eli miten saan fb ilmotuksiin sellaisen asetuksen että kaveripyynnöt tulisivat sähköpostiinkin viestinä siis että se ja se haluaa olla kaverisi? kiitos
facebook apua
7
92
Vastaukset
- 7+15
no sieltä naamakirjan asetuksista ne löytyy, en nyt muista oliko yksityisyysasetuksista, mutta kun viitsit niistä haeskella niin kyllä se sieltä löytyy.
Itse olen laittanut asetukset niin ettei niitä tule sähköpostiin.- ihan tietämätön
no juu siis en kysyisi jos en jo olisi etsinyt ja etsinyt mutta kun ei vaan osu silmiini. Ennen ne oli selvät mutta nykyään on vähän muuttuneet taas, ainakin minusta
- 7+15
ihan tietämätön kirjoitti:
no juu siis en kysyisi jos en jo olisi etsinyt ja etsinyt mutta kun ei vaan osu silmiini. Ennen ne oli selvät mutta nykyään on vähän muuttuneet taas, ainakin minusta
No auttaskohan sit tää:
Käyttätilin asetukset, sieltä etsit Ilmoitukset ja klikkaat sitä ja pitäisi löytyä Sähköposti, sitä klikkaamalla sitten löytyy lista eri jutuista joista valitset mitä ilmoituksia haluat sähköpostiisi klikkaamalla: ota käyttöön.
Näin ainakin mulla. - ihan tietämätön
7+15 kirjoitti:
No auttaskohan sit tää:
Käyttätilin asetukset, sieltä etsit Ilmoitukset ja klikkaat sitä ja pitäisi löytyä Sähköposti, sitä klikkaamalla sitten löytyy lista eri jutuista joista valitset mitä ilmoituksia haluat sähköpostiisi klikkaamalla: ota käyttöön.
Näin ainakin mulla.juu sieltä koitettu mutta minulla on sielä vaan että: kaikki paitsi ne jotka lopetan ja sitten tärkeät ja turvallisuus asetukset. Kai se on sitten toi kaikki otettava, kun ei tärkeillä tule mikä on nyt ollut, kiitos 7 15 sinulle
- 7+15
juu sieltä koitettu mutta minulla on sielä vaan että: kaikki paitsi ne jotka lopetan ja sitten tärkeät ja turvallisuus asetukset. Kai se on sitten toi kaikki otettava, kun ei tärkeillä tule mikä on nyt ollut, kiitos 7 15 sinulle
Hei kopsasin tähän vielä selvennykseksi mitä mulla siitä löytyy ja tuossa on siis vain osa noista käyttöön otettavista, se lista on aika pitkä ja siitä siis voit valita erikseen kaikki ne joista haluat sen ilmoituksen sähköpostiisi klikkaamalla tuota kohtaa jossa lukee: Ota käyttöön
Tuo lista siis on noiden mainitsemiesi juttujen alla ja siinä lukee näin:
Olet lopettanut seuraavien sähköposti-ilmoitusten tilaamisen:
viesteistä Ota käyttöön
julkaisuista aikajanallasi Ota käyttöön
tökkäyksistä Ota käyttöön
.......... - ihan tietämätön
7+15 kirjoitti:
Hei kopsasin tähän vielä selvennykseksi mitä mulla siitä löytyy ja tuossa on siis vain osa noista käyttöön otettavista, se lista on aika pitkä ja siitä siis voit valita erikseen kaikki ne joista haluat sen ilmoituksen sähköpostiisi klikkaamalla tuota kohtaa jossa lukee: Ota käyttöön
Tuo lista siis on noiden mainitsemiesi juttujen alla ja siinä lukee näin:
Olet lopettanut seuraavien sähköposti-ilmoitusten tilaamisen:
viesteistä Ota käyttöön
julkaisuista aikajanallasi Ota käyttöön
tökkäyksistä Ota käyttöön
..........hei kiitos vielä juu minulla on sielä alla ainoastaan tökkäykset ota käyttöön:D että ei kai sit voi mitään
- 7+15
hei kiitos vielä juu minulla on sielä alla ainoastaan tökkäykset ota käyttöön:D että ei kai sit voi mitään
No ompa outoo, mulla noiden alapuolella lukee sinisellä: näytä kaikki 59 ja siitä klikkaamalla aukee koko lista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768