eli miten saan fb ilmotuksiin sellaisen asetuksen että kaveripyynnöt tulisivat sähköpostiinkin viestinä siis että se ja se haluaa olla kaverisi? kiitos
facebook apua
7
150
Vastaukset
- 7+15
no sieltä naamakirjan asetuksista ne löytyy, en nyt muista oliko yksityisyysasetuksista, mutta kun viitsit niistä haeskella niin kyllä se sieltä löytyy.
Itse olen laittanut asetukset niin ettei niitä tule sähköpostiin.- ihan tietämätön
no juu siis en kysyisi jos en jo olisi etsinyt ja etsinyt mutta kun ei vaan osu silmiini. Ennen ne oli selvät mutta nykyään on vähän muuttuneet taas, ainakin minusta
- 7+15
ihan tietämätön kirjoitti:
no juu siis en kysyisi jos en jo olisi etsinyt ja etsinyt mutta kun ei vaan osu silmiini. Ennen ne oli selvät mutta nykyään on vähän muuttuneet taas, ainakin minusta
No auttaskohan sit tää:
Käyttätilin asetukset, sieltä etsit Ilmoitukset ja klikkaat sitä ja pitäisi löytyä Sähköposti, sitä klikkaamalla sitten löytyy lista eri jutuista joista valitset mitä ilmoituksia haluat sähköpostiisi klikkaamalla: ota käyttöön.
Näin ainakin mulla. - ihan tietämätön
7+15 kirjoitti:
No auttaskohan sit tää:
Käyttätilin asetukset, sieltä etsit Ilmoitukset ja klikkaat sitä ja pitäisi löytyä Sähköposti, sitä klikkaamalla sitten löytyy lista eri jutuista joista valitset mitä ilmoituksia haluat sähköpostiisi klikkaamalla: ota käyttöön.
Näin ainakin mulla.juu sieltä koitettu mutta minulla on sielä vaan että: kaikki paitsi ne jotka lopetan ja sitten tärkeät ja turvallisuus asetukset. Kai se on sitten toi kaikki otettava, kun ei tärkeillä tule mikä on nyt ollut, kiitos 7 15 sinulle
- 7+15
juu sieltä koitettu mutta minulla on sielä vaan että: kaikki paitsi ne jotka lopetan ja sitten tärkeät ja turvallisuus asetukset. Kai se on sitten toi kaikki otettava, kun ei tärkeillä tule mikä on nyt ollut, kiitos 7 15 sinulle
Hei kopsasin tähän vielä selvennykseksi mitä mulla siitä löytyy ja tuossa on siis vain osa noista käyttöön otettavista, se lista on aika pitkä ja siitä siis voit valita erikseen kaikki ne joista haluat sen ilmoituksen sähköpostiisi klikkaamalla tuota kohtaa jossa lukee: Ota käyttöön
Tuo lista siis on noiden mainitsemiesi juttujen alla ja siinä lukee näin:
Olet lopettanut seuraavien sähköposti-ilmoitusten tilaamisen:
viesteistä Ota käyttöön
julkaisuista aikajanallasi Ota käyttöön
tökkäyksistä Ota käyttöön
.......... - ihan tietämätön
7+15 kirjoitti:
Hei kopsasin tähän vielä selvennykseksi mitä mulla siitä löytyy ja tuossa on siis vain osa noista käyttöön otettavista, se lista on aika pitkä ja siitä siis voit valita erikseen kaikki ne joista haluat sen ilmoituksen sähköpostiisi klikkaamalla tuota kohtaa jossa lukee: Ota käyttöön
Tuo lista siis on noiden mainitsemiesi juttujen alla ja siinä lukee näin:
Olet lopettanut seuraavien sähköposti-ilmoitusten tilaamisen:
viesteistä Ota käyttöön
julkaisuista aikajanallasi Ota käyttöön
tökkäyksistä Ota käyttöön
..........hei kiitos vielä juu minulla on sielä alla ainoastaan tökkäykset ota käyttöön:D että ei kai sit voi mitään
- 7+15
hei kiitos vielä juu minulla on sielä alla ainoastaan tökkäykset ota käyttöön:D että ei kai sit voi mitään
No ompa outoo, mulla noiden alapuolella lukee sinisellä: näytä kaikki 59 ja siitä klikkaamalla aukee koko lista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2385951Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394788KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104286Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123031Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1192987Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,772469Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212416Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901679- 461639
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231306