Kesä lähestyy ja autottomana kiinnostaisi tieto, missä on uimapaikka lähinnä?
Tiedän, että on kai Radansuussa Urakilla, mutta onko muuta?
Missä Kausalan asukkaat voivat käydä uimassa
7
5242
Vastaukset 7
- vettä jokapuolella
Kyllä se uimaranta Radansuussa taitaa olla lähin, eipä tuota matkaa kauaa fillarilla polkaise. Tietysti venerannassa siitä Maatilatorin ohi kai pystyy uimaan, mut hiekkatie kyl hankaloittaa vaik onkin hiukan lyhyempi matka.
- Kenen vesi
Saako siellä Venerannassa uida? Sehän olisi kävelymatkan päässä kivasti.
Olen siellä muinoin uinut, mutta pelottava kokemus.
Selälle katsomissuunassa oli vasemmalla puolen joku huvila pöheikön takana rantamassa ja palatessani syvemmiltä vesiltä uiden takaisin rantaan, hyökkäsi huvilasta mies metsästysaseen kanssa uhkaillen ja sättien. Olin kuulema heidän rannassaan. Tyttönen, uimasilla, vaarana hienoille S....hageneille niin, että piti aseen kanssa ajaa pois. Oli siinä hukkumisvaarakin lähellä, kun hirveä säikähdys ja uiden vielä matkaa rantaan ampumisuhkailun saattamana. - Anonyymi
Kenen vesi kirjoitti:
Saako siellä Venerannassa uida? Sehän olisi kävelymatkan päässä kivasti.
Olen siellä muinoin uinut, mutta pelottava kokemus.
Selälle katsomissuunassa oli vasemmalla puolen joku huvila pöheikön takana rantamassa ja palatessani syvemmiltä vesiltä uiden takaisin rantaan, hyökkäsi huvilasta mies metsästysaseen kanssa uhkaillen ja sättien. Olin kuulema heidän rannassaan. Tyttönen, uimasilla, vaarana hienoille S....hageneille niin, että piti aseen kanssa ajaa pois. Oli siinä hukkumisvaarakin lähellä, kun hirveä säikähdys ja uiden vielä matkaa rantaan ampumisuhkailun saattamana."olen siellä usein muhinoinnut" ? , "huvila" pöheikössä, palatessani syvemmältä......tyttö uimas.....
- Kuuksonlampi
Kuukson lampi on ihan ehdoton paikka. Sinne tosin pyörällä menee ajaessa joku 0,5-1h mutta parempaa uimapaikkaa saa hakea. Suosittelen.
- Vesipetoja
En ole kuullutkaan. Mihinkäs suuntaan se Kuukso ja lampi nyt tuleekaan. Ennen siitä Kuuksosta oli seĺlain vähän rumahko sanonta. Ennen kun ei ollut telkkaria ja muita vempai´mia, harrastettiin tuollaist sananhelinää vähän joka asiasta.
Iitissä kun on näitä erikoisia kylännimiä ja nimityksiä. On apessiinia ja muuta eksoottista. - kuuksonlampi
Vesipetoja kirjoitti:
En ole kuullutkaan. Mihinkäs suuntaan se Kuukso ja lampi nyt tuleekaan. Ennen siitä Kuuksosta oli seĺlain vähän rumahko sanonta. Ennen kun ei ollut telkkaria ja muita vempai´mia, harrastettiin tuollaist sananhelinää vähän joka asiasta.
Iitissä kun on näitä erikoisia kylännimiä ja nimityksiä. On apessiinia ja muuta eksoottista.Meeppä vaikka google maps sovellukseen ja laita paikaksi järvenmäenlampi, iitti
Sieltä löytyy Kuukson lampi. Autolla pääsee noin kilometrin päähän, loppumatka nousua ylös mäkisiä polkuja joko jalan tai pyörällä.
- Anonyymi
Ura järvellä kohti kirkonkylää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993151Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt492561Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.531389Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3351160- 431121
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154921Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11901Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587402 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk53704- 38685