eksyttäjät!
Armolahjoja ei arvosteta, eikä kunnioiteta, siksi hajaannus ja eksytys ovat niin syvällä aiemmin niin raamatullisissakin liikkeissä, kuten helluntaissa.- KTS (Ei kirj.)
Ja erityisen tärkeää se on israelfanittajien kabbalistis-pulsa-denuralaisen tuliruoskademonin paljastamisessa!
HYVÄ!
Uskonnoissa väitteet henkien erottamiskyvystä on pelkkä huuli. Sitä käytetään tehosteena ulkopuolisille, jotta näissä "uskovissa" olisi jotakin ylihengellistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844