Siviilipalvelus

Y.B

On yleensä vaihtoehto homoille. KOska armeija on homoille useijn liian rankkaa, niin siksi homot menevät sivariin

20

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Y.B

      Äläpä feikkaa nimimerkkiäni, se rumaa.

    • Juupajuu

      Laajenna hieman tuota maailmankatsomus ideologiaasi. Yksikään mun tutuista, ketä on mennyr sivariin ei ole homo. Heillä on aivan muut perustelut sille, etteivät mene armeijaan. Vituttaa tollaset ihme munapäät.

      • Y.B

        Ei noiden peelojen trolliviesteihin tarvi vastata. Syy miksi minä vastaan on se, että tuo pelle feikkaa nimimerkkiäni.


      • tkm
        Y.B kirjoitti:

        Ei noiden peelojen trolliviesteihin tarvi vastata. Syy miksi minä vastaan on se, että tuo pelle feikkaa nimimerkkiäni.

        sama mitä homoja tai hihhuleita lie, mutta täytyy olla jotain vikaa päässä kun ei suostu armeijaan menemään, on siellä sentää helpompaa ja kestää lyhyemmän aikaa...


      • ben
        tkm kirjoitti:

        sama mitä homoja tai hihhuleita lie, mutta täytyy olla jotain vikaa päässä kun ei suostu armeijaan menemään, on siellä sentää helpompaa ja kestää lyhyemmän aikaa...

        joo, ymmärrän pointtisi. itse kävin sivarin aikoinaan. armeijaan olisi kyllä toisaalta tehnyt mieli; siellä olisi päässyt helpommalla, se olisi ollut lyhyempi ja olisi saanut leikkiä sotaa metsässä.

        vika päässäni vain sanoi, ettei minun kuulu mennä armeijaan. armeijaan meneminen on väärin.

        nyt täytyy sitten aikuisena leikkiä. se on kivaa kyllä se.


      • jooh
        ben kirjoitti:

        joo, ymmärrän pointtisi. itse kävin sivarin aikoinaan. armeijaan olisi kyllä toisaalta tehnyt mieli; siellä olisi päässyt helpommalla, se olisi ollut lyhyempi ja olisi saanut leikkiä sotaa metsässä.

        vika päässäni vain sanoi, ettei minun kuulu mennä armeijaan. armeijaan meneminen on väärin.

        nyt täytyy sitten aikuisena leikkiä. se on kivaa kyllä se.

        "Leikkiä"? Käsittääksnei siellä valmentaudutaan sotatilaan. Vai leikkiiks jääkiekkoilijat jääkiekkoiluu ku ne harjoittelee?

        Enkä menisi myöskään sanomaan muiden valintoja vääriksi. Sitten kyllä, jos laki kieltää.

        Tuo "mÄ eN hAlUu lEikKii, oOn NiI kOva PoIkA!!!!11111oneone" -puolustukset antaa sellasen, vähä kesken kasvuisen kuvan.


      • ben
        jooh kirjoitti:

        "Leikkiä"? Käsittääksnei siellä valmentaudutaan sotatilaan. Vai leikkiiks jääkiekkoilijat jääkiekkoiluu ku ne harjoittelee?

        Enkä menisi myöskään sanomaan muiden valintoja vääriksi. Sitten kyllä, jos laki kieltää.

        Tuo "mÄ eN hAlUu lEikKii, oOn NiI kOva PoIkA!!!!11111oneone" -puolustukset antaa sellasen, vähä kesken kasvuisen kuvan.

        en tarkoittanut sanoa muiden valintoja vääriksi, pahoittelen epäselvää ilmaisua. minä koin armeijaan menemisen vääräksi, ja toimin omantuntoni mukaan. jokaisen pitää mielestäni asiaa ajatella, ja toimia siten, kuin kokee oikeaksi.

        tota loppua en tajunnut, kun kirjoitit:
        "Tuo "mÄ eN hAlUu lEikKii, oOn NiI kOva PoIkA!!!!11111oneone" -puolustukset antaa sellasen, vähä kesken kasvuisen kuvan."

        viittasiko se edes mun tekstiin? minähän nimen omaan olisin halunnut leikkiä. eikä se ollut siis mikään vitsi. koit sinä sen leikkimiseksi tai et.


      • hauski
        ben kirjoitti:

        joo, ymmärrän pointtisi. itse kävin sivarin aikoinaan. armeijaan olisi kyllä toisaalta tehnyt mieli; siellä olisi päässyt helpommalla, se olisi ollut lyhyempi ja olisi saanut leikkiä sotaa metsässä.

        vika päässäni vain sanoi, ettei minun kuulu mennä armeijaan. armeijaan meneminen on väärin.

        nyt täytyy sitten aikuisena leikkiä. se on kivaa kyllä se.

        armeijassa olisi paljon kivempia jos saisi nukkua viikon aikana enemmän kuin puoli tuntia yössä. Viittaan siis lähinnä omiin leirikokemuksiini.

        Toisaalta ei kyllä ikinä iskenyt oikeen meikäläiseen se aseilla leikkiminen kun kuitenkin tuli ala-asteella harrastettua jo sitä ja armeijaan päästyä oli jo ehtinyt kyllästyä.


      • Anonyymi

        kyllä te saatanan sivarit nyt olette paska housussa kun on sodanuhka muuten kyllä ollaan ronkumassa ilmastonmuutosta ja sähköautoja hävetkäää


      • Anonyymi
        tkm kirjoitti:

        sama mitä homoja tai hihhuleita lie, mutta täytyy olla jotain vikaa päässä kun ei suostu armeijaan menemään, on siellä sentää helpompaa ja kestää lyhyemmän aikaa...

        niillä on paska housussa vielä syntymän jäliltä


    • george

      Otsikon lisäksi kirjoitit kaksi virkettä. Kirjoitusvirheitä teit kolme. Et varmasti edes löydä niitä.

      • Anonyymi

        no et varmaan sinäkään vaikka olet niin saatanan viisas paskahousu


    • queer

      homoseksuaalisuus muiden seksivivahteiden kanssa on enimmäkseen miesten kuin naisten juttu

    • [Li'oN] - sivari 2003

      pahoittelen kovasti, että vein sinulta sen ainoan potentiaalisen naisehdokkaan. Harmittaako sinua kun sivarit vievät sun naiset? Mä oon pahoillani siitä, että mä olenkin hetero ja en viekään sitä naapurin sveniä sulta pois.. harmin paikka. Olen viettänyt mukavan vuoden tyttöystäväni kanssa täällä palveluspaikan tarjoamassa asunnossa ja meillä on ollut oikein mukavaa. TJ1. Sen jälkeen minua ei kiinnosta koko maanpuolustus vittuakaan. Elämä menee eteenpäin. Tapelkoot ne, ketkä tahtoo. Minä en. Autan kyllä kriisitilanteissa väkivallattomilla tavoilla, mutta aseeseen en tartu. Jos minut meinataan aseen varteen pakottaa, silloin kuolen, tai pakenen maasta. Jos tälle maalle ei väkivallattomuus kelpaa, ei tämä maa, eikä sen veteraanit, eikä muutkaan ihmiset merkitse minulle paskakokkaretta enempää. Toivottavasti se väkivallattomuus sopii kaikille, niin jaksan vielä arvostaa tätä maata.

      - [Li'oN]

      • hauski

        mieluumin Venäjän kansalainen kun tämä maa ei ole sinulle mitään antanut ja paskakokkareen arvoiset esi-isäsi kuolivat turhan takia.

        En ole mikään sota-fani tai ääripatriarkaalinen Suomen ja puolustusvoimien ihannoija, mutta kyllä
        se tuntuu ilkeältä kun joku halventaa veteraaneja, joihin myös edesmennyt isoisäni kuului.


      • [Li'oN] -sivari 2003
        hauski kirjoitti:

        mieluumin Venäjän kansalainen kun tämä maa ei ole sinulle mitään antanut ja paskakokkareen arvoiset esi-isäsi kuolivat turhan takia.

        En ole mikään sota-fani tai ääripatriarkaalinen Suomen ja puolustusvoimien ihannoija, mutta kyllä
        se tuntuu ilkeältä kun joku halventaa veteraaneja, joihin myös edesmennyt isoisäni kuului.

        mitä kohtaa kirjoituksestani: "Jos tälle maalle ei väkivallattomuus kelpaa, ei tämä maa, eikä sen veteraanit, eikä muutkaan ihmiset merkitse minulle paskakokkaretta enempää. Toivottavasti se väkivallattomuus sopii kaikille, niin jaksan vielä arvostaa tätä maata. "

        et ymmärtänyt? Ilmeisesti mielestäsi väkivalta on ainoa ratkaisu kaikkeen. Sanoin, että autan kyllä kriisitilanteissa parhaani mukaan, mutta aseettomasti, mikäli se tälle valtiolle ja sen ihmisille sopii. Jos ei sovi, olen pettynyt ja totean, ettei tätä maata edes kannata puolustaa jos väkivalta on ainoa ratkaisu kaikkeen siinä asuvien ihmisten mielestä.

        - [Li'oN]


    • Sivarimetallisti82

      En todellakaan ole homo vaikka sivari olenkin, tiedoksi se vaan sinulle senkin natsipelle. Miksi olisin mennyt armeijaan jossa joudun viikot katselemaan kaljupäisiä miehiä päivästä toiseen, ja vielä kaiken huipuksi nukkumaan heidän kanssaan samassa huoneessa. Kun olin sivarissa niin minulla oli omaa aikaa 16-tuntia vuorokaudessa tehdä juuri sitä mitä itse halusin, ja suuren osan siitä ajasta käytin juuri hyvännäköisten naisten katselemiseen. Minusta armeija kuulostaa melkein homojen paratiisilta kun siellä on lähes pelkästään miehiä, ja siellä joutuu olemaan kaiken aikaa heidän kanssaan. Onko sitten ulkomailla miehet homoja kun ne ei ole käynyt armeijaa, sinun kaltaisen rasistin mielestä varmaan on.

      • Ammattisotilas

        Tervehdys!

        Onko tämä keskustelu karannut käsistä? Pääsääntöisesti käydään keskustelua homot siellä ja homot täällä.

        Tiedän, että varusmiehissä on homoja, so what? Se on pääteltävissä pelkän todennäköisyyden perusteella. 100 jätkää rivissä, vähintään yksi on homo 100% todennäköisyydellä.

        En tiedä nimeltä kuka ja sillä ei ole väliä niin kauan kun se ei vaikuta palvelukseen. Homothan eivät saisi tulla palvelukseen, mutta ei sitä kyselyillä pysty toteamaan.

        Homoja on yhteiskunnan rakenteissa kaikkialla. So what?

        Elä ja anna muidenkin elää.

        Tämä iankaikkisen homokeskustelun vetäminen mukaan alkaa jo kyllästyttää. Eikö kukaan kykene keskustelemaan esim. koulutuksen tarkoituksenmukaisuudesta tai mielekkyydestä?

        Onko aiheet todella näin vähissä???


    • brains?

      jos olet homo niin sinut vapautetaan kokonaan asepalveluksesta. Älypää

    • Anonyymi

      kyllä samaa mieltä nehän pelkää puolustaa omaa maata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe