Hei Kaikki satunnaiset naiset muut hörhöt.
Kokeilkaa ja todetkaa " todellinen satunaisuus " RAY netkasinon Black Jackissa
hehheee joka toisella vedolla pohjakortista riippumatta jakalla 21 !!!!
Mutta hörhölle tiedoksi ennenkuin kommentoit , pelaa suuremmalla kuin 1 c
Minimi 2 € jako !!!!!!!!
Siinä taas suurinta RAY kusetusta, vaik ei RAY oma softa olekkaan...
Kokeilkaa ja naurakaa
11
146
Vastaukset
- HeliPullu
Oletko täysi idiootti niin kuin täällä lässyttävä kaykampler...
Ei voi koskaan verrata tietokone BJ ja liveä...
Mene kotiisi kasvamaan. RAY tietokone ohjelma arpoo vain kumpi voittaa ei siinä todelliset korttien pisteluvut meinaa mitään.
Sehän on kuin tuulimyllyjä vastaan taistelisi. Kokeile livepöytää kasinolla ja unohda noi NETcasinoiden huuhaat- vain 1 voittaa
Ettäkö live-pöytä parempi?Uskokoon ken haluaa ehehehehhheee
- Live bj myös rigged
vain 1 voittaa kirjoitti:
Ettäkö live-pöytä parempi?Uskokoon ken haluaa ehehehehhheee
On muuten jännä että livepöydissäkin jakajalla on jatkuvasti 20 tai 21...
Olen todennut nekin valheelliseksi jo vuosia sitten. Vaikka pelaaja saakin nostaa pakkaa aina uuden rundin alussa, niin joku siinä hommassa kusee. - Olli Ääliömäki
Live bj myös rigged kirjoitti:
On muuten jännä että livepöydissäkin jakajalla on jatkuvasti 20 tai 21...
Olen todennut nekin valheelliseksi jo vuosia sitten. Vaikka pelaaja saakin nostaa pakkaa aina uuden rundin alussa, niin joku siinä hommassa kusee.Eikai valtio olisi pelitoiminnassa muuten mukana jos se ei 'varmistaisi' voittavansa jollakin konstilla. Kuka olisi se rohkea ritari joka aloittaisi tutkimaan valtion harjoittamaa pelitoimintaa?
Jos kaikki on (todistettu käytännössä) rehellistä toimintaa, silloin häviäjien on syytä pysyä pois peliareenoilta koska onni ei vain suosi heitä.
ehheee joka toisella vedolla pohjakortista riippumatta jakalla 21 !!!!
Monellako pelikierroksella tämän päättelit?. Veikkaan, että korkeintaan 10. Lyhyessä juokussa voi käydä näin, mutta jos niitä jakoja pelaa 100 000 kierrosta ja katsoo niistä keskiarvot niin ei varmana ole jakajalla joka toinen kierros 21. Niin ja panoksella ei ole merkitystä vaan pitää tutkia riittävä määrä niitä pelikerroksia niin ei sitten varnmana tule joka toinen jakajalle 21..- GambIer2
Lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lää...
- kellivoide3
älä lässytä, mene ja pelaa 100 kierrosta minimi 1€ ja tule sit takaisin.
järkevälle riittää 1000 kierrosta, ja jos ei siitä saa käsitystä että on manipuloitu , on aika kaykampler. - kelderi
kellivoide3 kirjoitti:
älä lässytä, mene ja pelaa 100 kierrosta minimi 1€ ja tule sit takaisin.
järkevälle riittää 1000 kierrosta, ja jos ei siitä saa käsitystä että on manipuloitu , on aika kaykampler.tarkoitin 1000 kierrosta
- No laskeppa
Meille tähän alle oikein tarkasti miten pelamallasi pelimäärällä asian pitäisi mennä, jotta voitaisiin todistaa satunnaisuuden olevan aitoa. Ole hyvä ja aloita....... Niin ? No näetkös, huutaminen ja väittäminen on erittäin helppoa, sen osaa jokainen. Todistaminen taas ei onnistu niinkään helposti. Mitä tiedät oikeasta satunnaisuudesta, miten se todistetaan tai kumotaan ?
- HeliPullu
Esim vertaamalla omia pelikokemuksia ( satoja kertoja livekasinoilla ) ja pelaamalla satoja kertoja netkasinolla ( useita tunteja ).
En ole " pekko 19V " .
Lisäksi jos, siis jos NETkasinon korttien pisteluvuilla olisi merkitystä , ei jakaja onnistuisi niin hyvin pohjakorteilla 5 ja 6 verrattuna livekasinoon , jossa ne lasketaan huonoimmiksi korteiksi jakalle.
Lisäksi NETkasinolla tapahtuu " yliluonnollisia " 21 vetoja , kun pelaajalla suht koht vahva 20 , niin jakaja vetää aivan liian usein 21 silpusta , jossa pohjalla 5 tai 6 !!!
Niin kuin sanottu NETkasinon BJ noudattelee orjallisesti säädettyä anto % ja et pääse sieltä vetelee sitten millään löysiä pois , niin kuin elävässä pöydässä tapahtuu.
RAY netkasino pitää puolensa , vaikka väkisin. KOne on aina kone - Sanoin, että
HeliPullu kirjoitti:
Esim vertaamalla omia pelikokemuksia ( satoja kertoja livekasinoilla ) ja pelaamalla satoja kertoja netkasinolla ( useita tunteja ).
En ole " pekko 19V " .
Lisäksi jos, siis jos NETkasinon korttien pisteluvuilla olisi merkitystä , ei jakaja onnistuisi niin hyvin pohjakorteilla 5 ja 6 verrattuna livekasinoon , jossa ne lasketaan huonoimmiksi korteiksi jakalle.
Lisäksi NETkasinolla tapahtuu " yliluonnollisia " 21 vetoja , kun pelaajalla suht koht vahva 20 , niin jakaja vetää aivan liian usein 21 silpusta , jossa pohjalla 5 tai 6 !!!
Niin kuin sanottu NETkasinon BJ noudattelee orjallisesti säädettyä anto % ja et pääse sieltä vetelee sitten millään löysiä pois , niin kuin elävässä pöydässä tapahtuu.
RAY netkasino pitää puolensa , vaikka väkisin. KOne on aina koneLaske, älä selittele. Tarinoita ja jorinoita tällä planeetalla piisaa ihan tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644