Olenko tehnyt syntiä?

KristittyMies34

Olen 34-vuotias kristitty mies. Minun mieltäni on painanut jo useita viikkoja syntinen tekoni. Olen lukenut moraalia ja olen kätellyt syntisen islamistin kanssa. Olen yrittänyt sovittaa tekoni paastoamalla ja olen opettelemassa Luukkaan evankeliumia ulkoa. En ole enää ollut islamistien kanssa missään tekemisissä ja olen rukoillut Herran nimeen.

9

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristittyMies34

      Korjaan koraania, ei moraalia.

    • ps12

      Voi taivas.. Mikä tuossa on syntiä??? Eiks kristityn kuulukkin rakastaa IHMISIÄ, kaikkia ihmisiä.. Eiks UT jopa KÄSKE meitä olla tekemättä eroa ihmisten kesken, eihän jumalakaan tee niin... JA mitä pahaa siinä on et olet tutustunut koraaniin? TIEDÄTPÄ ainakin mistä puhut kun puhut muslimin kanssa. OSAAT perustella oman kantasi.. MITEN VOIT heille puhua niiden uskon ja kristinuskon eroista jos et tiedä mitä koraani sanoo asiasta.. EI RAAMATUSSA sanota että lukeminen tai ihmisen kanssa keskusteleminen on syntiä.
      ja MITÄ hyötyä on opetella raamattua ulkoa???
      MÄKIN olen kristitty, uskoon tulllut ja uudesti syntynyt.. olen lukenut koraania ja jopa ollut muslimien kanssa, enhän mä voi puhua heidän kanssaan jos en tiedä mistä puhun. Ne sanovat että meidän JUMALAt on YKSI JA SAMA ja jos et tutustu asiaan niin miten voin nuhdella tai korjata heidän puheitaan?? Mitäs jos joudut homon kanssa samaan huoneeseen, tekeeks se susta saastaisen? Tai tekikö se muslimin kättely sinusta saastaisen? IHMISIÄ NEKIN ON...

    • Samasta kärsinyt

      Tuon voi sovittaa sovittaa vain yhdellä tavalla. Puhdistaudut synnistäsi, kun rämpäiset kunnon kännin (mieli) ja käyt panemassa oikeauskoista vapaamielistä naista (ruumis). Psykaitrilla käynti sitten, jos tuo ei tehoa.

    • jeesuksen syntinen

      Et ole tehnyt syntiä, Kristittyinä meillä on oikeus kätellä ketä ihmistä tahansa. Jeesus kosketti kaikkia parannettaviaan ihmisiä muistaakseni hän kosketti myöskin syntistä naista, kun hänet aijottiin kivitää. Kosketus on hyvin sallittu asia kristin uskossa. se ilmenee nykyisin hyvin uskon veljien ja siskojen tapaamisissa. Myöskin esirukouksissa uskovat koskevat pelastettaviin esm Pirkko Jalovaara koskettaa aina rukous tapahtumassa ihmisiä. Ole huoletta syntiä sinä et ole tehnyt. Oletkohan nyt vähän laki henkinen itseäsi kohtaan, tai sitten tämä on saatanan asa, että se saisi kiusata sinua Nimm Kristitty Mies 34

    • antihihhuli

      Whopitiduu, kristittynä on oikeus koskea ihmisiä!?

      Onko sitten vain niin että kristinuskon papisto käyttää tuota oikeuttaa harkitsemattomasti niin että ongelmista saa lukea erilaisten hyväksikäyttöskandaalien muodossa?

      Jos ei usko mihinkään yliluonnollisiin olentoihin niin silloinkin oma maailmankatsomus sallii että toisiin ihmisiin saa koskea. Lisäksi ateisti on yleensä sen verran ajattelevainen ja toiset huomioon ottavainen että koskee vain jos se on toisellekkin ok. Toisin kuin esim. inkvisitio, noitien metsästäjät tai ristiretkeläiset.

    • DEI

      Et sen enempää kuin muutkaan, vaan olet ilmiselvästi pahasti kateissa ja herran pelon tahraama.

    • Jokainen on tehnyt

      ihmisenä syntiä, mutta kättely ei ole syntiä, kun sitä ei tehdä "sopimus" mielessä valheellisessa asiassa.

    • Jeesus opetti

      rakastamaan kaikkia muslimeja, jopa terroristeja. Hyvä sanoma kuuluu myös muslimeille Jeesuksesta ja ristillään syntiemme Sovittajana. Herra on hyvä.

    • Eleleee

      "Olen yrittänyt sovittaa tekoni paastoamalla ja olen opettelemassa Luukkaan evankeliumia ulkoa"

      Jeesus Kristus on se sovitus! Hän sovitti kaikkien synnit ristillä! Ja kun uskot, että Jeesus Kristus sovitti myös sinun syntisi, olet vapaa synneistäsi!

      Julistan kaikki syntisi anteeksi annetuksi Jeesuksen Kristuksen nimessä! Mene äläkä enää syntiä tee! Koraania ei kannata lukea omaksi parhaaksesi, sillä siinä vaikuttaa eri Henki, väärä Henki. Juurru Raamatun sanaan. Älä suorita, rukoile että kaikki laki henkisyys lähtee. Lepää Jeesuksessa Kristuksessa. Jeesus kutsui opetuslapsensa ensiksi vain olemaan kanssaan. Pidä katseesi Jeesuksessa Kristuksessa niin et voi eksyä, katse kiinnitettynä Häneen, niin Hän johdattaa sinua!

      Jumalan siunausta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      70
      853
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe