Iloinen muisto

Jugurt

Jugurttia...hmm..se oli vain jugurttia.
Silloin kauan aikaa sitten...Elämäni iloisin jugurtti-hetki...Sinä syötit minulle jugurttia...
Jugurttia...Mahtavaa jugurttia.

En osaa kohta kirjoittakaan muuta kuin jugurtttia.
Miten muuten kirjoitetaan jugurttia...jugurtia.
Lisää jugurttia...Syöttäisitkö minulle lisää jugurttia, syöttäisitkö?

Jugurtilla on ihmeellisiä sivuvaikutuksia, eikö olekin. Syöttäkää hyvät ihmiset toisillenne jugurttia. Jugurtti on iloinen, ja me olemme iloisia jugurtista.

Miten minä nyt näin jugurttimaisia juttuja tänne rustaan...Miksei ole olemassa jugurtti-palstaa?...Olenko tulossa jugurtti-hulluksi?...Ei, olen jugurtoitunut sinusta.
Syvimällä jugurtteudella Sinun.

Jugurtti, vielä kerran uudestaan...Aina vaan uudestaan...Paljon jugurttia jugurtista... Ei se jugurtti ollut tärkeintä vaan tekosi, joka sattumalta oli jugurtin syöttäminen minulle...pienen hetken olin jugurttia...Sinun jugurttia.

Sinulla ei enään ole nimeä, minulla ei enään ole nimeä ja meillä ei koskaan edes ollut nimeä, joten nimeän Sinut Joghurt:ksi ja minut Jugurt:ksi ja me olemme Yoghurt. Ja tämä Yoghurt olo kestää ikuisuuksiin asti, muttta se kaikki oli kuitenkin vain jugurttia, ei sen iloisempaa kuitenkaan voi olla. Jugurttia.

20

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scarlet

      aha...

      • hapanta

        mun mielestä se oli hedelmäsalaattia....nam


    • Jugurt

      Tämä on sillätavalla iloinen muisto vanhainkodissa vietettäväksi noin 60 vuoden päästä.

      Sain kokea kaiken reaaliarvosta alkaen?!,-> odotusspekulaatiokuplan puhkeamisesta johtuneeseen pörssiromahdukseen ja siitä seuranneeseen henkiseenkonkurssiin ja sieltä uuteen tulemiseen henkisten rakenne- ja arvomuutosten kautta. Mahtavaa se oli, vaikka menikin perselleen. Aika kultaa muistot ja on jo suuriltaosin sen tehnytkin.

      Tein sen.

      Siihen kuluu niin ylä- kuin alamäet.
      Ja olen iloinen sen johdosta, vaikka vastapuolesta en tiedä mitkä olivatkaan syvällisemmät ajatukset, kun ei tuonut selvää julkilausumaa koko asiasta. On asioita joille ei voi mitään, vaikka kuinka yrittäisi taikka kuvittelisi. Se on kuitenkin minun osaltani selvä ja olen Iloinen ja sen tulen muistamaan aina. Sinä (Joghurt), et unohdu koskaan. Mahtava kokemus.

      • honey

        olisinpa ollut jonkun hunajaa...


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        olisinpa ollut jonkun hunajaa...

        Olen itseasiassa melkein hunajaa...hmm...mutta mansikka-jugurtti on myös hyvää...njami


      • melkein
        Jugurt kirjoitti:

        Olen itseasiassa melkein hunajaa...hmm...mutta mansikka-jugurtti on myös hyvää...njami

        olin melkein jonkun hunajaa...


      • Jugurt
        melkein kirjoitti:

        olin melkein jonkun hunajaa...

        Olen melkein ymmärrystä vailla hunajaan, mitenkähänpäin se nyt sitten enää meneekään.
        Tarkoitan, "en ymmärrä hunajaa", voisitko siis kertoa vähän enemmän hunajasta.


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        Olen melkein ymmärrystä vailla hunajaan, mitenkähänpäin se nyt sitten enää meneekään.
        Tarkoitan, "en ymmärrä hunajaa", voisitko siis kertoa vähän enemmän hunajasta.

        hunaja on makeaa...


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        hunaja on makeaa...

        Hunajan syöttäjä on makeampaa...


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        Hunajan syöttäjä on makeampaa...

        että hunaja on makeaa ...ja


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        että hunaja on makeaa ...ja

        Oletkos koskaan muuten maistanut Hunaja-Jugurttia...


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        Oletkos koskaan muuten maistanut Hunaja-Jugurttia...

        uskaltaisikohan kokeilla?


      • Jugurtti
        honey kirjoitti:

        uskaltaisikohan kokeilla?

        Rohkea Hunaja-Jugurtin syö...


      • honey
        Jugurtti kirjoitti:

        Rohkea Hunaja-Jugurtin syö...

        maistoin hunaja-jugurttia..mmm...mutta onko tällä sivuvaikutuksia?


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        maistoin hunaja-jugurttia..mmm...mutta onko tällä sivuvaikutuksia?

        Hunaja-Jugurtin syömisestä seuraa isoja ikuisia päävaikutuksia ja hieman pienempiä iättömiä sivuvaikutuksia, johin ei ole olemassa minkäänlaista hoitomenetelmää, paitsi mitä tulee vielä testaamattomaan olettamukseeni sen syvimmästä olemuksesta, joka taas on sitten...no joo...siis...rakkaus on ikuista.


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        Hunaja-Jugurtin syömisestä seuraa isoja ikuisia päävaikutuksia ja hieman pienempiä iättömiä sivuvaikutuksia, johin ei ole olemassa minkäänlaista hoitomenetelmää, paitsi mitä tulee vielä testaamattomaan olettamukseeni sen syvimmästä olemuksesta, joka taas on sitten...no joo...siis...rakkaus on ikuista.

        söin koko purkillisen hunajajugurttia..nyt en tiedä mihin olen rakastunut?


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        söin koko purkillisen hunajajugurttia..nyt en tiedä mihin olen rakastunut?

        No, ainaskin Hunaja-Jugurttiin...ja miten paljon Hunaja-Jugurtti rakastaakaan sinua, ikuisesti.

        Jos syöt rakkaudella, saat rakkaudella ravintoa. =)


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        No, ainaskin Hunaja-Jugurttiin...ja miten paljon Hunaja-Jugurtti rakastaakaan sinua, ikuisesti.

        Jos syöt rakkaudella, saat rakkaudella ravintoa. =)

        että opin syömään hunaja-jogurttia...rakkaudella


      • Jugurt
        honey kirjoitti:

        että opin syömään hunaja-jogurttia...rakkaudella

        Kiitos myös sinulle Hunaja kaikesta mahdollisesta...
        rakkaudella...


      • honey
        Jugurt kirjoitti:

        Kiitos myös sinulle Hunaja kaikesta mahdollisesta...
        rakkaudella...

        löysin hunajakynttilöitä...sytytän illalla..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe