Elämän ilo?

Tylsäääää

Minulla tuota elämän iloa ei ole. Elämässäni ei ole kuin koti ja koulu, ei ystäviä ei harrastuksia ei mitään tekemistä muuta kuin koulu, TV, tietokone ja xbox... aamulla lähden kouluun ja kun tulen koulusta kotiin olen kotona seuraavaan koulupäivään asti, korkeitaan kaupassa käyn. Ainut hyvä asia on että olen pysynyt erossa tupakasta ja alkoholista..

Joten, jotain pitäisi ruveta tekemään. Olen 17v poika, koko nuoruus mennyt hukkaan.
Onko kellään ollut näin tylsää nuoruutta? Mikä voisi tehdä?? Jos voisitte kertoa omia kokemuksia.

5

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bzd

Hommaa joku harrastus. Kokemuksesta voinsanoa että ainakin taistelulajit on helppo aloittaa yksinään ja niistä saa paljon kavereita vähän pakostakin.
      Sitten asettele itsellesi vähän päämääriä koulutukseen/harrastukseen tai mihin tahansa muuhun liittyen. yhden isomma, pidempiaikaisen johon pyrkiä ja joukon pienempiä lyhempiaikaisia. Nostaa elämäniloa ja -intoa huomattavasti. :)

• tottenhottilainen

Perustotuushan niin ilon kuin rahankin suhteen menee niin, ettei niitä nyt vaan riitä kaikille. Itse kuulun näihin osattomiin. Sanonkin:

herra antoi herra otti
      kiitä siitä hottentotti

• Hei nim."tylsääää"....sinullahan on asiat hyvin kun ei maistu alkoholi ja tupakka!
      Tylsää se voi olla joskus itsellänikin....se hyvä puoli on elämässä että olotilat muuttavat muotoaan jatkuvasti. Aikoinaan kouluaikoina oli tylsää itselläinkin.....
      Mielestäni sinun nuoruus ei ole mennyt hukkaan....hyvä että olet tänne kirjoitellut aatoksias elämästäsi.....
      Voioi....jos oisinkin vielä 17 vuotias ja suurin osa elämästä oli vasta edessä...
      Hyvää jatkoa sinulle elämässäsi!

• Tylsäääää

Ujous vaivaa myös minua. Jos olen vaikka kauppakeskuksessa jossa on paljon ihmisiä niin kyllä tulee tukalat olot. Tuntuu että kaikki katsoo minua.
      Pakko päästä nopeesti ulos. Sosiaaliset taidot olisivat varmasti hyvät, jos vain uskaltaisin niitä käyttää. Ujous painaa päälle niin ei oikeen mistään tuu mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8652
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      165
      1237
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      876
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe