Kertokaapas minkälaisia sekoituksia kannattaisi käyttää votkan kanssa? :)
Vodka Sekoitukset
7
4452
Vastaukset
- 50-luvun hitti
- fakediili
Jotain mehua, vaikkapa mustaherukkaa, ja loput maun mukaan. Jos ei tykkää makeasta, niin vettä tai vissyä.
Itse olen suosinut tuota ja ihan vedellä jatkettuna. Riippuu tietysti mehusta/mehuntapaisesta ja sen makeudesta, mikä sen kanssa toimii.
Appelsiinimehullahan vodkasta tulee "screwdriver", AFAIK. En nyt ala etsiä varmistusta tuohon.
Varmaan haulla "vodka drinks" tai "vodka cocktails" löytyy ohjeita yli tarpeen.- fakediili
Tai voit hakea vaikka:
good simple vodka drinks
tai
good easy vodka drinks
jos haluat helppoja tai yksinkertaisia drinkkejä.
Tai sama suomeksi.
Onko googlaaminen muka jotenkin vaikeaa? Ihmettelen.
- lime6
sekota raikasta vettä noin 5-litraa..pieneen pulloon. Ja takuulla et krabulaa saa.
- nam nam
Riippuu tykkääkö makeasta vai kirpeästä, hedelmäisestä vai mistä.
Mun lempidrinkki on vodkaa, spriteä, vähän jotain hedelmäistä makusiirappia ja paaaaljon limeä (joku kolme lohkoa usein riittänee). - Ite tykkään tästä
Klassikko jonka harva tietää http://www.shotti.fi/resepti/vesper-martini/. Bondin kautta aikojen ensimmäinen drinkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713