Historia toistaa itseään! EU:ssa elämme 666 kyttäys yhteiskunnassa ja "naapuri kyttääjien" valtiossa. Joka on tehokkaampi kansalaisten kyttäjä kuin natsi-saksa tai itä-Saksa.
Elämme EU utopiassa jossa seuraava aste on ihmisoikeuksiaan vaatiivien ihmisten vangitsemiset ja vankileirien saaristo EU:n sisällä. Aivan kuten x-kommunistisissa maissa. Saksa on jälleen vallassa ja siellä on valmiina II-maailmansodan aikaiset vankileirit.
EU NWO valtaeliitin idelogiassa työssä vaurastumista estetään työväestöltä ja vain työttömien ihmisten palkatontyö (vastikkeelinen sosiaaliturva vaatimukset) mukamas poistaisi syrjäytymis, köyhyys, työttömyys ongelmat?
Työmies on palkkansa ansainnut ja määräosa leipää kuuluisi kaikille on työssä tai ei ! Voi, voi, hallitsijaa joka pidättää kaiken viljan itsellään (ef.6:9, neh.5, hes.34, mal.3:5, jes.58, psl.82, jaak.2:14-18,). Vanhurskaus kansakunnat nostaa ja jumalattomat hallitsijat valtiot tuhoaa.
"Arbeit macht frei"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Arbeit_macht_frei
Arbeit macht frei on saksankielinen fraasi, joka merkitsee ”työ vapauttaa” tai ”työ tuo vapauden” (kirjaimellisesti ”työ tekee vapaaksi”).
Brysselissä elää ja on uusi politpyroon eli valtiojohtoa, osa globaalia NWO:ta, joka elää yltäkylläisyydessä jota eri kansojen työväestön on elätettävä!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Politbyroo
Poliittinen toimikunta eli politbyroo (ven. polititšeskoje bjuro 'poliittinen toimisto', lyh. Политбюро) on leniniläisten kommunististen puolueiden korkein toimeenpaneva elin, keskuskomitean vaikutusvaltaisimmista jäsenistä koottu osasto. Sosialistisessa valtioissa johtavan puolueen poliittinen toimikunta on usein ollut myös tärkein valtiollisista asioista päättävä elin. NKP:n politbyroo oli Neuvostoliiton keskeisin johtoelin.
ps.Historiasta ja tänään näemme tämän että valtio ja puolue liput, puolueiden logot ja värit ja laulut vaihtuvat mutta lopputulos ratkaisee ei käytetyt keinot!
Ei uutta auringon alla rikkaat ja vallassa olevat sortaa köyhiä ja heikoimpia!
EU utopiasta vankileirien saaristoon
PolitpyrooNWO
2
<50
Vastaukset
Olet hyvinvointiähkyä poteva mamman villakopassa kasvanut vauva. Suosittelen, että lukisit Alexandr Solzhenitsynin "Vankileirien saariston" (Kustannuspiste, Silberfeldt) ja miettisit tarkemmin rinnastuksiasi.
- Anonyymi
"Historiasta ja tänään näemme tämän että valtio ja puolue liput, puolueiden logot ja värit ja laulut vaihtuvat"
Ja niihin uskotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043