miettinyt voisitko sinä rakastua palstalaiseen ?
Oletko koskaan
28
146
Vastaukset
- lifemocker
jaa onko täällä naisiakin?! o.O'
Joistakin pidän paljon, niin eiköhän se ihan riittävää palstarakkauteen ;) Noin muutoin, ihmiset ovat kiehtovia ihan ajatuksineen :)
- al.
Oletko mies vai naispuolinen?
- liito-oravainen
Jos on isot palstat metsiä ja nuori, päästään terve ja komea mies kyseessä, niin mikä ettei:)
Tässä omituisessa maailmassa tapahtuu kummallisempiakin asioita. Sanoisin että kaikki on mahdollista :)
- al.
Sinullako on kokemusta rakastumisesta palstalaiseen? Mitä siitä seurasi, voi kiinnostaa!
al. kirjoitti:
Sinullako on kokemusta rakastumisesta palstalaiseen? Mitä siitä seurasi, voi kiinnostaa!
:-D
No varmasti kiinnostaa. Tiedän että näinkin on käynyt. Mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että on asioita, jotka on hyvä pitää vain itsellä?
http://youtu.be/p2IQYsuscww
olen.
- al.
Kivan rehellinen olet, pidän siitä! Onko sulla myös kokemusta?
- muut saa ruoskaa
al. kirjoitti:
Mitä tämä lariton lipominen oikein on?
al. kirjoitti:
on :) tosin en oo varma käyttäisinkö noin vahvaa sanaa mitä tuo r -sana, mutta joka tapauksessa kuitenkin jotain sinnepäin.
- arvelluttavaa...
muut saa ruoskaa kirjoitti:
joku muukin huomannut, vain larito säästyy "puskien" hyäkkäyksiltä.....
arvelluttavaa... kirjoitti:
joku muukin huomannut, vain larito säästyy "puskien" hyäkkäyksiltä.....
HAH! :D voi kuule.....
ja nimim. "muut saa ruoskaa"; mikä nyppii? ihan samanlaista mitä muillekki. aivan tarpeetonta tuommonenki turhanpäiväinen huomio.- hah..
LaRito kirjoitti:
HAH! :D voi kuule.....
ja nimim. "muut saa ruoskaa"; mikä nyppii? ihan samanlaista mitä muillekki. aivan tarpeetonta tuommonenki turhanpäiväinen huomio.provosoidut helposti????
- LaRitosta
muut saa ruoskaa kirjoitti:
ei saa kaivamallakaan huonoja puolia esiin, kuten muista.
hah.. kirjoitti:
provosoidut helposti????
joissaki helpommin, joissaki huonommin.. mutta mikäli tuota pidit jonain sellaisena niin aika huonosti junailtu vaikka syystä tartuinki.
- apina suu kii
LaRitosta kirjoitti:
älä valehtele
- sua vain minä lemmin
LaRitosta kirjoitti:
ei niin
- Iortto
LaRito kirjoitti:
on :) tosin en oo varma käyttäisinkö noin vahvaa sanaa mitä tuo r -sana, mutta joka tapauksessa kuitenkin jotain sinnepäin.
Mitä dazu nykyään puuhailee?
- lartsa off
Iortto kirjoitti:
Mitä dazu nykyään puuhailee?
voi kuule ku en valitettavasti osaa sanoa, parahin lortto, eipä oo palstalla näkyny että vois kertoa.
- Iortto
lartsa off kirjoitti:
voi kuule ku en valitettavasti osaa sanoa, parahin lortto, eipä oo palstalla näkyny että vois kertoa.
Vaikka hän on ystäväsi...?!?
Iortto kirjoitti:
Vaikka hän on ystäväsi...?!?
eiku hei, niinpäs muuten oletkin oikeassa.. hän on ystäväni tällä palstalla sekä kaverilistallani joten siksipä taidan tietääkki mitä hän puuhailee juuri tällä hetkellä; hän on paskalla. oikein isolla. ja varmaan yhä kirpela-genio-sotkut mielessä jotka ei mua kiinnosta yhäkään kuten ei varmasti muitakaan palstalaisia.
kannattaa vissiin kysyä henkilöltä iteltään privana jos niin kiinnostaa.
- Ihastun helposti
Kaikkiin voisin siis ihastua.. paitsi ehkä runontajaan :(
- huh,
mä saan siis runontajan... ♥
- sxth
huh, kirjoitti:
mä saan siis runontajan... ♥
Aivan niin, iso karvainen mies. :)
Tottahan toki. Ehkä ei nimenomaan palstalaisuuden takia, mutta kumminkin. Stand by me palstalainen :>
http://www.youtube.com/watch?v=hmGQ5SlazJAIhmisen mieli on omituinen.
- UDO.
Ja miksi minun postaukseni on poistettu tästä ketjusta.
PERKELEEN PERKELE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357