Mikä taho kuljettaa rikkinäisen sohvan kaatopaikalle? Ja kuinka kallista se mahtaa olla?
Rikkinäinen sohva
10
247
Vastaukset
- pakettikuski5
Keravalla pitkäaikaistyöttömien toimintakeskus, en muista nimeä, entinen -ekoteko-, teki korvausta vastaan tällasia hommia.
Kyllä siitä varmaan muutama kymppi on maksettava.
Voisinhan tuota minäkin. 50e. - xdvgetw
Kympin-pari maksaa,samaa lafkaa kannattaa käyttää myös muutoissa,todella edullista.Olen ollut siellä vuoden töissä.
- piilossako?
Laittakaa nyt ihmeessä puhelinnumero tai linkki! Yritin etsiä netistä, en löytänyt. Ainoa minkä löysin, oli tuo eko juttu, jossa luki että on lopetettu.
kaupugin työllisyysyksikkö hoitaa näitä,kaupungin keskukseta löytyy numero,kyllä ne yhdistää.myös ekoteko tekee näitä,ei ole kallista
kyllä ekoteko pitäs olla olemassa
pari tuttua on ekoteossa töissä,kyllä se on toiminnassa
olin pyörätuolissa 8kk.thaikkutytöt kävi siivomassa,ei maksanut paljoa
maksoi mitä maksoi,vakuutusyhtiö ne maksoi
ei kai kuulu tähän,mut vakuutus maksaa mulle kohtuusumman,paljonko kävelykyky maksaa,toukokuussa saapi vaatimuksen laittaa,halpa en ole
en ihan varma ole mut ekoteko on kai vaihtanut nimeä,toimii se,vai meneekö naapurin mies kaljalle,joka aamu se jonnekkin lähtee,luullu et se ekoteossa on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809