Millä aineella saisi lähtemään finnit tuollaisesta herkästä punoittavasta ihosta, jota on leuassa? Ruusufinniäkö? Näitä apteekin tehokuivattajia (basiron ac, brevoxyl ja differin) en voi käyttää tuolle iholle. Antibioottivoiteet (rozex) vain pahensivat tilannetta. Aurinkokin vain pahentaa asiaa. Löytyyköhän kauppojen hyllyltä mitään hyvää tuotetta? Onko mitään tehtävissä? Täytyy varmaan hakea antibiootti kuuri lääkäristä kun on mennyt totaalisesti hermot näiden finnien kanssa.
Mitä finni ainetta herkälle/ohuelle iholle?
10
1922
Vastaukset
- taas-finni
Ruokavaliosta en usko tuon johtuvan, koska syön terveellisesti, käytän kaikkia vitamiineja, hivenaineita ja syön vielä kalaöljyäkin.
- AUTTAA
vältä ensinnäkin kaikkea tulista.. chilit , valkosipulit sun muut...ei alkoholia....ei sitrushedelmiä...hiero meloonia iholle ennen nukkumaan menoa..oikeesti ...viilentää ja auttaa
siinä jotakin vinkkiä
terv. skeptinen jätkä 22v- 2222222
heitä lisää viestiä jos et usko tai ei 2kk päästä parempi
- ....
mielestäni siellä oli jotain ihon hyvinvointia edistävää juttua. En oikein jaksa itsekään uskoa näihin apteekkien kemiallisiin kamoihin, pahemmaksi vaan on mennyt. Mulla oireet johtui kai enemmänkin e-pillerien lopetuksesta, ja nyt on ihan itsestään ruvennut paranemaan. Muista aina kosteutus, kuivattavat tuotteet saattavat vain pahentaa!
- Hape
Minulla olisi sinulle tarvittavat aineet tiedossa, mutta koska täällä ei saa mainostaa, niin laita meiliosoite, niin kerron lisää.
- enttu
niin miten saa aknen pois? mulla on ollu se monen monta vuotta, välillä pahempi, välillä parempi... maili on [email protected]
- finnit
Jos kerran antibioottivoiteet pahensivat tilannetta, niin kuinka oletat, että antibioottikuuri sitten parantaisi sen?
Minä sain hankittua tuttavaltani GNLD:n Aloe Vera -geeliä, ja se on toiminut mielettömän hyvin. Ei Tuhoa muuten ihoa, mutta finnit asettuu.
Sitä voisit kokeilla. Tietysti eri ihotyypeille voi olla erilaisia vaikutuksia, mutta käsitykseni mukaan ko. voide ei ole luonnontuotteena mitään myrkkyä sentään.
Kaikkia synteettisiä aineita lienee syytä varoa.
Ja antibiootit tuhoavat vain sinun vastustuskykysi.
Laita viestiä miten asiasi edistyy.
Hyvää syksyä.- finnit
Löysin linkin Aloe Veralle.
Siellä voi olla parempiakin tuotteita, mutten ole perehtynyt. Täytyypä tutkia.
Ole hyvä:
http://www.gnld.com/store/Product.aspx?STORE_ID=12&CATEGORY_ID=1691&NAV_CATEGORY_ID=1553&product_id=10625
- enttu
mulla on itellä ollu ongelmaiho monen monta vuotta, ja lääkekuureista on ollu apua aina sen aikaa kun niitä on syöny. yks minkä oon kokenu todellakin helpottavaksi niin garnierin pure- sarja, siis ne siniset törpöt. toinen on ruokavalio; juustoa, suklaata ja sipsejä ym.rasvasta ei kestä syyä kuin tosi harvoin. kokeileppa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706