Tämä koko keskustelualue

Tasovalittaja

Nyt lapset ihan oikeasti....
Onko se niin vaikeata panostaa edes vähän siihen kirjoitusasuun ja kielioppiin.

Ärsyttää lukea, kun suurin osa viesteistä on tälläisiä:

"XD joo siis ehdottakaa hyvää sähköö tai jotai ja varusteitaki saa ehdottaa :DD!!!"

Jotenkin tullut sellanen kuva, että tänne kirjottelee sellaiset 10-12 vuotiaat, sillä melkein jokainen viesti on sellainen, että näppäimistölle vaan "oksennetaan" kaikki mitä mieleen tulee ja sitten hakataan entteriä.

9

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Honi

      Älä iso mies valita (vai ookko vaa joku naski joka trollaa) me ollaa nyky nuorii jotka kirjottaa tollasii ni ei iddää waraa sanoo kaksoispisteviivadeedeedee
      JJa jos ärsyttää ni älä lue!!

    • tseidaaja :D

      jea tää stadi on liian snadi sulle ei mulle :P älä lue niit jos kerra rupeet isotteleen (et kai oo jonne). "ei mitään yhen koon lätsii vaan käytä snäppäkii"

    • Ei ainakaan minua tua haittaa... Lue joskus Ps3,Xbox ja PC puolen keskusteluita ne ovat karseeta luottevaa kun porukka kirjoittaa niissä "se peli sitä, toi on parempi kun toi". Ei sillä niin kauaa ole väliä kun suomee osataan ja selvän saa.
      "XD joo siis ehdottakaa hyvää sähköö tai jotai ja varusteitaki saa ehdottaa :DD!!!"
      Tosta saa sen selville mitä pitääkin vaikka voisi kirjoittaa Lukio tyylisen kirjoitelman jota monikaan ei jaksaisi lukea.

      Minä en ainaskaan noin pienstä kehtaisi täälä valittaa jos joku kirjoittaa kieliopillisesti väärin, kun itekkin kirjotan paljon "nyky" slangilla en jaksa ruveta lukio tyylillä kirjottaa joka komenttia. Mitä siitäkin tulis? Liian puuroimainen teksti.

      • daaaaaaaaaa

        Tälleen pitäisi kirjoittaa "hyvät naiset ja herrat tulisin teiltä nöyrästi kysymään minkälaisen sähkökäyttöisen rynäkkä-kiväärin tai ihan kiväärin minun Jonne Valittaja Pekkarisen kannattaisi ostaa ja olisi ystävällistä jos ehdottaisitte niitäkin airsoft varusteita kiitos" kun voi kirjottaa pistäkää joku kova sähkö ja joku suoja


      • daaaaaaaaaa
        daaaaaaaaaa kirjoitti:

        Tälleen pitäisi kirjoittaa "hyvät naiset ja herrat tulisin teiltä nöyrästi kysymään minkälaisen sähkökäyttöisen rynäkkä-kiväärin tai ihan kiväärin minun Jonne Valittaja Pekkarisen kannattaisi ostaa ja olisi ystävällistä jos ehdottaisitte niitäkin airsoft varusteita kiitos" kun voi kirjottaa pistäkää joku kova sähkö ja joku suoja

        Ja paskat :0


      • Tasovalittaja
        daaaaaaaaaa kirjoitti:

        Tälleen pitäisi kirjoittaa "hyvät naiset ja herrat tulisin teiltä nöyrästi kysymään minkälaisen sähkökäyttöisen rynäkkä-kiväärin tai ihan kiväärin minun Jonne Valittaja Pekkarisen kannattaisi ostaa ja olisi ystävällistä jos ehdottaisitte niitäkin airsoft varusteita kiitos" kun voi kirjottaa pistäkää joku kova sähkö ja joku suoja

        Ei nyt mitään kirjakieltä tai puheen "etikettiä" tarvitse noudattaa, älä liiottele.


      • ggkjhhgih
        Tasovalittaja kirjoitti:

        Ei nyt mitään kirjakieltä tai puheen "etikettiä" tarvitse noudattaa, älä liiottele.

        No jos nyt kysyit sähköasetta ni osta ihmees Marui P90


      • Perkeleen juntti
        ggkjhhgih kirjoitti:

        No jos nyt kysyit sähköasetta ni osta ihmees Marui P90

        HAISTA PASKA


    • Marked One

      Joojoo, ei kai meiä ny tarvi muide mielipiteist välittää, kirjotetaa iha miten jokane haluu kirjottaa: pääasia o, et tekstist saa selvän ja asia menee perille.

      Tosin kirjakielestä saa paljon helpommin selvää, oli sitten miltä puolelta Suomea tahansa. Ei pitäisi olla kovin iso vaiva nyt käyttää niitä äidinkielen tunneilla opittuja taitoja ja huomioida muut: siististi kirjoitetusta viestistä saa helpommin selvän ja mikä tärkeintä, sellaiseen viitsii edes vastata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe