JOKELAN TALLI JUANKOSKI

3mma

Onko kokemusta tästä tallista? (:
Tai oisko kellään tietoa hinnoista kun tuolla niitten kotisivulla ei ole?
Millainen henkilökunta? ja hevoset? (:


Voisin alkaa käymään siellä.

11

1560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en mene enää.

      Hinnat oli ihan ok, muistaakseni 15 e luokkaa. Mutta varaudu siihen kun pois lähtiessäsi laitat tallin oven kiinni selkäsi takana, niin alkaa maksavan asiakkaan paskan puhuminen. itse kävin siellö tallilla joskus, eikä mulle jääny hyvä maku. olin uusi siellä, eikä mua ohjattu tarpeeksi mihin varusteet yms viedään tunnin jälkeen, eikä ollut ketään keltä kysyä kun kaikki olikin jo lähteneet pois.

    • anonyymi8

      Paskan puhumista ja nauramista kentän reunalla. Huono opetus pääsääntöisesti ja hevoset stressaantuneita. Samoja hevosia ei ole kauan aikaa, vaan kaikki vaihtuvat koko ajan.

      • Ei valittamista

        Sanoisinpa että asiattomia kommentteja ja arvatenkin henkilöiltä jotka aiheuttivat itse monenmoista ongelmaa! Ehkä pitäisi miettiä pari kertaa ennenkuin julkisesti alkaa mollaamaan ! Hevoset ovat hyväkuntoisia hyvin hoidettuja suurin osa omistushevosia tai pitkäaikaisilla vuokraajilla, tuntitoimintaa ei ole. Valmennustuneja ulkopuolisilta ammattilaisilta niitä haluaville . Joku kenties katkeroutuni kun tallin joutunut jättämään oman epämääräisen käyttäytymisensä vuoksi!


      • Kysyn vaan

        Onko neiti anonyymi viime aikoina ollut tallilla tuntitoiminnassa ? Sitä ei edes ole ! Vai onko neiti anonyymi muuten vaan ilkeä ?


    • jokelantalli

      Meillä ei ole järjestetty tunteja useampaan vuoteen. Meillä on vain yksityisiä hevosia.

    • Anonyymi

      Musta talli on kiva . Ja se ei ole ihan aloittelijoille koska hevosia ratsastetaan ja hoidetaan itsenäisesti . Joten te haukkuvat anot voitte mennä johonkin ratsastuskouluun / leirille, siellä on kiva olla kun ei koko ajan ole joku ohjaamassa ja neuvomassa !! Hepoilla on harjat karsinan edessä joten ei se niin vaikeaa ole ja satulahuoneessa nimet , joten painukaa alkeis ratsastajat sinne ratsastuskouluun !!!!
      Itelläni on oma heppa mut silti käyn siellä kun olen siellä päin

    • anonymous4

      Pakko sanoa, että tuo viimeisin kommentti on lähetetty harvinaisen lapselliselta taholta, jos kerran tuollaisia puhutaan. On varmaan hevosen omistaminen noussut päähän... Kannattaa opetella kannanottoa hieman sivistyneemmällä ja asiallisemmalla tavalla, eikä heti olettaa, että kommentoijat ovat alkeiskurssi-neiti-anoja.

    • ex kävijä

      itselläni on myös kokemusta tuosta paskan puhumisesta. Onneksi tunteja ei pidetä siellä enää, kehtaako edes miettiä että miksi tuntien pito loppui? ennen kävin jokelassa ja luojan kiitos, sain nyt uuden paikan missä käyn. tunneista ei tartte maksaa ja voin ratsastaa niin paljon kun haluan. jokelassa käynnistä jäi paha mieli.

    • Varma tieto

      Tallinpitäjällä ei ollut aikomustakaan pitää tunteja kun siihen asti että sukupolvenvaihdos tulee. Keskittyy täysin lypsykarjan kasvatukseen ja hevoset pysyy harrastuksena. Tätä ei lapset ymmärrä.

      • .--

        Itse olen käynyt tallilla muutaman vuoden ajan silloin tällöin itsenäisesti ratsastelemassa ("hevosen päivävuokra") ja vaikkei hevoset olekaan tallilla yleensä kauaa, niin aina siellä käydessä saa jonkun kivan uuden tuttavuuden vastaan :) on ihanaa päästä välillä tarkkaan ohjatusta ratsastuskoulutoiminnasta itsenäisempään puuhailuun hevosten kanssa. Ainakin mua kohtaan on oltu kys. tallilla ystävällisiä ja avuliaita!


    • ruipelo1

      Ihanaa että kommentoidaan.Loistavaa tulevaisuutta teille tallinomistajille
      jotka olette tässä moittineet eläinlääkärikin mukaan mallitilaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe