Nordic Office Solutions

Ostaja

Nordic Office Solutions kaupittelee puhelimitse yrityksille "Superkasetteja" lasertulostimiin. Kaseteille luvataan 3-kertainen kesto. Lieneekö sama yritys, joka kaupittelee myös pitkäkestoisia loistelamppuja. Ilmeisesti sama firma toimi aiemmin nimellä Scandinavian Business Systems.

Jos soitto tulee, kannattaa ennen kokeiluksi naamioitua tilausta vilkaista, mitä usenetin puolella yrityksestä on kirjoitettu.

29

10089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaka

      tosta firmasta kiertää villejä huhuja.... kuulemma 15 kesätyntekijää aloitti hommat joskus kesäkuussa ja viikon päästä oli 2 vielä jatkamassa... myyvät huonoa tuotetta sanoisin.

    • heebeli

      ihan paskaa koko lafka. ovat soittaneet viimeisen kuukauden aikana noin kymmenen kertaa. aina oon saanu vielä jonkun ihme numeron, jolla voin sitten kysellä jotain lahjusta jos sitä ei ala postissa kuulua. EIPÄ OLE KUULUNU. en tosin soitakaan.

      pyynnöstäni huolimatta en ole myöskään saanut kirjallisena mitään hinnastoja, yhteystietoja yms vaikka olen pyytänyt ja likka puhelimessa on luvannu lähettää.

      laserin kasetista pyydetty "edullinen tarjoushinta" oli myös yli kymmenen euroa kalliimpi, kuin x-partnerin merkkikasetin listahinta ilman alennuksia. heillä ei myöskään ole antaa minkäänlaista muuta taetta "yli 3-kertaiselle kestolle" kuin puhelimyyjän sana (eli sillkkaa kusetusta). viimeksi kun likan kanssa juttelin, hän väitti turun poliisilaitoksen käyttävän heidän kasettejaan, mutta kun aloin kysellä, että kenelle siellä voisi soittaa ja kysellä, homma meni puihin.

      terveisiä vaan kaikille joihin kalikka kolahti. ja lakatkaa jo saatana soittelemasta.

      • jepps

        Minullekin ovat soittaneet jo vuosikausia ja joka ikinen vuosi antavat tuon numeron jolla lahjaa (tieteislaskin tms.) voi kysellä jos ei ala kuulumaan postitse. Koskaan lahjaa ei ole tullut; enpä ole tosin viitsinyt alkaa kyselemäänkään. Tuon 3 kertaa pidempään kestävän laserkasetin hinta on tyypillisesti ollut 3 kertaa tavallisen kasetin hintainen ja jossain vaiheessa niitä olisi pitänyt ostaakin parin-kolmen erissä.


      • Arska
        jepps kirjoitti:

        Minullekin ovat soittaneet jo vuosikausia ja joka ikinen vuosi antavat tuon numeron jolla lahjaa (tieteislaskin tms.) voi kysellä jos ei ala kuulumaan postitse. Koskaan lahjaa ei ole tullut; enpä ole tosin viitsinyt alkaa kyselemäänkään. Tuon 3 kertaa pidempään kestävän laserkasetin hinta on tyypillisesti ollut 3 kertaa tavallisen kasetin hintainen ja jossain vaiheessa niitä olisi pitänyt ostaakin parin-kolmen erissä.

        Meille tuli myös koululle kaksi värikasettia HP:n lasereihin keväällä 2003, enkä sitä kauppaa onnistunut perumaan millään.

        Silloin opin sen ,ettei yrityksien välisessä kaupassa ole samanlaista kuluttajansuojaa kuin yksityishenkilöillä. Väärää tuotetta ei saa palautettua!

        Nyt sama poppoo soittelee taas, tällä kertaa lupaillaan kristallilaseja. Viime kerrasta viisastuneena en tilannut heidän tuotteitaan, vaikka myyjä puoliväkisin meinasi sikakalliita kasettejaan tyrkyttää. Kerroin, että täällä on kaikille lasereille varakasetit olemassa, enkä uusia aio tilata hyllyille pölyttymään.

        nimim. hatuttaa vieläkin


      • suomen markkinajohtaja
        jepps kirjoitti:

        Minullekin ovat soittaneet jo vuosikausia ja joka ikinen vuosi antavat tuon numeron jolla lahjaa (tieteislaskin tms.) voi kysellä jos ei ala kuulumaan postitse. Koskaan lahjaa ei ole tullut; enpä ole tosin viitsinyt alkaa kyselemäänkään. Tuon 3 kertaa pidempään kestävän laserkasetin hinta on tyypillisesti ollut 3 kertaa tavallisen kasetin hintainen ja jossain vaiheessa niitä olisi pitänyt ostaakin parin-kolmen erissä.

        Kyseinen touhu on huijaamista härskimmillään. Työskentelen monikansallisessa yrityksessä, joka on alallaan markkinajohtaja suomessa ja olen täysin tietoinen häirikköfirman toimintatavoista. Heidän kanssaan ei kannata olla missään tekemisissä ja jos olet jo ollut niin neuvon kääntymään kuluttajaasiamiehen puoleen. Lisäksi kyseinen firma pilaa rehellisten ja alalla menestyvienkin firmojen maineet.

        Toivottavasti ette harjoita kaupankäyntiä yrityksen kanssa!


    • Entinen työntekijä

      N.o.s ei myynyt aikoinaan muita kuin noita ns.3 kertaa pidempiä värikasetteja,pomot hengittivät niskaan,kyllä tilaukset saa peruutettua jos tulee väärä laittaa paketin vaan takasin ja tekee mielellään rikoisilmoituksen,tuöntekijöiden vaihtuvuus suuri,he myivät ainakin silloin mielestäni pelkkää mielikuvaa.Tavotteet olivat mahdottomia sen takia viikoittain tuli uutta jengiä ja vanhat lähtivät pois.Suomen markiinat heillä huonoja eihän firmasta löydy mitään puhelin numeroita saatikka yhteys tietoja netistä.
      ?????
      Mikä on homman nimi,kusetustako kokonaan????
      markkinoilla on saman tyyppinen firma joka myös myy värikasetteja sekä hehkulamppuja he eivät ole samaa puljua.Scandinavian Business System on täysin eri firma.
      T:Tietävä

      • Imperiumin vastaisku

        Tänään joku myyjätyttö soitteli sieltä neljättä kertaa vuoden sisällä. Joka kerta kun sieltä on soitettu niin on myös luvattu joku lahjakin. En ole aikaisemmin kysellyt lahjojen perään mutta tällä kertaa kysyn varmasti. Ajattelin vielä ihan vaan kostoksi kysellä sitä olematonta lahjaa vaikkapa parikymmentä kertaa. Kokeilkaa muutkin samaa!:) Eiköhän ala markkinointikeinot muuttumaan jos vaikka 20 ihmistä soittaa sinne 10 kertaa:)


      • Kyllästynyt
        Imperiumin vastaisku kirjoitti:

        Tänään joku myyjätyttö soitteli sieltä neljättä kertaa vuoden sisällä. Joka kerta kun sieltä on soitettu niin on myös luvattu joku lahjakin. En ole aikaisemmin kysellyt lahjojen perään mutta tällä kertaa kysyn varmasti. Ajattelin vielä ihan vaan kostoksi kysellä sitä olematonta lahjaa vaikkapa parikymmentä kertaa. Kokeilkaa muutkin samaa!:) Eiköhän ala markkinointikeinot muuttumaan jos vaikka 20 ihmistä soittaa sinne 10 kertaa:)

        Alkaa jo rassaamaan toi niiden touhu. Lupailevat kaiken mailman lahjoja joita ei tuu vaikka mikä ois. Koitetaan porukalla kaikin keinoin saada ainaski ne lahjat pois niiltä ja toi soittaminen loppumaan. Jos joku saa jotain aikaan niin vaikka tänne ilmoitusta niin muut tulee perässä. Käydään kaikki mahdollinen läpi kuluttajasuoja ym. Ei ku töihin


      • hämmästynyt
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Alkaa jo rassaamaan toi niiden touhu. Lupailevat kaiken mailman lahjoja joita ei tuu vaikka mikä ois. Koitetaan porukalla kaikin keinoin saada ainaski ne lahjat pois niiltä ja toi soittaminen loppumaan. Jos joku saa jotain aikaan niin vaikka tänne ilmoitusta niin muut tulee perässä. Käydään kaikki mahdollinen läpi kuluttajasuoja ym. Ei ku töihin

        Minulle soitti vuoden alusta joku naisihminen Nordic Office Solutionista ja kertoi saaneensa ylennyksen Saksaan. Koska lähtö olisi jo viikon päästä, hänellä oli kiire lähettää minulle (joka olin tilannut heiltä kerran yhden värikasetin) kiitokseksi kristallilaseja ja täydennyskasetteja, että varmaan pärjäisin jatkossakin. Vastasin tuolloin kieltävästi. Nyt 4.11. tuli täysin identtinen puhelu samasta paikasta. Kuuntelin aikani, enkä viitsinyt näytellä mukana vaan totesin, että samat asiat olen kuullut ennenkin ehkä jopa saman henkilön suusta. Puhelun lopuksi vaikutti siitä, että kyseinen "markkinoija" oli huomannut jääneensä kiinni selvästä valehtelusta. Näin törkeitä markkinointiyrityksiä ei ole ennen omalle kohdalle sattunut. Varuillaan siis pitää olla...


      • En varmaan tilaa
        hämmästynyt kirjoitti:

        Minulle soitti vuoden alusta joku naisihminen Nordic Office Solutionista ja kertoi saaneensa ylennyksen Saksaan. Koska lähtö olisi jo viikon päästä, hänellä oli kiire lähettää minulle (joka olin tilannut heiltä kerran yhden värikasetin) kiitokseksi kristallilaseja ja täydennyskasetteja, että varmaan pärjäisin jatkossakin. Vastasin tuolloin kieltävästi. Nyt 4.11. tuli täysin identtinen puhelu samasta paikasta. Kuuntelin aikani, enkä viitsinyt näytellä mukana vaan totesin, että samat asiat olen kuullut ennenkin ehkä jopa saman henkilön suusta. Puhelun lopuksi vaikutti siitä, että kyseinen "markkinoija" oli huomannut jääneensä kiinni selvästä valehtelusta. Näin törkeitä markkinointiyrityksiä ei ole ennen omalle kohdalle sattunut. Varuillaan siis pitää olla...

        Pääsin kun pääsinkin läpi siihen niiden antamaan numeroon. Sanoivat lähettävänsä sen lahjan. Katellaan nyt jos ei tuu niin lisää soittelua sinnepäin;-)


      • liekö sbs uusi nos

        Scandinavian business systems-nimistä firmaa ei ole enää olemassa.


      • enkerro
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Alkaa jo rassaamaan toi niiden touhu. Lupailevat kaiken mailman lahjoja joita ei tuu vaikka mikä ois. Koitetaan porukalla kaikin keinoin saada ainaski ne lahjat pois niiltä ja toi soittaminen loppumaan. Jos joku saa jotain aikaan niin vaikka tänne ilmoitusta niin muut tulee perässä. Käydään kaikki mahdollinen läpi kuluttajasuoja ym. Ei ku töihin

        Olin töissä scandinavian business systemsillä melkein puoli vuotta ja alkaa tuntumaan että tämä NOS on sama lafka. Asiakkaille soitettaessa työntekijöiden pitää lukea valmis "myyntipuhe" jossa luvataan eurolaskimia ja muuta paskaa vaikka pomot itse sanoo suoraan että ainoastaan tilaajat saa sen. Asiakkaat jotka ei tilaa niin ei saa todellakaan mitään lahjoja vaikka myyntipuheessa sanotaan että lahjan saa koska asiakas on osallistunut johonkin markkinointi tutkimukseen edellisvuonna, mikä tietenkin on pelkkää valetta. Asiakkaat pitää pomojen ohjeistuksen mukaan jättää uskoon että he saavat lahjan (luultavasti siksi että häiriköintiä voidaan jatkaa uudella työntekijällä).
        Myyntipuheen ulkopuoliselle näyttämisestä olisi joutunut oikeuteen vaikka mieli teki viedä se kuluttajaviranomaisille tai poliisille. Uskomattoman härskiä touhua joka toimi ainoastaan lain porsaanreikien kautta. Ne tulostimien värit ovat itseasiassa käytettyjä muiden valmistamia kasetteja jotka on täytetty uudelleen ja vedetty omat tarrat päälle (en tiedä onko ihan laillista väittää niitä yhtiön omiksi).


    • GeesMan

      onpa firma sieltä lähetettiin tilaamatta toi värikasetti. ja kun asiasta ilmoitan niin laskut alkaa tulla perässä on kuulemma tilattu pari kertaa oon sinne soittanu mutta ei oo selkoa tullu asioihin. täytynee viedä asia eteenpäin jos ei muu auta.

    • Sihteeri

      Ko. firma soitti juuri. Säälin aloittelevia myyjiä, sillä heillä ei tunnu olevan tietoa yrityksen "toiminnasta". Toissakesästä alkaen on soittoja tullut harva se kuukausi, joskus jopa useita viikossa (pahimmillaan pari päivässä - samalta pojalta). Meiltä on aina kysytty vain, kuka vastaa atk-hankinnoista, olisi tulossa uusi esite. Ensimmäistäkään emme koskaan ole saaneet, joten nimien keräämiselle lienee jokin muu syy?

      Kun kerran kysyin seuraavalla kerralla soittaneelta, miksei lahjaa ole lähetetty, sanotaan, että ei me olla ne, se on joku muu/ai, siitä kampanjasta hävisi aika paljon postissa. Nyt varmasti tulee.

      Nordic Office Solutions Ab:n aputoiminimi muuten on Active Business Systems Finland, seikka, jonka äskeinen soittaja kyllä kiisti.

      Suosittelen aloitteleville puhelinmyyjille tarkkaa tutkimusta, mihin työhön lähtee "kokeneemman myyntitiimin osaksi". Jotain kertoo jo lähes päivittäinen työpaikkailmoittelu ilmaislehdessä.

      • Jee.

        Kovaa palkkaa ainakin lupaavat, "400e/vko (1733e/kk) koko työsuhteen ajan ja mahdollisuuden tienata 700-1000e viikossa". Ja perjantaisin vielä kylmä olut töiden jälkeen.


      • hölmö
        Jee. kirjoitti:

        Kovaa palkkaa ainakin lupaavat, "400e/vko (1733e/kk) koko työsuhteen ajan ja mahdollisuuden tienata 700-1000e viikossa". Ja perjantaisin vielä kylmä olut töiden jälkeen.

        minä tyhmä olen mennyt tilaamaan sieltä kasetteja ja ne ovat nyt printterissä. saa nähdä kestävätkö kolme kertaa kauemmin kuin tavallisesti. nyt olis taas tarkoitus tilata kasetteja ja rupesin etsimään netistä yhteystietoja kun löysin tämän keskustelun. taidankin tilata kasetit sieltä mistä ennenkin, eipähän tulee mitään yllätyksiä. niin, ja sain muuten kristallilasit :)


      • VITUTTAA!
        hölmö kirjoitti:

        minä tyhmä olen mennyt tilaamaan sieltä kasetteja ja ne ovat nyt printterissä. saa nähdä kestävätkö kolme kertaa kauemmin kuin tavallisesti. nyt olis taas tarkoitus tilata kasetteja ja rupesin etsimään netistä yhteystietoja kun löysin tämän keskustelun. taidankin tilata kasetit sieltä mistä ennenkin, eipähän tulee mitään yllätyksiä. niin, ja sain muuten kristallilasit :)

        meninpä lankaan, olin jo pättänyt etten tilaa ko firmalta mitään, mutta väsyneenä ja kiireessä lupauduin ottamaan 2 superkasettia. Tulihan ne, hinta 4550 HP kasetille on normaali markkinoilla 103e kun NOSilla 240e !

        HP alkuperäinen kasetti painaa uutena 466 g, tyhjänä 200 g vähemmän.

        NOS 567g kelaisena ja cyanina 580g, muistaakseni.

        Kappas, asensin kasetin koneeseen. Kasetti oli törkeässä kunnoss, aivan keltisessa värijauheessa. Toisekseen kasetti jumahti koneeseen ! Eikun huoltomies paikalle, koska en viitsi purkaa 45k mk maksanutta konetta itse atomeiksi, ja olihan jo perjantai.

        ja minne palautat kasetit ? bulk pakkauksen sisässä on pahvinen kehikko kuten HP:lla, jossa lukee "see recycle instructions inside" sisällä EI OLE MITÄÄN joku kämänen palautekuponki jonka täytän heti maanantaina.

        minne siis palautan kasetit, HPlle ruotsiin, annetaan vahingon kiertää.

        että vituttaa


    • Riittää jo

      Tietääkö kukaan miten tuon puhelinhäiriköinnin saisi loppumaan? Tämä on nyt kestänyt useita vuosia, parin kuukauden välein tulee n. 10 soittoa. Olen kerran saanut puhelinnumeron, jonka kautta pitäisi tavoittaa asiakasrekisterivastaava. Tuohon numeroon ei ole kukaan vielä vastannut. Lähetin myös kirjeen Yrityrekisteristä löytyvään osoitteeseen, mutta ei tietenkään vaikutusta. Valvooko mikään instanssi b2b-markkinointia? Muutaman kerran jaksoin tarkistaa löytyykö värikasetti arkistokelpoisten tuotteiden listalta ja selittää soittajalle etten näin ollen voi tilata. Edellisen kampanjan aikana sanoin vain että Noora on jo soittanut samasta firmasta. Viimeksi jaksoin enää lyödä luurin korvaan yrittäjälle. Selvittäisivätkö Iltapäivälehdet yrityksen taustan, jos heille vihjaisi. Ei tätä jaksa...

    • kyrpiintynyt

      Nordic office solutions hankkii "atk-hankinnoista vastaavan" henkilön nimen soittamalla ensin Active buisness systems-nimisestä firmasta. Kun asianomaisen yhteystiedot ovat saatu, soitetaan seuraavana päivänä NOS:sta samaiselle henkilölle. Puhe saadaan käyntiin kysymällä kuulumisia ja tarjoamalla tilaajalahja (kamra, kello tms) joka lähtee kyllä, jos vain tilaa ylihinnoiteltuja kasetteja.
      Kannattaakin ottaa numero ylös ja soittaa NOS:in numeroon joka löytyy esimerkiksi metro-lehdessä ilmestyvästä työpaikkailmoituksesta.
      ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO NORDIC OFFICE SOLUTIONILTA MITÄÄN! Hinta joka puhelimessa kerrotaan on usein vain YHDEN patruunan hinta (minimilähetys on kaksi kappaletta) eikä tuotteisiin ole lisätty alv:a. Jos siis tilaat 200 euroa maksavan tuotteen, niitä tulee (ainakin) kaksi, eli 400€ ja siihen lisätyt verot, niin loppuhinnaksi tulee 488 eukkaa. Hieman enemmän kuin puhelimessa luvattiin, eikö?
      Nordic office solutioniin voi ja kannattaakin lähettää palautetta Helsingin Korkeavuorenkadulla Mecca-kahvilan yläpuolella sijaitsevaan toimistoon.

      • lankaan mennyt

        Tämä on aivan totta! Erehdyin itse kyseisen firman työntekijäksi. "myyntikoulutuksessa" toisena päivänä selvisi, ettei asiakkaalle todellakaan kerrota todellista hintaa, mitä paketti hänelle maksaa. Kysyessäni syytä tällaiseen kusetukseen, sain vastaukseksi pettyneen "Musta on todella harmillista, jos tää susta on jotenkin kusestusta...voivoi" Ihan kun rehellinen toiminta olisi jotenkin vähemmän kannattavaa ihan jo asiakastyytyväisyyden vuoksi. Kyllä minua vituttaisi ostaa tungettelevalta ja tekopirteältä puhelinmyyjä-häiriköltä kallis 150e maksava tuote ja lopulta maksaa tuplasti.
        Uusien työntekijöiden on tapana marssia jonossa pois viimeistään parin viikon sisällä, yleensä kuitenkin muutamassa päivässä. Itse lähdin kolmantena päivänä, loppupäivästä paikalla oli kuulemma enää 4. Meitä oli aluksi 12. Palkka noilta päiviltä minulle maksettiin viikko myöhässä, kun olin sitä pari kertaa kysellyt. Työtodistusta en ole vieläkään pyynnöstä huolimatta saanut. ÄLKÄÄ IKINÄ MENKÖ MILLÄÄN VERUKKEELLA SINNE TÖIHIN. TÄYSIN EPÄREHELLISTÄ LIIKETOIMINTAA!


      • Henna
        lankaan mennyt kirjoitti:

        Tämä on aivan totta! Erehdyin itse kyseisen firman työntekijäksi. "myyntikoulutuksessa" toisena päivänä selvisi, ettei asiakkaalle todellakaan kerrota todellista hintaa, mitä paketti hänelle maksaa. Kysyessäni syytä tällaiseen kusetukseen, sain vastaukseksi pettyneen "Musta on todella harmillista, jos tää susta on jotenkin kusestusta...voivoi" Ihan kun rehellinen toiminta olisi jotenkin vähemmän kannattavaa ihan jo asiakastyytyväisyyden vuoksi. Kyllä minua vituttaisi ostaa tungettelevalta ja tekopirteältä puhelinmyyjä-häiriköltä kallis 150e maksava tuote ja lopulta maksaa tuplasti.
        Uusien työntekijöiden on tapana marssia jonossa pois viimeistään parin viikon sisällä, yleensä kuitenkin muutamassa päivässä. Itse lähdin kolmantena päivänä, loppupäivästä paikalla oli kuulemma enää 4. Meitä oli aluksi 12. Palkka noilta päiviltä minulle maksettiin viikko myöhässä, kun olin sitä pari kertaa kysellyt. Työtodistusta en ole vieläkään pyynnöstä huolimatta saanut. ÄLKÄÄ IKINÄ MENKÖ MILLÄÄN VERUKKEELLA SINNE TÖIHIN. TÄYSIN EPÄREHELLISTÄ LIIKETOIMINTAA!

        Pari kk olin kyseisessä firmassa,olisin varmaan jatkanutkin ellen olisi muuttanut toiselle paikkakunnalle.tilauksia tuli hyvin ja palkkakin oli sen mukainen.myös viimeinen palkka oli ajallaan.keskustelussa oli aiemmin mainintaa,ettei asiakkaille kerrottu todellista hintaa.Itse kertasin hinnat ym.tilausten lopuksi,ettei epäselvyyksiä jäänyt.Täytyy sen verran kyllä sanoa,että myynti on myyntiä ja kaikille se ei sovi..Sen takia aika moni sitä ei jaksakaan,jos tulosta ei tule.


      • Mipa
        Henna kirjoitti:

        Pari kk olin kyseisessä firmassa,olisin varmaan jatkanutkin ellen olisi muuttanut toiselle paikkakunnalle.tilauksia tuli hyvin ja palkkakin oli sen mukainen.myös viimeinen palkka oli ajallaan.keskustelussa oli aiemmin mainintaa,ettei asiakkaille kerrottu todellista hintaa.Itse kertasin hinnat ym.tilausten lopuksi,ettei epäselvyyksiä jäänyt.Täytyy sen verran kyllä sanoa,että myynti on myyntiä ja kaikille se ei sovi..Sen takia aika moni sitä ei jaksakaan,jos tulosta ei tule.

        Itse olen ollut Nordic Office Solutionissa reilut puoli vuotta töissä ja ei ole paikasta valittamista. Työporukka ensinnäkin, aivan loistava. Ja mikä sen parempaa kuin suurella poppoolla lähteä istumaan kaljalle perjantaina työpäivän päätteeksi. Palkat maksettiin aina ajallaan, tienasin n. 2000€/kk. Tilauksia tuli hyvää tahtia. Pomot kyllä kuunteli ja auttoi jos oli jotain sanomista. Okei, kyseessä oli kyllä kusetusfirma tuotteen puolesta mutta muuten paras työpaikka missä olen ikinä ollut. Olen ollut työsä myös kilpailevalla yrityksellä, Scandinavian Business Systemsillä, mutta se meni konkurssiin, jonka jälkeen kaikki työntekijät siirtyivät NOS:ille. Eikä ainakaan minua kaduta tippaakaan!! Loistava jengi, terkkuja teille kaikille.


      • RenezZ
        Mipa kirjoitti:

        Itse olen ollut Nordic Office Solutionissa reilut puoli vuotta töissä ja ei ole paikasta valittamista. Työporukka ensinnäkin, aivan loistava. Ja mikä sen parempaa kuin suurella poppoolla lähteä istumaan kaljalle perjantaina työpäivän päätteeksi. Palkat maksettiin aina ajallaan, tienasin n. 2000€/kk. Tilauksia tuli hyvää tahtia. Pomot kyllä kuunteli ja auttoi jos oli jotain sanomista. Okei, kyseessä oli kyllä kusetusfirma tuotteen puolesta mutta muuten paras työpaikka missä olen ikinä ollut. Olen ollut työsä myös kilpailevalla yrityksellä, Scandinavian Business Systemsillä, mutta se meni konkurssiin, jonka jälkeen kaikki työntekijät siirtyivät NOS:ille. Eikä ainakaan minua kaduta tippaakaan!! Loistava jengi, terkkuja teille kaikille.

        Olen itse suuren firman ostaja ja tilaan aina tavarani puhelimessa samalta toimittajalta. Toimitukset tulevat ajalaan ja luvatut kaupan päälliset olen saanut aina. Viimeksi sain taulu-tv:n kakkostelkkariksi makkariin. Tarkastan aina kappalehinnan ja vaadin siitä sähköpostia dokumentiksi luvatusta lahjasta. Silloin kaikk toimii. Onnea hyviin kauppoihin ja huijareille ei penniäkään enää!!!!!!!!!!


      • Alixis
        RenezZ kirjoitti:

        Olen itse suuren firman ostaja ja tilaan aina tavarani puhelimessa samalta toimittajalta. Toimitukset tulevat ajalaan ja luvatut kaupan päälliset olen saanut aina. Viimeksi sain taulu-tv:n kakkostelkkariksi makkariin. Tarkastan aina kappalehinnan ja vaadin siitä sähköpostia dokumentiksi luvatusta lahjasta. Silloin kaikk toimii. Onnea hyviin kauppoihin ja huijareille ei penniäkään enää!!!!!!!!!!

        Olen valitettavasti itsekkin ollut hetken ko. firmassa - joka tunnetaan muutamallakin nimellä, riippuen missä vaiheessa "myyntiä" ollaan! Eli juuri niinkun on edellä mainittu sanoikin niin eka soitetaan yhden firman nimissä ja haetaan sitä hankinta vastaavaa ja sitten soitetaan toisella nimellä myöhemmin sinne.
        Huvittavinta on myös se että jonkin aika tyoni jälkeen myös minulle soitettiin pariin kertaan ja yritettiin myydä tuotetta :)
        Onko kyseinen firma vielä toiminnassa?!
        Olen ihmeissäni jos näin on. ainakin silloin siellä oli pomona jotain ruotsalaisia.
        Kyllä monet asiakkaat tajusivat että mitä systeemiä tuolla käytetään ja sanoivatkin sen. Kauaa en jaksanut siellä olla - oli se semmoista ihme juttua, lähdettiin sitten porukalla kerran ruokatunnilla vaan kokonaan pois ja end of story. Joten valittettavasti en voi kellekkään suositella.


    • mikko700

      Tänään tuli puheli yrityksestä nimeltä Millenium Computer Services tai jotain vastaavaa. Pälätti varmaan 15min kaikkea kuinka iloisia ovat että olen osallistunut markkinatutkimukseen ja kiitoksena lähettävät kaksi elokuvalippua. Melkein menin huijaukseen kunnes kysyin heidän tarjoamasta tutustumispaketista että onko se oikeesti näyte kuten olin ymmärtänyt ja että en ole tilaamassa mitään. Olin muka aikaisemmin jo "osoittanut kiinnostusta" tähän pakettiin ja että se on pakattu minulle jo valmiiksi, hintaa sillä oli jotain 750euroa! Myyjä loi luurin korvaan kun sanoin että ne tilaa mitään.

      ps. Myyjä antoi minulle varmuuden vuoksi elokuvalippujen koodin jos jostain syystä oikeat liput eivät saavu perille..

      • wormbear

        Sain puhelun joku pari vuotta sitten tuolta Millenium paikasta. Aikansa siinä jutusteltiin, niin päädyin tilaamaan YHDEN kasetin kokeiluksi. Muistaakseni kasetin hinta oli joku 350€, oikean kasetin vähän reilu 200€. Eli takkiinhan siinä tuli heti.

        Tämän piti olla toooosi hianoa kolme kertaa kauemman kestävää väriainetta.
        Todellisuudessa kasetti kesti juuri yhtä kauan kuin tavallinen oikea kasetti.
        No ei siinä mitään, ajattelin, tulipahan kokeiltua. Jatkossa ne soittelivat firmasta noin kuukauden välein ja kyselivät että tarvitsenko lisää kasetteja, ja vastailin että ei tarvitse, kiitos kiitos.
        Loppuen lopuksi laitoin kaikki numerot ylös ja lopetin vastailun. Jonka jälkeen minulle paukahti 8 kasetin värilasti ja lasku 3500€.
        Aloin selvitellä miten palautetaan, niin laskussa olevaan numeroon ei saanut yhteyttä, netissä oli sama numero joka ei mennyt minnekkän. Kävi ilmi että firma on ruotsissa. Sain kuin sainkin palautettua kasetit, mutta jouduin maksamaan omat palautusmaksut ja heidän lähetyskulut.

        Viime vuonna samasta firmasta soitettiin taas, jolloin totesin että teijän kama on ihan paskaa, jolloin sain luurin korvaan.


      • tsiis..
        wormbear kirjoitti:

        Sain puhelun joku pari vuotta sitten tuolta Millenium paikasta. Aikansa siinä jutusteltiin, niin päädyin tilaamaan YHDEN kasetin kokeiluksi. Muistaakseni kasetin hinta oli joku 350€, oikean kasetin vähän reilu 200€. Eli takkiinhan siinä tuli heti.

        Tämän piti olla toooosi hianoa kolme kertaa kauemman kestävää väriainetta.
        Todellisuudessa kasetti kesti juuri yhtä kauan kuin tavallinen oikea kasetti.
        No ei siinä mitään, ajattelin, tulipahan kokeiltua. Jatkossa ne soittelivat firmasta noin kuukauden välein ja kyselivät että tarvitsenko lisää kasetteja, ja vastailin että ei tarvitse, kiitos kiitos.
        Loppuen lopuksi laitoin kaikki numerot ylös ja lopetin vastailun. Jonka jälkeen minulle paukahti 8 kasetin värilasti ja lasku 3500€.
        Aloin selvitellä miten palautetaan, niin laskussa olevaan numeroon ei saanut yhteyttä, netissä oli sama numero joka ei mennyt minnekkän. Kävi ilmi että firma on ruotsissa. Sain kuin sainkin palautettua kasetit, mutta jouduin maksamaan omat palautusmaksut ja heidän lähetyskulut.

        Viime vuonna samasta firmasta soitettiin taas, jolloin totesin että teijän kama on ihan paskaa, jolloin sain luurin korvaan.

        Voi juma..
        Ihan sama kohtalo. Ihan pelottaa mitä tuleman pitää. Monta kertaa olen sanonut etten enää ikinä tilaa mitään, älkää soittako, mutta kuukausi-pari niin taas soitetaan.
        Yhden otin aikoinaan, ihan paska oli...
        Luuria tulee korvaan aina kun kieltäydyn. Kummallista asiakaspalvelua, todella!!


      • nr 46
        wormbear kirjoitti:

        Sain puhelun joku pari vuotta sitten tuolta Millenium paikasta. Aikansa siinä jutusteltiin, niin päädyin tilaamaan YHDEN kasetin kokeiluksi. Muistaakseni kasetin hinta oli joku 350€, oikean kasetin vähän reilu 200€. Eli takkiinhan siinä tuli heti.

        Tämän piti olla toooosi hianoa kolme kertaa kauemman kestävää väriainetta.
        Todellisuudessa kasetti kesti juuri yhtä kauan kuin tavallinen oikea kasetti.
        No ei siinä mitään, ajattelin, tulipahan kokeiltua. Jatkossa ne soittelivat firmasta noin kuukauden välein ja kyselivät että tarvitsenko lisää kasetteja, ja vastailin että ei tarvitse, kiitos kiitos.
        Loppuen lopuksi laitoin kaikki numerot ylös ja lopetin vastailun. Jonka jälkeen minulle paukahti 8 kasetin värilasti ja lasku 3500€.
        Aloin selvitellä miten palautetaan, niin laskussa olevaan numeroon ei saanut yhteyttä, netissä oli sama numero joka ei mennyt minnekkän. Kävi ilmi että firma on ruotsissa. Sain kuin sainkin palautettua kasetit, mutta jouduin maksamaan omat palautusmaksut ja heidän lähetyskulut.

        Viime vuonna samasta firmasta soitettiin taas, jolloin totesin että teijän kama on ihan paskaa, jolloin sain luurin korvaan.

        Sain puoli vuotta sitten puhelun Millenium Computer Services yrityksestä,käsittääkseni pesäpaikka on ruotsi.
        Myyjä jutteli niitä näitä ja kaikkea mukavaa ja olisi valmis tulla tapamaan ja tarjoaisi lounaan. (Huijausta)
        Lupasi myös lähettää HM lahjakortit (minkä tekivätkin kun tilasin tuotteen,mutta ei olisi tullut jos en olisi tilannut)
        Hyvänmielen saanena iski asiaan ja alkoi kaupitella mustekasettia 3x pitempään kestäviä.Ensin laitetaan näytekappaleet, jos ei ole tyytyväinen ei tarvitse maksaa jne mutta kuitenkin lasku tuli samantien joten miten sen voi jättää maksamatta jos ei ole testattu? No tuli maksettua ylihintaiset musteet ainakin 2x kalliimmat kuin alkuperäiset.

        Laittoi myös varmistuskoodin (ostajan sumetusta jotta vaikuttaisi aidommalta, sitä ei mihinkään käytetä)
        Myöhemmin toinen nainen soitteli ja läperteli aikansa ja sen jälkeen alkoi että näytekappaleesta on 4 vielä laittamatta että laitetaanko tulemaan? Ja olin että täh.
        Yritti väksin laittaa niitä syyllä ettei voi pitää pidempään avoimena ym potaskaa.
        Sanoin etten osta varastoon ennen kuin on testattu entiset niin eiku väkisin että kohta soittaa henkilö tavaran kuljetuksesta.

        Sain kuitenkin torjuttua että mitään ei tule ennen kuin on testattu.

        Pari kuukautta kului ja soitti uudestaan ja sama härdelli läpi ja väkisin yritti tunkea niitä kasetteja tulemaan.Hän sanoi myös että on sovittu puhelimessa niistä muistakin lähetyksistä ja että heillä on nauhoite. Sanoin etten ole mitään muuta sopinut kuin näytekappaleista ja pyysin nauhoitetta emailiin mutta eipä ole kuulunut...

        Tässä yhteydessä nainen sanoi että ne kestää 45000 sivua. Tarkistin tulostimen ja laite antaa kokonais arvioksi 13500,ja se pitää aika lähelle paikkansa.

        Sönkkäsi vielä että aina voi tulla viallisia kasetteja...

        Samaa periaatetta on 4 neljästi aimminkin vuosien saatossa käytetty (eri firmat varmaan samat heput vaan vaihtaa nimeä,tässä viestiketjussa on ne samat firmat) ja aina lupaamat lahjat jäi saamatta. Kuitenkin kun tilaa jotain niin silloin lahjan laittavat,mutta ne joille on luvattu niin ne ei saa mitään.

        Muutama asia on kuitenkin joka mättää ja pahasti: a) musteen kestosta joka pitäisi olla 3x pitempi on todellisuudessa sama kuin muut musteet tai huonompi b) kosiskelu, oikein kunnolla kehutaan ja nostetaan mielialaa, ei siinä mitään mutta se on niin läpinäkyvää nuoleskelua että... c) näytekappale ei olekaan näytekappale vaan isompi tilaus josta näytekappale on vain ensimmäinen osa tilausta. d) väkisin lähettäminen vaikkei ole luvannut tilata mitään niin silti jollakin verukkeella laitetaan tulemaan. e) ylihintainen tuote f) lahjan lupaaminen myös niille jotka ei tilaa mitään g)varmistuskoodi jolla yritetään saada kauppaa näyttämään luotettavammalta


        Ruotsissa asia on huomattu jo aikaisemmin
        http://knyt.se/groups/bluffakturor/forum/topic/mcs-millennium-computer-services-nytt-tonerbedrageri/


      • nr46
        nr 46 kirjoitti:

        Sain puoli vuotta sitten puhelun Millenium Computer Services yrityksestä,käsittääkseni pesäpaikka on ruotsi.
        Myyjä jutteli niitä näitä ja kaikkea mukavaa ja olisi valmis tulla tapamaan ja tarjoaisi lounaan. (Huijausta)
        Lupasi myös lähettää HM lahjakortit (minkä tekivätkin kun tilasin tuotteen,mutta ei olisi tullut jos en olisi tilannut)
        Hyvänmielen saanena iski asiaan ja alkoi kaupitella mustekasettia 3x pitempään kestäviä.Ensin laitetaan näytekappaleet, jos ei ole tyytyväinen ei tarvitse maksaa jne mutta kuitenkin lasku tuli samantien joten miten sen voi jättää maksamatta jos ei ole testattu? No tuli maksettua ylihintaiset musteet ainakin 2x kalliimmat kuin alkuperäiset.

        Laittoi myös varmistuskoodin (ostajan sumetusta jotta vaikuttaisi aidommalta, sitä ei mihinkään käytetä)
        Myöhemmin toinen nainen soitteli ja läperteli aikansa ja sen jälkeen alkoi että näytekappaleesta on 4 vielä laittamatta että laitetaanko tulemaan? Ja olin että täh.
        Yritti väksin laittaa niitä syyllä ettei voi pitää pidempään avoimena ym potaskaa.
        Sanoin etten osta varastoon ennen kuin on testattu entiset niin eiku väkisin että kohta soittaa henkilö tavaran kuljetuksesta.

        Sain kuitenkin torjuttua että mitään ei tule ennen kuin on testattu.

        Pari kuukautta kului ja soitti uudestaan ja sama härdelli läpi ja väkisin yritti tunkea niitä kasetteja tulemaan.Hän sanoi myös että on sovittu puhelimessa niistä muistakin lähetyksistä ja että heillä on nauhoite. Sanoin etten ole mitään muuta sopinut kuin näytekappaleista ja pyysin nauhoitetta emailiin mutta eipä ole kuulunut...

        Tässä yhteydessä nainen sanoi että ne kestää 45000 sivua. Tarkistin tulostimen ja laite antaa kokonais arvioksi 13500,ja se pitää aika lähelle paikkansa.

        Sönkkäsi vielä että aina voi tulla viallisia kasetteja...

        Samaa periaatetta on 4 neljästi aimminkin vuosien saatossa käytetty (eri firmat varmaan samat heput vaan vaihtaa nimeä,tässä viestiketjussa on ne samat firmat) ja aina lupaamat lahjat jäi saamatta. Kuitenkin kun tilaa jotain niin silloin lahjan laittavat,mutta ne joille on luvattu niin ne ei saa mitään.

        Muutama asia on kuitenkin joka mättää ja pahasti: a) musteen kestosta joka pitäisi olla 3x pitempi on todellisuudessa sama kuin muut musteet tai huonompi b) kosiskelu, oikein kunnolla kehutaan ja nostetaan mielialaa, ei siinä mitään mutta se on niin läpinäkyvää nuoleskelua että... c) näytekappale ei olekaan näytekappale vaan isompi tilaus josta näytekappale on vain ensimmäinen osa tilausta. d) väkisin lähettäminen vaikkei ole luvannut tilata mitään niin silti jollakin verukkeella laitetaan tulemaan. e) ylihintainen tuote f) lahjan lupaaminen myös niille jotka ei tilaa mitään g)varmistuskoodi jolla yritetään saada kauppaa näyttämään luotettavammalta


        Ruotsissa asia on huomattu jo aikaisemmin
        http://knyt.se/groups/bluffakturor/forum/topic/mcs-millennium-computer-services-nytt-tonerbedrageri/

        Se firma taisi ollakin Millenium Computer Systems.
        Nyt ovat tuon jälkeen kahdesti soittaneet ja väksisin yrittävät saada tulemaan loppuerää "tilauksesta" jota en ole tehnyt. Vaikka kieltää niin silti yrittävät laittaa tulemaan sillä verukkeella että ensimmäisessä kasetissa on vika. Huijausta mitä huijausta. Joku voisi käydä niiden toimiston eteen tukholmaan viemässä kasan sontaa. Sitä saa mitä tilaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe