Kertokaapas minkälaisia sekoituksia kannattaisi käyttää votkan kanssa? :)
Vodka Sekoitukset
7
4555
Vastaukset
- 50-luvun hitti
- fakediili
Jotain mehua, vaikkapa mustaherukkaa, ja loput maun mukaan. Jos ei tykkää makeasta, niin vettä tai vissyä.
Itse olen suosinut tuota ja ihan vedellä jatkettuna. Riippuu tietysti mehusta/mehuntapaisesta ja sen makeudesta, mikä sen kanssa toimii.
Appelsiinimehullahan vodkasta tulee "screwdriver", AFAIK. En nyt ala etsiä varmistusta tuohon.
Varmaan haulla "vodka drinks" tai "vodka cocktails" löytyy ohjeita yli tarpeen.- fakediili
Tai voit hakea vaikka:
good simple vodka drinks
tai
good easy vodka drinks
jos haluat helppoja tai yksinkertaisia drinkkejä.
Tai sama suomeksi.
Onko googlaaminen muka jotenkin vaikeaa? Ihmettelen.
- lime6
sekota raikasta vettä noin 5-litraa..pieneen pulloon. Ja takuulla et krabulaa saa.
- nam nam
Riippuu tykkääkö makeasta vai kirpeästä, hedelmäisestä vai mistä.
Mun lempidrinkki on vodkaa, spriteä, vähän jotain hedelmäistä makusiirappia ja paaaaljon limeä (joku kolme lohkoa usein riittänee). - Ite tykkään tästä
Klassikko jonka harva tietää http://www.shotti.fi/resepti/vesper-martini/. Bondin kautta aikojen ensimmäinen drinkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833