kansalaisaloitteen keräyslista löytyy osoitteesta: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11
Olishan se, jos ihan kansanäänestys tulisi
Piikkiöläinen, vai sanotaanko kaarinalaiseksi?
4
191
Vastaukset
- Kaarinalainen Piikkiössä
Kerran tästä jo äänestetty ja mukaan menty. Niin kauankuin kaikki meni hyvin oltiin hyvin hiljaa ja sitten kun tulee vaikeuksia lähdettäisiin käpälä mäkeen.
Kaarinalainen on oikea nimitys ja tämän täysin turhan osion johon ei oikein mitään kirjoitellakkaan saa poistaa heti. - Piikkiöläinen
Olen Piikkiölainen ja Piikkiöläisenä pysyn. Ja toivottavasti ei toteudu se että "Turkulaisena olen syntynyt ja turkulaiseksi pitää minun jälleen tuleman"
- Kaarinalainen 30 vuotta
Tulet pysymään Kaarinalaisena, älä huoli Virkkunen ei tule onnistumaan keskittämismallillaan.
- Täsä mää ole.
Vittu mitään Piikkiötä ole enään!! Sama, ku ä sanoisin, et oon keskustalaine, ku satun asumaan Turun keskustas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1227028Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243827- 1862647
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2892535Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.112177Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1992153Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3021857Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1371450- 721366
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271335