facebook apua

ihan tietämätön

eli miten saan fb ilmotuksiin sellaisen asetuksen että kaveripyynnöt tulisivat sähköpostiinkin viestinä siis että se ja se haluaa olla kaverisi? kiitos

7

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+15

      no sieltä naamakirjan asetuksista ne löytyy, en nyt muista oliko yksityisyysasetuksista, mutta kun viitsit niistä haeskella niin kyllä se sieltä löytyy.
      Itse olen laittanut asetukset niin ettei niitä tule sähköpostiin.

      • ihan tietämätön

        no juu siis en kysyisi jos en jo olisi etsinyt ja etsinyt mutta kun ei vaan osu silmiini. Ennen ne oli selvät mutta nykyään on vähän muuttuneet taas, ainakin minusta


      • 7+15
        ihan tietämätön kirjoitti:

        no juu siis en kysyisi jos en jo olisi etsinyt ja etsinyt mutta kun ei vaan osu silmiini. Ennen ne oli selvät mutta nykyään on vähän muuttuneet taas, ainakin minusta

        No auttaskohan sit tää:
        Käyttätilin asetukset, sieltä etsit Ilmoitukset ja klikkaat sitä ja pitäisi löytyä Sähköposti, sitä klikkaamalla sitten löytyy lista eri jutuista joista valitset mitä ilmoituksia haluat sähköpostiisi klikkaamalla: ota käyttöön.
        Näin ainakin mulla.


      • ihan tietämätön
        7+15 kirjoitti:

        No auttaskohan sit tää:
        Käyttätilin asetukset, sieltä etsit Ilmoitukset ja klikkaat sitä ja pitäisi löytyä Sähköposti, sitä klikkaamalla sitten löytyy lista eri jutuista joista valitset mitä ilmoituksia haluat sähköpostiisi klikkaamalla: ota käyttöön.
        Näin ainakin mulla.

        juu sieltä koitettu mutta minulla on sielä vaan että: kaikki paitsi ne jotka lopetan ja sitten tärkeät ja turvallisuus asetukset. Kai se on sitten toi kaikki otettava, kun ei tärkeillä tule mikä on nyt ollut, kiitos 7 15 sinulle


      • 7+15
        ihan tietämätön kirjoitti:

        juu sieltä koitettu mutta minulla on sielä vaan että: kaikki paitsi ne jotka lopetan ja sitten tärkeät ja turvallisuus asetukset. Kai se on sitten toi kaikki otettava, kun ei tärkeillä tule mikä on nyt ollut, kiitos 7 15 sinulle

        Hei kopsasin tähän vielä selvennykseksi mitä mulla siitä löytyy ja tuossa on siis vain osa noista käyttöön otettavista, se lista on aika pitkä ja siitä siis voit valita erikseen kaikki ne joista haluat sen ilmoituksen sähköpostiisi klikkaamalla tuota kohtaa jossa lukee: Ota käyttöön

        Tuo lista siis on noiden mainitsemiesi juttujen alla ja siinä lukee näin:

        Olet lopettanut seuraavien sähköposti-ilmoitusten tilaamisen:
        viesteistä Ota käyttöön
        julkaisuista aikajanallasi Ota käyttöön
        tökkäyksistä Ota käyttöön
        ..........


      • ihan tietämätön
        7+15 kirjoitti:

        Hei kopsasin tähän vielä selvennykseksi mitä mulla siitä löytyy ja tuossa on siis vain osa noista käyttöön otettavista, se lista on aika pitkä ja siitä siis voit valita erikseen kaikki ne joista haluat sen ilmoituksen sähköpostiisi klikkaamalla tuota kohtaa jossa lukee: Ota käyttöön

        Tuo lista siis on noiden mainitsemiesi juttujen alla ja siinä lukee näin:

        Olet lopettanut seuraavien sähköposti-ilmoitusten tilaamisen:
        viesteistä Ota käyttöön
        julkaisuista aikajanallasi Ota käyttöön
        tökkäyksistä Ota käyttöön
        ..........

        hei kiitos vielä juu minulla on sielä alla ainoastaan tökkäykset ota käyttöön:D että ei kai sit voi mitään


      • 7+15
        ihan tietämätön kirjoitti:

        hei kiitos vielä juu minulla on sielä alla ainoastaan tökkäykset ota käyttöön:D että ei kai sit voi mitään

        No ompa outoo, mulla noiden alapuolella lukee sinisellä: näytä kaikki 59 ja siitä klikkaamalla aukee koko lista :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe