S24

Jälleen pettynyt

Jälleen täys susi uudistus treffeissä!!!

7

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä ihan hirveä tuo uusi sivusto...ei mitään järkeä selkeästä ja hyvästä vanhasta muutta tuollaiseen rahastussivustoon, taitaa käyttäjämäärät tippua nyt...

• HÖ.

Ei niin mitään järkeä tuossa uudistuksessa. On hankala ja epäselvä,otan profiilini pois, olkoon minun puolesta tuo sivu.

• ällöttävää

sitä vaan ihmettelen, että miten ihminen, joka itse täyttää palstaa viesteillä ja joka on käyttänyt tätä kommunikointikanavana pienen ihmiselämän verran, kehtaa sabotoida toisten kirjoittajien viestiketjuja miinustamisilla ja tylytyksillä. Ei tää palsta ole tarkoitettu ainoastaan sun tarpeisiin

• tryhwrth

VAin näin ilmaisen osanottoni :-((

• sumo

Uudistuneet treffisivut ovat hankalat käyttää ja ajavat käyttäjiään maksulliseen palveluun. Miksi hakutoiminnon jälkeen (kun profiili on avattu) pitää tehdä uusi haku jotta pääsee takaisin hakulistaan?
      Muutenkin uudistus on suuri huononnus palveluun.
      vili

• 2013

Yhden parannuksen huomasin > valokuvat ovat selvemmät ja isommat nykyisin, mutta ei se korvaa muita huononnuksia. Viimeeksi kirjautuneita näytetään vähemmän ja nekin on uusien profien luojia. Uudet profiilit pois viimeeksi kirjautuneista. Vanhat tekijät ei pääse enää esille. Enää et voi bongata sattumalta ketään mukavalta vaikuttavaa henkilöä. Vanhassa systeemissä oli jatkuvasti uusia "mahdollisuuksia". Uudistuksen jälkeen olen ollut ahkerasti treffeillä ja sinä aikana ainenkin minun koneella on näkynyt vain muutama "vanha" treffailija > kun uudet profiilit valtaa tilan. Nimimerkki haun poistaminen oli ihan PERSEESTÄ.
      OMAT KOMMENTIT "osasto" takaisin...
      Olin ollut aiemmin ns. vapaamatkustaja treffeillä, mutta nyt otin kuukauden maksullisen jutskan, kun arvelin sen tuovan uusia mahdollisuuksia. Jos tälläisena nää sivut pysyy niin plussan jatkaminen todennäköisesti loppuu. Toivottavasti sivuston pitäjät ymmärtää kuunnella asiakkaitaankin, eikä ole yksipuolista "sanelua" kuten nyt vaikuttaisi olevan.

• Mooses Pessi

Treffi sivuthan on uudistettu vain rahastuksen ehdoilla. Vain "jaloillaan äänestämällä" on mahdollisuus saada muutosta. Me Suomalaiset vaan ollaan niin nynnyjä, ettei ruveta helpolla sellaiseen. Maanviljelijät on poikkeus tuosta määritelmästä. En kuulu tuohon joukkoon, mutta ihailen heidän rauhanomaista mielenosoitustaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3338
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2777
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2221
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2007
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1993
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      96
      1790
    Aihe