Wix suodatin

Vertailija

Itselläni on tulossa öljynvaihto ajankohtaiseksi. Tein pienen vertailun kahden eri suodatin,erkon välillä kun olin aiemmin lukenut että wix merkkisessä öljynsuodattimessa jollakin oli ongelmia suodattimen tiivistevuodon takia.

Toinen suodatin joka mulla on mann.

Tässä wix suodattimessa suodatinpanos on ihan ok näköinen. Päädyt on hieman erilaiset kun mannissa. Wixissä on muoviset päädyt kun mannissa on päädyt liimattu massalla.

Suurin ero on tiivisterenkaassa mann suodattimen tiivistekumi on paksumpi ja käsin kokeillessa jotenkin pehmeämpää kuin wix suodattimen. Slmämääräisesti sanoen kyllä mann suodattimen tiivistekumi vaikuttaa paremmalta.

Öljynsuodattimet olivat mallia pelkkä suodatinpanos ja tiivosterengas. Ei siis perinteinen metallikuorisuodatin.

22

5273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4t4hg5h4j46

Omaan autoon meni viime viikolla wix suodatin eikä ole vuotanut ja hyvin toimii.

• a(2)

Siis ei ole vuotanut ulospäin, itse suodattimen toiminnasta et voi tietää mitään tuon perusteella.

• swer
        a(2) kirjoitti:

Siis ei ole vuotanut ulospäin, itse suodattimen toiminnasta et voi tietää mitään tuon perusteella.

aloitusviestissä kuitenkin pohdittiin nimenomaan vuotoja

• bambi3
        a(2) kirjoitti:

minun mustangis wix pelannut perustellisen hyvin kun olen vaihtanut n,8 tuhannen välein ja suodatinta käyttänyt jo vuosia.auton tehot 369kw on pysyneet tallella voitelun ansiosta

• miksi leikkiä?

Mann on laatukamaa suodinmarkkinoilla johon voi aina luottaa.

• KahviPahvi

Niin ovat myös WIX suodattimet...

• myynniedistysMenossa
        KahviPahvi kirjoitti:

Niin ovat myös WIX suodattimet...

eikö kauppa käy?

• menihermot

ei sopinut ainakaan mondeo mk4 1,8 tdci vm.2009. I
        llmeisesti liian korkea

• Anonyymi

Mann on kaikkein huonoin merkkituotteista. Pahvit, em. maakarin omistuksessa on myös WIX nykyään.

• wixmann

Ehkä Wix on Suomessa tuntematon autotallikorjaajille mutta taitaa olla isossa maailmassa tunnetumpi kuin Mann.

http://www.autotarvike.fi/wix.html

Tuolla lisää molemmista suodattimista

• aitosuoja
      • jhgfhter646

Miksi?

• sfdsf

Hyvä suodatin ja öljy on välttämätöntä

• fgdr54

Ei vaan suodattimen ja öljyn on oltava autonvalmistajan kriteerit täyttäviä.

• jussi1111

Wix on vanha tekijä alalla.Perustettu 1939. Varmasti tietotaitoa on.

• MENEEKÖ-KAALIIN

Minimilaatu täyttää autovalmistajan suositukset. Autovalmistaja haluaa myydä autoja.
      Parhaat suodattimet ja öljyt vähentää autokauppaa, koska auto säilyy kunnossa PITKÄÄN::!

Käytä parasta öljyä ja suodatinta.

• 3456344

Paras suodatin ja öljy kuhunkin autoon on se, joka täyttää autonvalmistajan vaatimukset. Ei tämän niin kovin vaikeaa pitäisi olla.

• Wix-ja-laatuöljy
      • 3rswdef3

Miten?

• Anonyymi

Tuliko niistä pestessä puhtaita?

• Anonyymi

Mann on tunnetusti voittanut monet suodatinntestit. Kannattaa katsoa youtubesta vertailuja WIX:eistä. Enpä koskisi niihin pitkällä tikullakaan. FRAM on vielä surkeampi esitys.

• Anonyymi

Juuri näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      219
      1332
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1019
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      950
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe