Eräs "professional" asia merkeistä tutkittuna:

Aukino

Suomi voitti Saksan 8-0
Katsokaamme siis sivua 800. Se ei kaikissa painoksissa ole sama sivu:
Jer 21:4:"Herra Israelin Jumala, sanoo näin: Minä käännän teitä itseänne vastaan aseet, joilla soditte Babylonian kunungasta vastaan ja kaldealaisia piirittäjiä vastaan. Minä tuon "urheilun" muurien ulkopuolelelta keskelle kaupunkia".
Arabiemiraatit on juuri liittymässä Jääkiekkoperheeseen....
Mutta ei ne sillä kyllä mitään tee, mutta saahan ne nauraa....

Suomi voitti Slovakit 11-4
Sivu 1104 toisesta Raamstustani: Ekassa ei ollut niin montaa sivuu.

Hes 33:23: Minulle tuli tämä Herran sana:"
24: "Ihminen nuo jotka asuvat raunoiden keskellä omaa maataan, sanovat: "Väinölle, yhdelle ihmiselle, annettiin omaksi koko tämä maa. Meitä on nyt paljon ja maa on sitäkin varmemmin mediän".
25 kommentaari: "Lue itse". Onko meillä täsmälleen sama tilanne kuin Israelilla vai ihan eri. Varmaa on, ettei täysin sama, mutta melkein,....
.

1

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakstori.

Yhtä hyvin voisi katoa luvun Dan 11:4 tai sivun 1140 tai 1410 ta 1041 taija 1401. Tai vaikkapa sivut 11 ja 4 tai Urantiasta vastaavan sivun....

Je eihän Suomessa ole vielä jouduttu elämään "RAUNIOIDEN" keskellä, vaan KORPIEN keskellä, vaikka helpostihan täällä semmoksikin menisi, jos Venäjä meihin joskus Raivostuu toden teolla joka vitun voitostaan. Voidaanko sitä mitenkään välttää? Ei ehkä ikuisesti, mutta tuskin ihan hetikohta on hätää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe