Heippa..
Olen 27v nainen joka käy nyt läpi neurologisia tutkimuksia ja odottelee tuloksia..
6kk olen ollut kotona, aluksi niskaperäisitä kivuista/niskan prolapseista
mutta myöhemmin niskavaivat väistyi, tilalle tulivat lihasten nykimiset(jalat,kädet,kasvojen lihakset), sormien puutumiset, lukemis/muisti/puhe ongelmat, kuumeolotilat ilman kuumetta, jalkojen voimattomuus ja yleinen uupuminen.. sekä omalääkäri löysi silmistä jotain pupillin laajenemis ongelmaa tms ei kertonut tarkemmin..
Selkäydin punktio/verikokeet otettu 3viikkoa sitten, mutta tuloksia en ole vielä saanut..
Enmg otettiin viikko sitten, löytyi molemmista ranteista hermopinteet ja siksi aloinkin kyselemään että onko se ms-taudille tyypillistä??
Jos jollain olisi asiasta kokemusta tms ottaisin kiitollisena neuvoja sekä muita asiaan liittyviä kirjoituksia vastaan.. :)
Aivojen mri vissiinkin seuraavana edessä..
Jos minulla diagnosoidaan ms, mistä saan tietoa tai vertaistukea?
kiitos vastauksista
Hermopinteitä ja muuta asiaa!
foliopallo
0
188
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124243
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042131Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.162031Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341792- 1811574
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261461Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111273Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2181225- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331150