OULUN KÄRPÄT vs raha-narrit

JUNNO..

ei taaskaan raha-narrit voittaneet Oulussa Kärppiä!!! Millonkohan viimeksi, taitaa olla jo monta vuotta

ei rahalla tehdä JOUKKUETTA

ETTEKÖ TE TAJUA !!!!???!!

7

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokeritfani1

Kiitos kysymyksistä tänne suuntaan, mutta kannattaa seuraa niitä pelejä enemmän jokerit voitti viimeksi paskalassa siis raksilassa 9.12.2012 eli viime kuussa muuten hyvä. Jokerit on voittanut jaffalassa viimeiset kaksi kohtaamista vielä lisäksi että nyt ne värilasit pois silmistä ei ne näädät meille pärjää. Lisäksi kärpät on vielä enemmänostojengi jokereilla pelaa tälläkin hetkellä eniten omia junnuja.

• JUNNO..

PIDÄ TURPASI KIINNI SÄÄLITTÄVÄ NARRI. JA SINULLE TYHMÄ JAKOMÄKELÄINEN, NIIN SM-LIIGA JOUKKUEET OLIVAT LOMALLA 9.12.2012, JOTEN HÄHÄHÄHÄHÄÄHÄH....

TÄMÄ RAHA-NARRIT, ELI HJALLIKSEN TOLLOT OVAT PELANNEET RAKSILASSA TÄLLÄ KAUDELLA KAKSI KERTAA: 2.10.2012 JA 5.1.2013

http://www.sm-liiga.fi/ottelut/tilastot/37571.html

http://www.sm-liiga.fi/ottelut/tilastot/37775.html

JA TULOKSENA KAKSI TAPPIOTA!!!!

HARMI ETTÄ RAHA-NARRIT EIVÄT TÄLLÄ KAUDELLA ENÄÄN TULE RAKSILAAN, KUN OLISI TAAS HELPOT PISTEET TIEDOSSA!! NO PUDOTUSPELEISSÄ SITTEN JA SIELLÄHÄN RAHA-HJALLIS EI OLE KOSKAAN VOITTANUT OULUN KÄRPPIÄ, TUOTA POHJOISEN JOUKKUETTA!!

PELLET!!!

• variantti1

7.12 Jokerit - porot 6 -5
      20.11 Jokerit - porot 4-3

Rah ja kapitaali on aikalailla sama asia ja jeppe kirjoittaa netiketin vastaisesti pelkillä kapitaaleilla, joka viitta johonkin esiteini-ikäiseen märkäkorvaan. Ihan kaneettina tämmöinen, että kannattaisi ihan oikeati katsoa hieman tarkemmin jengien rosteria ja tehdä vasta sitten johtopäätöksiä. Jokereilla on tällä hetkellä eniten omia kasvatteja joukkueessaan koko liigassa ja tämä ei ole mielipide, se on fakta. Revi siitä ostoporo, mikäli ABC:n Turrisburgereilta kerkiät.

• Olutkärsä

Ruutu = Lasten hakkaaja,pienempiensä kiusaaja. Luuseri.

Ben Amor = Idiootti,joka teloo vastustajia.

Eero Kilpeläinen = Huono maalivahti,epäpätevä

Teemu Pulkkinen = Mukamas hyväkin lupaus...

Mitkä ovat ne Pellejen "lupaukset"?

Terväväinen,joka mokaa jopa tyhjän maalin?

• tuiran turhake

Näädät rämpii, on se kiva kun paikka jossa purkaa vitutusta:))))))))))))))))

Muuten potkisit poroasi ja saisit syytteen eläinrääkkäyksestä.

• Skäbäziguli
        tuiran turhake kirjoitti:

Näädät rämpii, on se kiva kun paikka jossa purkaa vitutusta:))))))))))))))))

Muuten potkisit poroasi ja saisit syytteen eläinrääkkäyksestä.

Heinäkengät ja poronpurijat yrittää kohottaa mikroskooppista itsetuntoaan uhoilemalla. Säälittävää..

• 3+12

kärpillä taitaa olla samanlainen pelaaja budjetti, kun jokereilla.... jokereilla vaan on enemmän omia pelaajia eli se ostojoukkue on kärpillä ja menestystä ei silti tule

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3413
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2644
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1973
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1248
    Aihe