Ohjelma PUTOUS on niin hanurista kuin joku ohjlma voikaan olla!
Ketä ilahduttaa älytön hömppä jossa ei ole mitään järkeä?
Tymät ihmiset pitävät näitä hauskoina ja maksavat niistä?
Ei tuota terveellä järjellä voi käsittää kukaan terve ihminen!
Babakin vitsaili tuosta xitun ohjelmasta uutisvuodossa aika osuvasti!
http://areena.yle.fi/tv/1764262
Sketsihahmokilpailu
4
158
Vastaukset
- mki8t
Eiköhän ne parhaansa yritä. Eipähän ole oikein lauantai iltana muutakaan katsomista.
Huonoja hahmossa on nämä siiamilaiset kaksoset. Ei mitään voitto mahiksia.
Huonoin oli mielestäni tuo rampe helminen. Mistä moinen nimi. Silläkö uskoo pojoja saavansa. Hahmo on ihan mitäänsanomaton. On niinku ihan tavallinen ihminen
Laittaa nyt tukka silmille ja puhua nopeaan, niinhän sitä useat tekee. hahmo on ainakin kaikista noista ylivoimaisesti huonoin. - Veli Sikiö rulez
Mua on puhutellut kaksikko Veli ja Sisko Sikiö. Sisko kannustaa veljeä ja veli on niinkuin sisko rasittaisi häntä, mutta kuitenkin eri tilanteissa on ilmennyt että velikin kuitenkin tarvitsee siskoaan. :) Sööttiä! Veli Sikiö on noussut mun suosikiksi sen turkulaisen rinnalle, ja Veli Sikiössä hurmaa tavallaan nörtti uhoaminen, jonkinlainen voimaton kiukku, ilman minkäänlaista agressiivisuutta. Toista ärsyttää niin *******leesti, ja toinen kyljessä vain hihkuu iloisena, se on niin hauskaa! Ihan loistava idea!
- Kannatan itsekkin
Veli sikiö on paras!! :)
- Täsämääoon
Kannatan itsekkin kirjoitti:
Veli sikiö on paras!! :)
Eläs ny. Kyllä Samppa Linna on ehdoton ykkönen. Se vaan on niin turkulainen ku voi olla. NII mielenvikast läbbändeerust, saa käyttää mut ei oo pakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378652Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1651237Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17876Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657