alavuren liikenneympyrä

kukkulan.kuningas.

alavurelle tulee uusi liikenneympyrä, mutta ei mikä tahansa vaan kasi-ympyrä! siin on naapurit sitte vihreit kateurest, (kun ollaan jo alakuun vähän muuteki.)

21

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiertoliittymä

Kyse on kuitenkin vain kiertoliittymästä. Sellainen tarvitaan mahdolisiman nopeesti, kaikki rahat mitkä saadaan kulumaan Alavudella ,ovat POIS töysästä ja tuurista hyvä niin.

• kzarpo tietää

Tärkeä tiedote alavutelaisille:
      Muistakaa --vain 1 kierros kiertoliittymässsä per päivä!

• ssssssssssssssssssss

joo kunnan liitosrahat laitetaan alavurellakin soranajoojn

• turhuuden turhuus

Olis ne rahat voitu käyttää sulkavakylän,kätkänjoen tai sikosaarenteihin, mutta ei kaikki vaan töyssyjen perseeseen. Kuntaliitos oli aivan turha ,töysä olis pudonnut kuin kypsä/ mätä omena puusta. Sillä ei olisi ollut elinvoimaaa enää. Kaupungin keskustalaiset siis puolue herrat olis saanut todeta, että kyllä se tuuri on meillä. Siitähän tässä on kyse vaakuna vaihdettiin tuuriin.

• kouluun vaan!

kaikkeen paras olis jo alavutelaaset pantaas ajokouluhun! kuinka ihmees ne voi käyrä tuuria perimmellä kun tasa-arvoonen risteys on jo kauhistus?

• valvovatko konsulit

Alavudelta Seinäjoelle on hiton huono "valtatie "
        Keskinen ja monet kärsivät huonosta valtatiestä.

Nyt tien oikaisut ja korjaukset ovat siirtyneet taas suunnittelussa eteenpäin.

• toivotaannnnn

Lisää bussivuoroja Alavuden ja Seinäjoen välille.

• n:äkki

montakohan tasa-arvoista katua on esim. jyväskylässä? kuinka ne paikalliset sielä osaa ajaa?!

• f.f.f

oon kuullu; liikkenneympyrä suoristetaan setaan

• pimeä erottaa

Tievalot Tuurin ja Alavuden välille Vt 18.

• ja pimeys jatkuu

Ei missään nimessä valoja, niitä kaivataan vaan Alavuden vielä pimeenä oleville kaduille .tuuriin ei tarvitse sitoa meidän rahoja, laittakoon kuuluisat yrittäjät omilla rahoilaan ne valot ja vain töysään päin.

• ö:ö

alvudella pitäs järjestää yleisötilaisuus "kuinka ajan tasa-arvoisessa risteyksessä".
      Tulis paljon halvemmaksi, kuin liikenneympyrän teko. Ja jos tuo liikenneympyrä tehtäisiin ,sitten pitäisi olla yleisötilaisuuden aiheena "vilkun käyttö liikenneympyrässä ajettaessa".

• o.hi

aivan tästä seuraa uusi onkelam alavutelaasille...ojasta allikkoon

• koska muutetaan

Sydänmaan samatasoristeykset ketuttavat.

• Maijalat

Satamatyöläiset pois Sääskiniemeltä saatana pian!

• näkymätön...

Alavus on hiljaa.
      Onko kaupunginjohtaja sairaslomalla ?

• hiljaa ovat

muilutettu töysään yhdessä töyssyjen kanssa. Makaavat lumikasassa päällä kuoleman merkki.

• kovia kokenut

Keputtavaa!

• 65645645645645
    • ei kuulu ei näy

Alavus on hävinnyt jonnekin.

• h565656yh56yh

Saksan Kuspieprinssin kirje suojeluskunnan lahtaripyöveleille 30.5.1918.
        "Rakkaat lahtarit! Kun olette nyt vanginneet kaikki työväenliikkeen ihmiset ja luultavasti kohta tappaneetkin ne, niin ilmoitan, että suostun Waldenin, Paasikiven ja muiden suomalaiskapitalistien pyyntöön ryhtyä Suomen kuninkaaksi Väinö Ensimmäiseksi. Tappakaa sitä ennen kuitenkin myös kaikki köyhät, rumat ja sairaat, niin minua ei vituta niin paljon katsella tyhmää kansaanne!"

Heil Fitten!
        Väinö Ensimmäinen
        Suomen Kuningas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5116
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      37
      3050
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2936
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1718
    Aihe