Ohjelma PUTOUS on niin hanurista kuin joku ohjlma voikaan olla!
Ketä ilahduttaa älytön hömppä jossa ei ole mitään järkeä?
Tymät ihmiset pitävät näitä hauskoina ja maksavat niistä?
Ei tuota terveellä järjellä voi käsittää kukaan terve ihminen!
Babakin vitsaili tuosta xitun ohjelmasta uutisvuodossa aika osuvasti!
http://areena.yle.fi/tv/1764262
Sketsihahmokilpailu
4
221
Vastaukset
- mki8t
Eiköhän ne parhaansa yritä. Eipähän ole oikein lauantai iltana muutakaan katsomista.
Huonoja hahmossa on nämä siiamilaiset kaksoset. Ei mitään voitto mahiksia.
Huonoin oli mielestäni tuo rampe helminen. Mistä moinen nimi. Silläkö uskoo pojoja saavansa. Hahmo on ihan mitäänsanomaton. On niinku ihan tavallinen ihminen
Laittaa nyt tukka silmille ja puhua nopeaan, niinhän sitä useat tekee. hahmo on ainakin kaikista noista ylivoimaisesti huonoin. - Veli Sikiö rulez
Mua on puhutellut kaksikko Veli ja Sisko Sikiö. Sisko kannustaa veljeä ja veli on niinkuin sisko rasittaisi häntä, mutta kuitenkin eri tilanteissa on ilmennyt että velikin kuitenkin tarvitsee siskoaan. :) Sööttiä! Veli Sikiö on noussut mun suosikiksi sen turkulaisen rinnalle, ja Veli Sikiössä hurmaa tavallaan nörtti uhoaminen, jonkinlainen voimaton kiukku, ilman minkäänlaista agressiivisuutta. Toista ärsyttää niin *******leesti, ja toinen kyljessä vain hihkuu iloisena, se on niin hauskaa! Ihan loistava idea!
- Kannatan itsekkin
Veli sikiö on paras!! :)
- Täsämääoon
Kannatan itsekkin kirjoitti:
Veli sikiö on paras!! :)
Eläs ny. Kyllä Samppa Linna on ehdoton ykkönen. Se vaan on niin turkulainen ku voi olla. NII mielenvikast läbbändeerust, saa käyttää mut ei oo pakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419