Kokeilkaa ja naurakaa

väinö vaan

Hei Kaikki satunnaiset naiset muut hörhöt.

Kokeilkaa ja todetkaa " todellinen satunaisuus " RAY netkasinon Black Jackissa

hehheee joka toisella vedolla pohjakortista riippumatta jakalla 21 !!!!

Mutta hörhölle tiedoksi ennenkuin kommentoit , pelaa suuremmalla kuin 1 c
Minimi 2 € jako !!!!!!!!

Siinä taas suurinta RAY kusetusta, vaik ei RAY oma softa olekkaan...

11

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeliPullu

      Oletko täysi idiootti niin kuin täällä lässyttävä kaykampler...
      Ei voi koskaan verrata tietokone BJ ja liveä...

      Mene kotiisi kasvamaan. RAY tietokone ohjelma arpoo vain kumpi voittaa ei siinä todelliset korttien pisteluvut meinaa mitään.

      Sehän on kuin tuulimyllyjä vastaan taistelisi. Kokeile livepöytää kasinolla ja unohda noi NETcasinoiden huuhaat

      • vain 1 voittaa

        Ettäkö live-pöytä parempi?Uskokoon ken haluaa ehehehehhheee


      • Live bj myös rigged
        vain 1 voittaa kirjoitti:

        Ettäkö live-pöytä parempi?Uskokoon ken haluaa ehehehehhheee

        On muuten jännä että livepöydissäkin jakajalla on jatkuvasti 20 tai 21...
        Olen todennut nekin valheelliseksi jo vuosia sitten. Vaikka pelaaja saakin nostaa pakkaa aina uuden rundin alussa, niin joku siinä hommassa kusee.


      • Olli Ääliömäki
        Live bj myös rigged kirjoitti:

        On muuten jännä että livepöydissäkin jakajalla on jatkuvasti 20 tai 21...
        Olen todennut nekin valheelliseksi jo vuosia sitten. Vaikka pelaaja saakin nostaa pakkaa aina uuden rundin alussa, niin joku siinä hommassa kusee.

        Eikai valtio olisi pelitoiminnassa muuten mukana jos se ei 'varmistaisi' voittavansa jollakin konstilla. Kuka olisi se rohkea ritari joka aloittaisi tutkimaan valtion harjoittamaa pelitoimintaa?
        Jos kaikki on (todistettu käytännössä) rehellistä toimintaa, silloin häviäjien on syytä pysyä pois peliareenoilta koska onni ei vain suosi heitä.


    • ehheee joka toisella vedolla pohjakortista riippumatta jakalla 21 !!!!

      Monellako pelikierroksella tämän päättelit?. Veikkaan, että korkeintaan 10. Lyhyessä juokussa voi käydä näin, mutta jos niitä jakoja pelaa 100 000 kierrosta ja katsoo niistä keskiarvot niin ei varmana ole jakajalla joka toinen kierros 21. Niin ja panoksella ei ole merkitystä vaan pitää tutkia riittävä määrä niitä pelikerroksia niin ei sitten varnmana tule joka toinen jakajalle 21..

      • GambIer2

        Lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lässyn lää...


      • kellivoide3

        älä lässytä, mene ja pelaa 100 kierrosta minimi 1€ ja tule sit takaisin.
        järkevälle riittää 1000 kierrosta, ja jos ei siitä saa käsitystä että on manipuloitu , on aika kaykampler.


      • kelderi
        kellivoide3 kirjoitti:

        älä lässytä, mene ja pelaa 100 kierrosta minimi 1€ ja tule sit takaisin.
        järkevälle riittää 1000 kierrosta, ja jos ei siitä saa käsitystä että on manipuloitu , on aika kaykampler.

        tarkoitin 1000 kierrosta


    • No laskeppa

      Meille tähän alle oikein tarkasti miten pelamallasi pelimäärällä asian pitäisi mennä, jotta voitaisiin todistaa satunnaisuuden olevan aitoa. Ole hyvä ja aloita....... Niin ? No näetkös, huutaminen ja väittäminen on erittäin helppoa, sen osaa jokainen. Todistaminen taas ei onnistu niinkään helposti. Mitä tiedät oikeasta satunnaisuudesta, miten se todistetaan tai kumotaan ?

      • HeliPullu

        Esim vertaamalla omia pelikokemuksia ( satoja kertoja livekasinoilla ) ja pelaamalla satoja kertoja netkasinolla ( useita tunteja ).

        En ole " pekko 19V " .

        Lisäksi jos, siis jos NETkasinon korttien pisteluvuilla olisi merkitystä , ei jakaja onnistuisi niin hyvin pohjakorteilla 5 ja 6 verrattuna livekasinoon , jossa ne lasketaan huonoimmiksi korteiksi jakalle.

        Lisäksi NETkasinolla tapahtuu " yliluonnollisia " 21 vetoja , kun pelaajalla suht koht vahva 20 , niin jakaja vetää aivan liian usein 21 silpusta , jossa pohjalla 5 tai 6 !!!

        Niin kuin sanottu NETkasinon BJ noudattelee orjallisesti säädettyä anto % ja et pääse sieltä vetelee sitten millään löysiä pois , niin kuin elävässä pöydässä tapahtuu.

        RAY netkasino pitää puolensa , vaikka väkisin. KOne on aina kone


      • Sanoin, että
        HeliPullu kirjoitti:

        Esim vertaamalla omia pelikokemuksia ( satoja kertoja livekasinoilla ) ja pelaamalla satoja kertoja netkasinolla ( useita tunteja ).

        En ole " pekko 19V " .

        Lisäksi jos, siis jos NETkasinon korttien pisteluvuilla olisi merkitystä , ei jakaja onnistuisi niin hyvin pohjakorteilla 5 ja 6 verrattuna livekasinoon , jossa ne lasketaan huonoimmiksi korteiksi jakalle.

        Lisäksi NETkasinolla tapahtuu " yliluonnollisia " 21 vetoja , kun pelaajalla suht koht vahva 20 , niin jakaja vetää aivan liian usein 21 silpusta , jossa pohjalla 5 tai 6 !!!

        Niin kuin sanottu NETkasinon BJ noudattelee orjallisesti säädettyä anto % ja et pääse sieltä vetelee sitten millään löysiä pois , niin kuin elävässä pöydässä tapahtuu.

        RAY netkasino pitää puolensa , vaikka väkisin. KOne on aina kone

        Laske, älä selittele. Tarinoita ja jorinoita tällä planeetalla piisaa ihan tarpeeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe