32 Hesarin tilaajaa.

Päätetty.

Vuodeksi 2005 ei tule tilausta uudistettua.

Jornalismin takia.

11

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hesarin tilaaja edelleen

      Voi kauheaa! Nyt Erkon media varmaan kaatuu! (kirjoitetaan muuten journalismi, ei jornalismi).

    • Kepusta jysähtää

      Eikö se Tatu itsekin sano puhuvansa aina vain totta? Mikä vika totuudessa?

      • noups

        Sossut yrittävät kammeta Matti Vanhasta pois vallasta ja siihen hommaan on ryhtynyt sossumedia Hesari etunenässä. Mutta ei onnistu. Isä ei ole sama kuin poika. Hyvä Matti!


    • jaaha

      Kyllähän Keskustalaisille riittää Maaseudun Tulevaisuus

      • Jorma Laitinen

        ...Maaseudun Tulevaisuus on MTK:n (etujärjestö) pää-äänenkannattaja aivan samoin kuin Palkkatyöläinen (en ole nimestä varma) on SAK:n.
        Keskustan pää-äänenkannattaja on Suomenmaa.


      • sinä
        Jorma Laitinen kirjoitti:

        ...Maaseudun Tulevaisuus on MTK:n (etujärjestö) pää-äänenkannattaja aivan samoin kuin Palkkatyöläinen (en ole nimestä varma) on SAK:n.
        Keskustan pää-äänenkannattaja on Suomenmaa.

        kommunistina Palkkatyöläisen tunnet. Ainoa oikea jumalan sana kepuloisille on Ilikka.


    • Frequent Traveller

      ..ilmeisesti katsoa totuutta silmiin?

      Korvaavana lehtenä kehoitan lukemaan vaikkapa Aku Ankkaa. Ei tarvitse edes ymmärtää lukemaansa!

      • Aku Ankka

        Etkö tiedä, että Aku Ankka on Erkko-median lehti?


      • *****

        joka on joskus väittänyt ainoan lehden, mikä kepulaisille kelpaa, olevan tuon Anttilan postimyyntikuvaston? Sekin vain siellä puuceessä käytettynä kiihoitusvälineenä. Muistan kyllä itse nähneeni joskus jossain numerossa myös ihonväriltään erilaisen pojan esitelleen jotain urheiluun liittyvää, joten ko. lehden toimituksen on tietenkin terästäydyttävä.


      • Jo vain
        ***** kirjoitti:

        joka on joskus väittänyt ainoan lehden, mikä kepulaisille kelpaa, olevan tuon Anttilan postimyyntikuvaston? Sekin vain siellä puuceessä käytettynä kiihoitusvälineenä. Muistan kyllä itse nähneeni joskus jossain numerossa myös ihonväriltään erilaisen pojan esitelleen jotain urheiluun liittyvää, joten ko. lehden toimituksen on tietenkin terästäydyttävä.

        Lisää on tulossa.


      • *****
        Jo vain kirjoitti:

        Lisää on tulossa.

        kuulu erkkolaisiin lehtiin, joten miksi minulle sitä hesarijuttuasi tyrkytät. Sinulla tuntuu olevan tuollainen isohko laestadiolaisperhe (15 lukijaa) tai sitten kirjoitit maamiesseuran nimissä ja jätätte kylän yhteisen lehden tilaamatta. Lallihan sinne Laihialle tulee ilmaiseksi (ed.viikon numero)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1737
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      196
      952
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      55
      817
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe