Mitä finni ainetta herkälle/ohuelle iholle?

taas-finni

Millä aineella saisi lähtemään finnit tuollaisesta herkästä punoittavasta ihosta, jota on leuassa? Ruusufinniäkö? Näitä apteekin tehokuivattajia (basiron ac, brevoxyl ja differin) en voi käyttää tuolle iholle. Antibioottivoiteet (rozex) vain pahensivat tilannetta. Aurinkokin vain pahentaa asiaa. Löytyyköhän kauppojen hyllyltä mitään hyvää tuotetta? Onko mitään tehtävissä? Täytyy varmaan hakea antibiootti kuuri lääkäristä kun on mennyt totaalisesti hermot näiden finnien kanssa.

10

1922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas-finni

Ruokavaliosta en usko tuon johtuvan, koska syön terveellisesti, käytän kaikkia vitamiineja, hivenaineita ja syön vielä kalaöljyäkin.

• AUTTAA

vältä ensinnäkin kaikkea tulista.. chilit , valkosipulit sun muut...ei alkoholia....ei sitrushedelmiä...hiero meloonia iholle ennen nukkumaan menoa..oikeesti ...viilentää ja auttaa

siinä jotakin vinkkiä

terv. skeptinen jätkä 22v

• 2222222

heitä lisää viestiä jos et usko tai ei 2kk päästä parempi

• ....

mielestäni siellä oli jotain ihon hyvinvointia edistävää juttua. En oikein jaksa itsekään uskoa näihin apteekkien kemiallisiin kamoihin, pahemmaksi vaan on mennyt. Mulla oireet johtui kai enemmänkin e-pillerien lopetuksesta, ja nyt on ihan itsestään ruvennut paranemaan. Muista aina kosteutus, kuivattavat tuotteet saattavat vain pahentaa!

• Hape

Minulla olisi sinulle tarvittavat aineet tiedossa, mutta koska täällä ei saa mainostaa, niin laita meiliosoite, niin kerron lisää.

• voko

minulle tietoa.

[email protected]

• enttu

niin miten saa aknen pois? mulla on ollu se monen monta vuotta, välillä pahempi, välillä parempi... maili on [email protected]

• finnit

Jos kerran antibioottivoiteet pahensivat tilannetta, niin kuinka oletat, että antibioottikuuri sitten parantaisi sen?
      Minä sain hankittua tuttavaltani GNLD:n Aloe Vera -geeliä, ja se on toiminut mielettömän hyvin. Ei Tuhoa muuten ihoa, mutta finnit asettuu.
      Sitä voisit kokeilla. Tietysti eri ihotyypeille voi olla erilaisia vaikutuksia, mutta käsitykseni mukaan ko. voide ei ole luonnontuotteena mitään myrkkyä sentään.
      Kaikkia synteettisiä aineita lienee syytä varoa.
      Ja antibiootit tuhoavat vain sinun vastustuskykysi.

Laita viestiä miten asiasi edistyy.
      Hyvää syksyä.

• enttu

mulla on itellä ollu ongelmaiho monen monta vuotta, ja lääkekuureista on ollu apua aina sen aikaa kun niitä on syöny. yks minkä oon kokenu todellakin helpottavaksi niin garnierin pure- sarja, siis ne siniset törpöt. toinen on ruokavalio; juustoa, suklaata ja sipsejä ym.rasvasta ei kestä syyä kuin tosi harvoin. kokeileppa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2503
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      82
      1363
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      913
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      900
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      33
      773
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      771
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe