http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_korkeimmista_rakennuksista_ja_rakennelmista
Tuolla väitetään Mussalossa olevan korkein rakennelma, Mussalon piippu. Minun mielestä olen kuullut joskus keskustassa olevan siellä Vuoripöllön kadun ja Kalliokadun kallioiden takana olevan varmaan 200m. Paljoko se on korkea oikeasti ja kuka sen omistaa?
Korkein rakennelma Kotkan keskustassa?
6
2896
Vastaukset
- proletaari
200m? Siis mitä hemmettiä? Jos meidän kyläällä on joku sellanen piippu, olisi kait pitäny huomata. Pitääpäs siis suunnistaa koiran kanssa sinne.
- piipuppp
Mussalon piippu on 130m ja Gutsetin 135m. Sunilassa oli 133m mutta sitä lyhennettiin harmin paikka. Sunilan piippu on Kotkan piippujen pomo!
- lunta tupaan
Eipä ole "Gutsettia" Kotkansaarella. Se on Kotka Mills, ehkä tuo korkeus on oikea, en ole varma.
- Vai mitä tarkoitit?
Tarkoitatko Kotkan Energia lämpökeskusta, Itäkatu 6? Ei kyl ole ku 63 metrinen piippu.
- Anonyymi
Kaikki tietävän(?) wikipedian mukaan Kotkan korkein rakennus on kirkko (54m)
Ja että Kotkan korkein kohta olisi lähellä Haminan rajaa Metsäkylään johtavan tien varressa nouseva Suurivuori, jonka korkeus on 87 metriä merenpinnasta. - Anonyymi
Kohta palokunta kin saa 60m nostolavan yltää sit kaikkialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448