facebook apua

ihan tietämätön

eli miten saan fb ilmotuksiin sellaisen asetuksen että kaveripyynnöt tulisivat sähköpostiinkin viestinä siis että se ja se haluaa olla kaverisi? kiitos

7

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+15

no sieltä naamakirjan asetuksista ne löytyy, en nyt muista oliko yksityisyysasetuksista, mutta kun viitsit niistä haeskella niin kyllä se sieltä löytyy.
      Itse olen laittanut asetukset niin ettei niitä tule sähköpostiin.

• ihan tietämätön

no juu siis en kysyisi jos en jo olisi etsinyt ja etsinyt mutta kun ei vaan osu silmiini. Ennen ne oli selvät mutta nykyään on vähän muuttuneet taas, ainakin minusta

• 7+15
        ihan tietämätön kirjoitti:

no juu siis en kysyisi jos en jo olisi etsinyt ja etsinyt mutta kun ei vaan osu silmiini. Ennen ne oli selvät mutta nykyään on vähän muuttuneet taas, ainakin minusta

No auttaskohan sit tää:
        Käyttätilin asetukset, sieltä etsit Ilmoitukset ja klikkaat sitä ja pitäisi löytyä Sähköposti, sitä klikkaamalla sitten löytyy lista eri jutuista joista valitset mitä ilmoituksia haluat sähköpostiisi klikkaamalla: ota käyttöön.
        Näin ainakin mulla.

• ihan tietämätön
        7+15 kirjoitti:

No auttaskohan sit tää:
        Käyttätilin asetukset, sieltä etsit Ilmoitukset ja klikkaat sitä ja pitäisi löytyä Sähköposti, sitä klikkaamalla sitten löytyy lista eri jutuista joista valitset mitä ilmoituksia haluat sähköpostiisi klikkaamalla: ota käyttöön.
        Näin ainakin mulla.

juu sieltä koitettu mutta minulla on sielä vaan että: kaikki paitsi ne jotka lopetan ja sitten tärkeät ja turvallisuus asetukset. Kai se on sitten toi kaikki otettava, kun ei tärkeillä tule mikä on nyt ollut, kiitos 7 15 sinulle

• 7+15

juu sieltä koitettu mutta minulla on sielä vaan että: kaikki paitsi ne jotka lopetan ja sitten tärkeät ja turvallisuus asetukset. Kai se on sitten toi kaikki otettava, kun ei tärkeillä tule mikä on nyt ollut, kiitos 7 15 sinulle

Hei kopsasin tähän vielä selvennykseksi mitä mulla siitä löytyy ja tuossa on siis vain osa noista käyttöön otettavista, se lista on aika pitkä ja siitä siis voit valita erikseen kaikki ne joista haluat sen ilmoituksen sähköpostiisi klikkaamalla tuota kohtaa jossa lukee: Ota käyttöön

Tuo lista siis on noiden mainitsemiesi juttujen alla ja siinä lukee näin:

Olet lopettanut seuraavien sähköposti-ilmoitusten tilaamisen:
        viesteistä Ota käyttöön
        julkaisuista aikajanallasi Ota käyttöön
        tökkäyksistä Ota käyttöön
        ..........

• ihan tietämätön
        7+15 kirjoitti:

Hei kopsasin tähän vielä selvennykseksi mitä mulla siitä löytyy ja tuossa on siis vain osa noista käyttöön otettavista, se lista on aika pitkä ja siitä siis voit valita erikseen kaikki ne joista haluat sen ilmoituksen sähköpostiisi klikkaamalla tuota kohtaa jossa lukee: Ota käyttöön

Tuo lista siis on noiden mainitsemiesi juttujen alla ja siinä lukee näin:

Olet lopettanut seuraavien sähköposti-ilmoitusten tilaamisen:
        viesteistä Ota käyttöön
        julkaisuista aikajanallasi Ota käyttöön
        tökkäyksistä Ota käyttöön
        ..........

hei kiitos vielä juu minulla on sielä alla ainoastaan tökkäykset ota käyttöön:D että ei kai sit voi mitään

• 7+15

hei kiitos vielä juu minulla on sielä alla ainoastaan tökkäykset ota käyttöön:D että ei kai sit voi mitään

No ompa outoo, mulla noiden alapuolella lukee sinisellä: näytä kaikki 59 ja siitä klikkaamalla aukee koko lista :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe