Lakia ei kunnioiteta kun vielä ammutaan aaton jälkeen vielä viikon verran.Päivällä ja yöllä Tammisaaressa.Eläimet kärsii.Pitäisi riittää kun aattona saavat ampua.Tämä on jo eläinrääkkäystä!
Vastaukset 8
- hävetkää
samaa mieltä!eilen illalla taas raketteja ampuivat ja nurkissa paukku ja nuoriso heilu jurissa.ei mitään tolkkua tommoses.
- just niin hävetkää
viime yönä taas alakerran jönssön piti fisting partyä,ja koko ukkolauma voihki läpi yön ! ei tullut uni,kun vaseliiniläiske kävi koko ajan
- lotlina
just niin hävetkää kirjoitti:
viime yönä taas alakerran jönssön piti fisting partyä,ja koko ukkolauma voihki läpi yön ! ei tullut uni,kun vaseliiniläiske kävi koko ajan
jönssönit on h.............ja.
- lotlina
Tammisaarelaiset on juntteja.Hyvää nenäpäivää junteille.
- juppe fron lappvik
junteilla yleensä hyvä perse.niitä kannattaa nusasta. sopivat hyvin tammisaaren kulttuuriin.kivoja poikia
- ei hassumpi idea
työnnä raketti perseeseen ja suhahtele pitkin kylää?
- vihainen
niin kai se on tehtävä.työntää raketti perseeseen ja antaa paukkua vaan.
- peppu hellänä
oli ihan hyvä kokemus joo.työnsin raketin perseeseen ja annoin paukkua oikein kunnollla suhahtelin pitkin kylää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568