Eivät kääntäneet tuoliaan, kun uskomaton ääni ja tulkinta scorpionin laulusta. Selitys mikä tahansa, kaverit eivät kääntäneet tuoliaan ja kommentit lakonisia. Tämä ohjelma jäi viimeiseksi, kun katsoin. Joku tolkku pitää olla, miksi katsoa. Valmentajat kääntävät tuolinsa, kun huippuääni ja hyvä tulkinta. Oli syy mikä tahansa, en pidä siitä fiiliksesta, kun upea laulaja lauloi. Ostaisin sen italialaisen kaverin levyn heti, vaikka vain sen yhden laulun takia.
"huippuvalmentajat"
"valmentajia?"
3
289
Vastaukset
- pena811
Samaa mieltä. Paras ääni ja tulkinta. Parempi vain, että kaverin ei tarvitse kisailla aika typerässä kilpailussa.
- tärykalvo puhkesi
Äänessä ei olis ollut vikaa, mutta kun jotkut laulajat luulee, että huutaminen on laulamista ja mitä kovempaa huutaa, sen parempi. Oisin tykännyt muuten mutta korviin sattui.
- Tenori tane
En tykännyt minäkään kyseisen herran laulusta, mutta nämähän on niitä maku kysymyksiä ja niistähän ei voi muuta kuin kiistellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988