Rekisteröitymisen yhteydessä on jotain puhetta veikkaus-kortin "tilaamisesta". Tarkoittaako tämä, että rekisteröitymiseni yhteydessä antamalta tililtä veloitetaankin jokin yllätyssumma? Ja paljonkohan se on? Toki ymmärrän ettei yhdestä kortista nyt tuhottomia summia veloiteta, mutta inhoan sen verran tämmöisiä ilmoittamattomia yllätyskuluja että ajattelin varoittaa. Kun missään sivuilla ei puhuttu veikkaus-kortin hinnasta.
Veikkaus-kortin hinta?
10
14198
Vastaukset
- sr4v
Kortti ei maksa mitään, postitetaan kotiin.
- Vaajakoski
Minun veikaus kortin on mennyt huonoksi se ei aina toimi saisinko uuden kortin jarmo
- sensiitäsaa
Juu, siitä lohkeaa kulmat. Mullakin sellainen oli vielä 5 vuotta sitten, mutta heitin pois, kun ei ole kivaa, kun heti kerrotaan, kuka voitti ja köyhät tulevat kerjuureissulle.
- Sskjlm
Näitä tietoja ei kannata jakaa missään mitä olet antanut nyt!
- Anonyymi
Minunkin kortti hävisi en löydä sitä on kai pudonnut
- Anonyymi
En ymmärrä et Veikkaus kortistakin pitää maksaa miksi vaikka loton pelaamiseen tarvitaan Veikkaus korttia täähän on pakko myyntiä
- Anonyymi
SIIS MAKSAAKO VEIKKAUSKORTTI MITÄ
- Anonyymi
Miten sillä mobiili sovelluksen veikkauskortilla tunnistaudutaan kaupassa kun lottoan ihan perinteisesti täyttämällä kupongin? en oo vielä asentanu ku mistään ei löydy tietoo miten sillä tunnistaududaan :)
- Anonyymi
Siinä Veikkauksen sovelluksessa on kohdassa
Oma Veikkaus / Tunnistaudu pelipaikoissa / Aktiivinen veikkauskorttisi
viivakoodi, joka näytetään kioskilla myyjän skannerille. Se on sama koodi kuin siinä muovisessa kortissakin.
- Anonyymi
Saako siihen veikkauskortiin "Rinnakkaiskortin"?Omaishoitajalle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191