Mikä taho kuljettaa rikkinäisen sohvan kaatopaikalle? Ja kuinka kallista se mahtaa olla?
Rikkinäinen sohva
10
234
Vastaukset
- pakettikuski5
Keravalla pitkäaikaistyöttömien toimintakeskus, en muista nimeä, entinen -ekoteko-, teki korvausta vastaan tällasia hommia.
Kyllä siitä varmaan muutama kymppi on maksettava.
Voisinhan tuota minäkin. 50e. - xdvgetw
Kympin-pari maksaa,samaa lafkaa kannattaa käyttää myös muutoissa,todella edullista.Olen ollut siellä vuoden töissä.
- piilossako?
Laittakaa nyt ihmeessä puhelinnumero tai linkki! Yritin etsiä netistä, en löytänyt. Ainoa minkä löysin, oli tuo eko juttu, jossa luki että on lopetettu.
kaupugin työllisyysyksikkö hoitaa näitä,kaupungin keskukseta löytyy numero,kyllä ne yhdistää.myös ekoteko tekee näitä,ei ole kallista
kyllä ekoteko pitäs olla olemassa
pari tuttua on ekoteossa töissä,kyllä se on toiminnassa
olin pyörätuolissa 8kk.thaikkutytöt kävi siivomassa,ei maksanut paljoa
maksoi mitä maksoi,vakuutusyhtiö ne maksoi
ei kai kuulu tähän,mut vakuutus maksaa mulle kohtuusumman,paljonko kävelykyky maksaa,toukokuussa saapi vaatimuksen laittaa,halpa en ole
en ihan varma ole mut ekoteko on kai vaihtanut nimeä,toimii se,vai meneekö naapurin mies kaljalle,joka aamu se jonnekkin lähtee,luullu et se ekoteossa on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774