Iloinen muisto

Jugurt

Jugurttia...hmm..se oli vain jugurttia.
Silloin kauan aikaa sitten...Elämäni iloisin jugurtti-hetki...Sinä syötit minulle jugurttia...
Jugurttia...Mahtavaa jugurttia.

En osaa kohta kirjoittakaan muuta kuin jugurtttia.
Miten muuten kirjoitetaan jugurttia...jugurtia.
Lisää jugurttia...Syöttäisitkö minulle lisää jugurttia, syöttäisitkö?

Jugurtilla on ihmeellisiä sivuvaikutuksia, eikö olekin. Syöttäkää hyvät ihmiset toisillenne jugurttia. Jugurtti on iloinen, ja me olemme iloisia jugurtista.

Miten minä nyt näin jugurttimaisia juttuja tänne rustaan...Miksei ole olemassa jugurtti-palstaa?...Olenko tulossa jugurtti-hulluksi?...Ei, olen jugurtoitunut sinusta.
Syvimällä jugurtteudella Sinun.

Jugurtti, vielä kerran uudestaan...Aina vaan uudestaan...Paljon jugurttia jugurtista... Ei se jugurtti ollut tärkeintä vaan tekosi, joka sattumalta oli jugurtin syöttäminen minulle...pienen hetken olin jugurttia...Sinun jugurttia.

Sinulla ei enään ole nimeä, minulla ei enään ole nimeä ja meillä ei koskaan edes ollut nimeä, joten nimeän Sinut Joghurt:ksi ja minut Jugurt:ksi ja me olemme Yoghurt. Ja tämä Yoghurt olo kestää ikuisuuksiin asti, muttta se kaikki oli kuitenkin vain jugurttia, ei sen iloisempaa kuitenkaan voi olla. Jugurttia.

20

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scarlet

      aha...

      • hapanta

        mun mielestä se oli hedelmäsalaattia....nam


    • Jugurt

      Tämä on sillätavalla iloinen muisto vanhainkodissa vietettäväksi noin 60 vuoden päästä.

      Sain kokea kaiken reaaliarvosta alkaen?!,-> odotusspekulaatiokuplan puhkeamisesta johtuneeseen pörssiromahdukseen ja siitä seuranneeseen henkiseenkonkurssiin ja sieltä uuteen tulemiseen henkisten rakenne- ja arvomuutosten kautta. Mahtavaa se oli, vaikka menikin perselleen. Aika kultaa muistot ja on jo suuriltaosin sen tehnytkin.

      Tein sen.

      Siihen kuluu niin ylä- kuin alamäet.
      Ja olen iloinen sen johdosta, vaikka vastapuolesta en tiedä mitkä olivatkaan syvällisemmät ajatukset, kun ei tuonut selvää julkilausumaa koko asiasta. On asioita joille ei voi mitään, vaikka kuinka yrittäisi taikka kuvittelisi. Se on kuitenkin minun osaltani selvä ja olen Iloinen ja sen tulen muistamaan aina. Sinä (Joghurt), et unohdu koskaan. Mahtava kokemus.

      • honey

        olisinpa ollut jonkun hunajaa...


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        olisinpa ollut jonkun hunajaa...

        Olen itseasiassa melkein hunajaa...hmm...mutta mansikka-jugurtti on myös hyvää...njami


      • melkein
        Jugurt kirjoitti:

        Olen itseasiassa melkein hunajaa...hmm...mutta mansikka-jugurtti on myös hyvää...njami

        olin melkein jonkun hunajaa...


      • Jugurt
        melkein kirjoitti:

        olin melkein jonkun hunajaa...

        Olen melkein ymmärrystä vailla hunajaan, mitenkähänpäin se nyt sitten enää meneekään.
        Tarkoitan, "en ymmärrä hunajaa", voisitko siis kertoa vähän enemmän hunajasta.


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        Olen melkein ymmärrystä vailla hunajaan, mitenkähänpäin se nyt sitten enää meneekään.
        Tarkoitan, "en ymmärrä hunajaa", voisitko siis kertoa vähän enemmän hunajasta.

        hunaja on makeaa...


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        hunaja on makeaa...

        Hunajan syöttäjä on makeampaa...


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        Hunajan syöttäjä on makeampaa...

        että hunaja on makeaa ...ja


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        että hunaja on makeaa ...ja

        Oletkos koskaan muuten maistanut Hunaja-Jugurttia...


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        Oletkos koskaan muuten maistanut Hunaja-Jugurttia...

        uskaltaisikohan kokeilla?


      • Jugurtti
        honey kirjoitti:

        uskaltaisikohan kokeilla?

        Rohkea Hunaja-Jugurtin syö...


      • honey
        Jugurtti kirjoitti:

        Rohkea Hunaja-Jugurtin syö...

        maistoin hunaja-jugurttia..mmm...mutta onko tällä sivuvaikutuksia?


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        maistoin hunaja-jugurttia..mmm...mutta onko tällä sivuvaikutuksia?

        Hunaja-Jugurtin syömisestä seuraa isoja ikuisia päävaikutuksia ja hieman pienempiä iättömiä sivuvaikutuksia, johin ei ole olemassa minkäänlaista hoitomenetelmää, paitsi mitä tulee vielä testaamattomaan olettamukseeni sen syvimmästä olemuksesta, joka taas on sitten...no joo...siis...rakkaus on ikuista.


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        Hunaja-Jugurtin syömisestä seuraa isoja ikuisia päävaikutuksia ja hieman pienempiä iättömiä sivuvaikutuksia, johin ei ole olemassa minkäänlaista hoitomenetelmää, paitsi mitä tulee vielä testaamattomaan olettamukseeni sen syvimmästä olemuksesta, joka taas on sitten...no joo...siis...rakkaus on ikuista.

        söin koko purkillisen hunajajugurttia..nyt en tiedä mihin olen rakastunut?


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        söin koko purkillisen hunajajugurttia..nyt en tiedä mihin olen rakastunut?

        No, ainaskin Hunaja-Jugurttiin...ja miten paljon Hunaja-Jugurtti rakastaakaan sinua, ikuisesti.

        Jos syöt rakkaudella, saat rakkaudella ravintoa. =)


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        No, ainaskin Hunaja-Jugurttiin...ja miten paljon Hunaja-Jugurtti rakastaakaan sinua, ikuisesti.

        Jos syöt rakkaudella, saat rakkaudella ravintoa. =)

        että opin syömään hunaja-jogurttia...rakkaudella


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        että opin syömään hunaja-jogurttia...rakkaudella

        Kiitos myös sinulle Hunaja kaikesta mahdollisesta...
        rakkaudella...


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        Kiitos myös sinulle Hunaja kaikesta mahdollisesta...
        rakkaudella...

        löysin hunajakynttilöitä...sytytän illalla..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      219
      1871
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1090
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe