Kertokaapas minkälaisia sekoituksia kannattaisi käyttää votkan kanssa? :)
Vodka Sekoitukset
7
4051
Vastaukset
- 50-luvun hitti
- fakediili
Jotain mehua, vaikkapa mustaherukkaa, ja loput maun mukaan. Jos ei tykkää makeasta, niin vettä tai vissyä.
Itse olen suosinut tuota ja ihan vedellä jatkettuna. Riippuu tietysti mehusta/mehuntapaisesta ja sen makeudesta, mikä sen kanssa toimii.
Appelsiinimehullahan vodkasta tulee "screwdriver", AFAIK. En nyt ala etsiä varmistusta tuohon.
Varmaan haulla "vodka drinks" tai "vodka cocktails" löytyy ohjeita yli tarpeen.- fakediili
Tai voit hakea vaikka:
good simple vodka drinks
tai
good easy vodka drinks
jos haluat helppoja tai yksinkertaisia drinkkejä.
Tai sama suomeksi.
Onko googlaaminen muka jotenkin vaikeaa? Ihmettelen.
- lime6
sekota raikasta vettä noin 5-litraa..pieneen pulloon. Ja takuulla et krabulaa saa.
- nam nam
Riippuu tykkääkö makeasta vai kirpeästä, hedelmäisestä vai mistä.
Mun lempidrinkki on vodkaa, spriteä, vähän jotain hedelmäistä makusiirappia ja paaaaljon limeä (joku kolme lohkoa usein riittänee). - Ite tykkään tästä
Klassikko jonka harva tietää http://www.shotti.fi/resepti/vesper-martini/. Bondin kautta aikojen ensimmäinen drinkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875