Vuodeksi 2005 ei tule tilausta uudistettua.
Jornalismin takia.
32 Hesarin tilaajaa.
11
491
Vastaukset
- Hesarin tilaaja edelleen
Voi kauheaa! Nyt Erkon media varmaan kaatuu! (kirjoitetaan muuten journalismi, ei jornalismi).
- Kepusta jysähtää
Eikö se Tatu itsekin sano puhuvansa aina vain totta? Mikä vika totuudessa?
- noups
Sossut yrittävät kammeta Matti Vanhasta pois vallasta ja siihen hommaan on ryhtynyt sossumedia Hesari etunenässä. Mutta ei onnistu. Isä ei ole sama kuin poika. Hyvä Matti!
- jaaha
Kyllähän Keskustalaisille riittää Maaseudun Tulevaisuus
- Jorma Laitinen
...Maaseudun Tulevaisuus on MTK:n (etujärjestö) pää-äänenkannattaja aivan samoin kuin Palkkatyöläinen (en ole nimestä varma) on SAK:n.
Keskustan pää-äänenkannattaja on Suomenmaa. - sinä
Jorma Laitinen kirjoitti:
...Maaseudun Tulevaisuus on MTK:n (etujärjestö) pää-äänenkannattaja aivan samoin kuin Palkkatyöläinen (en ole nimestä varma) on SAK:n.
Keskustan pää-äänenkannattaja on Suomenmaa.kommunistina Palkkatyöläisen tunnet. Ainoa oikea jumalan sana kepuloisille on Ilikka.
- Frequent Traveller
..ilmeisesti katsoa totuutta silmiin?
Korvaavana lehtenä kehoitan lukemaan vaikkapa Aku Ankkaa. Ei tarvitse edes ymmärtää lukemaansa!- Aku Ankka
Etkö tiedä, että Aku Ankka on Erkko-median lehti?
- *****
joka on joskus väittänyt ainoan lehden, mikä kepulaisille kelpaa, olevan tuon Anttilan postimyyntikuvaston? Sekin vain siellä puuceessä käytettynä kiihoitusvälineenä. Muistan kyllä itse nähneeni joskus jossain numerossa myös ihonväriltään erilaisen pojan esitelleen jotain urheiluun liittyvää, joten ko. lehden toimituksen on tietenkin terästäydyttävä.
- Jo vain
***** kirjoitti:
joka on joskus väittänyt ainoan lehden, mikä kepulaisille kelpaa, olevan tuon Anttilan postimyyntikuvaston? Sekin vain siellä puuceessä käytettynä kiihoitusvälineenä. Muistan kyllä itse nähneeni joskus jossain numerossa myös ihonväriltään erilaisen pojan esitelleen jotain urheiluun liittyvää, joten ko. lehden toimituksen on tietenkin terästäydyttävä.
Lisää on tulossa.
- *****
Jo vain kirjoitti:
Lisää on tulossa.
kuulu erkkolaisiin lehtiin, joten miksi minulle sitä hesarijuttuasi tyrkytät. Sinulla tuntuu olevan tuollainen isohko laestadiolaisperhe (15 lukijaa) tai sitten kirjoitit maamiesseuran nimissä ja jätätte kylän yhteisen lehden tilaamatta. Lallihan sinne Laihialle tulee ilmaiseksi (ed.viikon numero)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761737
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html196952- 45915
- 55817
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650