Jugurttia...hmm..se oli vain jugurttia.
Silloin kauan aikaa sitten...Elämäni iloisin jugurtti-hetki...Sinä syötit minulle jugurttia...
Jugurttia...Mahtavaa jugurttia.
En osaa kohta kirjoittakaan muuta kuin jugurtttia.
Miten muuten kirjoitetaan jugurttia...jugurtia.
Lisää jugurttia...Syöttäisitkö minulle lisää jugurttia, syöttäisitkö?
Jugurtilla on ihmeellisiä sivuvaikutuksia, eikö olekin. Syöttäkää hyvät ihmiset toisillenne jugurttia. Jugurtti on iloinen, ja me olemme iloisia jugurtista.
Miten minä nyt näin jugurttimaisia juttuja tänne rustaan...Miksei ole olemassa jugurtti-palstaa?...Olenko tulossa jugurtti-hulluksi?...Ei, olen jugurtoitunut sinusta.
Syvimällä jugurtteudella Sinun.
Jugurtti, vielä kerran uudestaan...Aina vaan uudestaan...Paljon jugurttia jugurtista... Ei se jugurtti ollut tärkeintä vaan tekosi, joka sattumalta oli jugurtin syöttäminen minulle...pienen hetken olin jugurttia...Sinun jugurttia.
Sinulla ei enään ole nimeä, minulla ei enään ole nimeä ja meillä ei koskaan edes ollut nimeä, joten nimeän Sinut Joghurt:ksi ja minut Jugurt:ksi ja me olemme Yoghurt. Ja tämä Yoghurt olo kestää ikuisuuksiin asti, muttta se kaikki oli kuitenkin vain jugurttia, ei sen iloisempaa kuitenkaan voi olla. Jugurttia.
Iloinen muisto
20
877
Vastaukset
- Scarlet
aha...
- hapanta
mun mielestä se oli hedelmäsalaattia....nam
- Jugurt
Tämä on sillätavalla iloinen muisto vanhainkodissa vietettäväksi noin 60 vuoden päästä.
Sain kokea kaiken reaaliarvosta alkaen?!,-> odotusspekulaatiokuplan puhkeamisesta johtuneeseen pörssiromahdukseen ja siitä seuranneeseen henkiseenkonkurssiin ja sieltä uuteen tulemiseen henkisten rakenne- ja arvomuutosten kautta. Mahtavaa se oli, vaikka menikin perselleen. Aika kultaa muistot ja on jo suuriltaosin sen tehnytkin.
Tein sen.
Siihen kuluu niin ylä- kuin alamäet.
Ja olen iloinen sen johdosta, vaikka vastapuolesta en tiedä mitkä olivatkaan syvällisemmät ajatukset, kun ei tuonut selvää julkilausumaa koko asiasta. On asioita joille ei voi mitään, vaikka kuinka yrittäisi taikka kuvittelisi. Se on kuitenkin minun osaltani selvä ja olen Iloinen ja sen tulen muistamaan aina. Sinä (Joghurt), et unohdu koskaan. Mahtava kokemus.- honey
olisinpa ollut jonkun hunajaa...
- Jugurt
honey kirjoitti:
olisinpa ollut jonkun hunajaa...
Olen itseasiassa melkein hunajaa...hmm...mutta mansikka-jugurtti on myös hyvää...njami
- melkein
Jugurt kirjoitti:
Olen itseasiassa melkein hunajaa...hmm...mutta mansikka-jugurtti on myös hyvää...njami
olin melkein jonkun hunajaa...
- Jugurt
melkein kirjoitti:
olin melkein jonkun hunajaa...
Olen melkein ymmärrystä vailla hunajaan, mitenkähänpäin se nyt sitten enää meneekään.
Tarkoitan, "en ymmärrä hunajaa", voisitko siis kertoa vähän enemmän hunajasta. - honey
Jugurt kirjoitti:
Olen melkein ymmärrystä vailla hunajaan, mitenkähänpäin se nyt sitten enää meneekään.
Tarkoitan, "en ymmärrä hunajaa", voisitko siis kertoa vähän enemmän hunajasta.hunaja on makeaa...
- Jugurt
honey kirjoitti:
hunaja on makeaa...
Hunajan syöttäjä on makeampaa...
- honey
Jugurt kirjoitti:
Hunajan syöttäjä on makeampaa...
että hunaja on makeaa ...ja
- Jugurt
honey kirjoitti:
että hunaja on makeaa ...ja
Oletkos koskaan muuten maistanut Hunaja-Jugurttia...
- honey
Jugurt kirjoitti:
Oletkos koskaan muuten maistanut Hunaja-Jugurttia...
uskaltaisikohan kokeilla?
- Jugurtti
honey kirjoitti:
uskaltaisikohan kokeilla?
Rohkea Hunaja-Jugurtin syö...
- honey
Jugurtti kirjoitti:
Rohkea Hunaja-Jugurtin syö...
maistoin hunaja-jugurttia..mmm...mutta onko tällä sivuvaikutuksia?
- Jugurt
honey kirjoitti:
maistoin hunaja-jugurttia..mmm...mutta onko tällä sivuvaikutuksia?
Hunaja-Jugurtin syömisestä seuraa isoja ikuisia päävaikutuksia ja hieman pienempiä iättömiä sivuvaikutuksia, johin ei ole olemassa minkäänlaista hoitomenetelmää, paitsi mitä tulee vielä testaamattomaan olettamukseeni sen syvimmästä olemuksesta, joka taas on sitten...no joo...siis...rakkaus on ikuista.
- honey
Jugurt kirjoitti:
Hunaja-Jugurtin syömisestä seuraa isoja ikuisia päävaikutuksia ja hieman pienempiä iättömiä sivuvaikutuksia, johin ei ole olemassa minkäänlaista hoitomenetelmää, paitsi mitä tulee vielä testaamattomaan olettamukseeni sen syvimmästä olemuksesta, joka taas on sitten...no joo...siis...rakkaus on ikuista.
söin koko purkillisen hunajajugurttia..nyt en tiedä mihin olen rakastunut?
- Jugurt
honey kirjoitti:
söin koko purkillisen hunajajugurttia..nyt en tiedä mihin olen rakastunut?
No, ainaskin Hunaja-Jugurttiin...ja miten paljon Hunaja-Jugurtti rakastaakaan sinua, ikuisesti.
Jos syöt rakkaudella, saat rakkaudella ravintoa. =) - honey
Jugurt kirjoitti:
No, ainaskin Hunaja-Jugurttiin...ja miten paljon Hunaja-Jugurtti rakastaakaan sinua, ikuisesti.
Jos syöt rakkaudella, saat rakkaudella ravintoa. =)että opin syömään hunaja-jogurttia...rakkaudella
- Jugurt
honey kirjoitti:
että opin syömään hunaja-jogurttia...rakkaudella
Kiitos myös sinulle Hunaja kaikesta mahdollisesta...
rakkaudella... - honey
Jugurt kirjoitti:
Kiitos myös sinulle Hunaja kaikesta mahdollisesta...
rakkaudella...löysin hunajakynttilöitä...sytytän illalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734